Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Yoga

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 11 Mei 2014 20:52

Re: Yoga

Oh ik vind yoga heerlijk! Ik probeer allerlei verschillende soorten yoga.. Ik vind de rustige yoga's het fijnst.
Zoals Yin yoga.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 11 Mei 2014 21:18

Re: Yoga

Ik wil het ook binnenkort eens gaan proberen, lijkt mij wel interessant en goed. Zijn jullie gewoon naar een sportschool of dergelijke gegaan?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem86

Bericht 28 Mei 2014 22:43

Re: Yoga

Ik ben gisteren voor de tweede keer geweest, en ik vind het echt heerlijk! Heb nu ook een abonnement om 1x per week erheen te gaan. Een moment voor mezelf, met je lichaam bezig zijn, en het voelt heerlijk, je voelt je lichaam echt ontspannen (en soms ook zeer doen).

Ik doe het bij een yoga school op 5 minuten fietsen bij mij vandaan!
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 28 Mei 2014 22:48

Re: Yoga

Pippa, jij woont toch waar ik ook woon? Bij welke school zit jij? Ik heb me opgegeven voor een beginnerscursus van 4 weken maar door mijn tijdsgebrek kan ik pas in augustus beginnen. Maar ik heb er nu al veel zin in!
<<

Anoniem86

Bericht 28 Mei 2014 22:52

Re: Yoga

Ik weet niet waar jij precies woont haha! Dit is op de Wognumstraat.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 28 Mei 2014 23:02

Re: Yoga

Oh dat is niet eens zo ver bij mij vandaan! In ieder geval dichterbij dan die ene die ik op het oog heb. En ja, dus in dezelfde stad :-). Ik ga eens kijken of ik wellicht daar ook een proefles ga doen.
<<

Anoniem86

Bericht 28 Mei 2014 23:04

Re: Yoga

Ja dezelfde stad wist ik! Maar welk gedeelte bedoelde ik. Ik vind het hele vriendelijke en aardige mensen, en als je een keer niet kan op je vaste dag, mag je hem gewoon in komen halen op een andere dag. Is geen cursus oid verder, het zijn gewoon losse lessen, ik zit dan bij de algemene lessen, maar ze legt alles uit elke keer, dus het is niet erg als je het (nog) niet beheerst allemaal.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 28 Mei 2014 23:12

Re: Yoga

Haha! Ja ik las het net terug en het stond er wel een beetje raar, ik bedoelde inderdaad de stad :-).

Fijn dat het zo goed bevalt! Ik hou hem in mijn achterhoofd, hij is iig goedkoper dan waar ik me heb aangemeld. Ik weet wel een beetje de basis van de yoga mbt de houdingen enzo en beoefen deze ook en merk hoe goed het voor me is, maar ik wil ook graag de ademhalingen onder de knie hebben en achtergrond informatie krijgen over yoga. En dat krijg ik op die cursus van 4 weken. Maar ik wil op zich wel een school wat dichter in de buurt hebben dus misschien kom ik je nog eens tegen daar ;-).
<<

Anoniem86

Bericht 28 Mei 2014 23:15

Re: Yoga

Gezellig! Toch wel benieuwd waar jij woont in DH ;)
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 28 Mei 2014 23:18

Re: Yoga

Ik pm je wel :-)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Mei 2014 01:51

Re: Yoga

Mijn vroegere stage begeleidster en collega geeft ook yoga in DH, in het Bezuidenhout. Ik heb het bijna 2 jaar gedaan bij haar ofzo, Kundalini yoga. Zij werkt met kleinere groepen dan 15 en als er beperkingen zijn met je lichaam dan kan ze daar heel goed mee omgaan en op inspelen. Ik zou ook graag weer willen beginnen, maar ja, mijn knie :( je moet na de les veel water drinken, anders krijg je idd hoofdpijn.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 29 Mei 2014 19:37

Re: Yoga

Leuk dat het zo goed bevalt Pippa! Ik doe nu al twee jaar BodyBalance (mix tussen Hatha Yoga, PowerYoga, Thai Chi en Pilates) en ik vind het ook heerlijk! Ben er ook een stuk soepeler en leniger van geworden.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers