Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ben een kluns!

<<

Anoniem50

Bericht 28 Mei 2014 23:50

Re: Ik ben een kluns!

Ik heb vandaag alweer geklunst. Ik heb gekookt en toen ik de jus probeerde door te roeren had ik opeens de keukentegels eronder zitten. Toen ik later de jus in de juskom wilde schenken, had ik de helft op het keukenblad liggen. Toen herinnerde ik me ook opeens dat ik dat weleens eerder had geprobeerd, dat jus overschenken, en toen had ik het op de keukenkastjes gespat.

En wat ik me door het gekluns van gisteren opeens realiseerde is dat als ik afwas, ik op het eind een zwembad in mijn keuken heb gecreëerd.

Mijn dikke teen stoot ik altijd aan dezelfde stoel. Die staat al ruim vier jaar op dezelfde plaats, dus hoe ik dat doe? En ik zit ook altijd onder de blauwe plekken. Maar nu krijg ik ze ook snel, dus zal hier en daar wel ergens tegenaan komen.

En laatst; Stap bij mijn vader voor het huis uit de auto en mis het stoeprandje en lig zo tussen stoep en mijn auto. Heb snel gekeken of niemand het zag en volgens mij is het nog goed gegaan. Ik had hakken aan en verzwikte mijn enkel. Tja, dom.
<<

Anoniem124

Bericht 29 Mei 2014 12:51

Re: Ik ben een kluns!

Wat ouderwets...een jus en juskom :P .
<<

Anoniem50

Bericht 29 Mei 2014 13:52

Re: Ik ben een kluns!

Charles schreef:Wat ouderwets...een jus en juskom :P .


Hoe is het nieuwerwets dan? :)
<<

Anoniem51

Bericht 29 Mei 2014 13:55

Re: Ik ben een kluns!

Ik gebruik geen jus meer. Maar ik prak m'n aardappels en groenten altijd, dat is misschien ook weer ouderwets :razz:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Mei 2014 14:08

Re: Ik ben een kluns!

Ik prak mijn aardappels en groenten MET JUS :smile:

En een juskom is gewoon een moetje! Niets ouderwets aan, lekkerrrrrr
<<

Anoniem50

Bericht 29 Mei 2014 14:13

Re: Ik ben een kluns!

Toen ik zes jaar geleden op mezelf ging wonen kreeg ik mijn moeders Boerenbond servies mee incl. juskom. Binnen een maand had ze haar juskom weer terug, omdat ze echt, echt, echt niet zonder kon (zes maanden later had ze haar hele servies terug, want ik ben toch meer van wit, maar goed). Bij elke maaltijd die uit aardappelen, groente, vlees bestaat, moet er jus in de juskom. Ik schep het gewoon uit de pan. Maar ik snap wel waarom ze het doet, zo heb je een pan minder op de eettafel staan. Gehaktballen had ik ook netjes overgeschept op een bord. Ik heb een eettafel, maar ik eet op de bank.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron