Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: leestips

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 26 Mei 2014 15:41

Gezocht: leestips

Ik heb tegenwoordig het lezen weer opgepakt en tot mijn favoriete schrijvers behoren Erica James, Jodi Picoult en Mariëtte Middelbeek. Van hen heb ik nu praktisch alles gelezen en ik ben op zoek naar schrijvers die soortgelijke boeken schrijven. Ik hou van verhalen die makkelijk weglezen, maar wel ergens over gaan. Ik ben geen fan van spanning/thrillers. Wie heeft er tips? Zowel schrijvers als titels zijn goed.

Als iemand anders gebruik wil maken van dit topic om tips te vragen, doe vooral!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Mei 2014 15:49

Re: Gezocht: leestips

Ik ken de schrijvers niet, maar welke boeken ik ook prettig vind weg lezen is de triologie van de groene bloem van Floortje Zwigtman. Gaat over homo zijn in London in de 18de eeuw rondom de tijd van Oscar Wilde.
Verder de serie van de aardkinderen leest gemakkelijk weg. Sommige stukken zijn was saai om door te komen, maar dat is ook per boek afhankelijk ( zijn zes boeken). Schrijfster is J.M.Auel en het gaat over de eerste mens op aarde.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem321

Bericht 26 Mei 2014 16:13

Re: Gezocht: leestips

Misschien is Donna Tartt iets voor jou?
Ik heb de boeken De Verborgen geschiedenis en De kleine vriend allebei in één adem uitgelezen. Ik kan ze van harte aanbevelen.
Het nieuwste boek van Donna Tartt heb ik nog niet gelezen.

Verder hou ik erg van de boeken van Joanne Harris.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 28 Mei 2014 20:37

Re: Gezocht: leestips

Heb je ook moederhart gelezen van Mariëtte? Vond ik een erg mooi boek!
Astrid Harrewijn, Chantal van Gastel, Lisette Jonkman, vind je misschien ook wel leuk als je Mariëtte leuk vind :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 28 Mei 2014 20:56

Re: Gezocht: leestips

Bedankt voor de tips! Ik ga de schrijvers eens opzoeken.

Ja, Moederhart heb ik ook gelezen! Ik vind al haar boeken mooi, ook turbulentie bijv. en crash.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers