Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bietensap!

<<

Anoniem119

Bericht 28 Mei 2014 17:14

Re: Bietensap!

Nou ze hadden 't niet bij de Deen! :( Wel groentesap waar bieten in zaten o.a. dus heb die maar gekocht voor in m'n groene smoothie. Die sap is echt best wel vies, maar de smoothie (gemengd met banaan, munt, spinazie, die vieze sap en sinaasappelsap) is wel heel lekker. Dus dan maar als mixje gebruiken. Gezond ga ik er wel van worden. Pukkelloos denk ik niet.
<<

Anoniem65

Bericht 28 Mei 2014 17:21

Re: Bietensap!

Carrie schreef:
Zora schreef:Wow Harri goeie haha :D

Denk ook niet dat het uitmaakt idd Carrie, maar voor mijn gevoel doet het iets extra's omdat ik het op lege maag drink haha!


Ik moest hier wel een beetje om lachen, "baat" moet het hier zijn (van baten, baadt is van baden, jij zegt dus dat de bietensap in bad gaat).
:smile: baadt het niet, dan schaadt het niet!
<<

Anoniem301

Bericht 28 Mei 2014 17:31

Re: Bietensap!

Ooooh! Ik dacht nog wel dat ik zo goed bezig was! Verdorie.
<<

Anoniem222

Bericht 28 Mei 2014 17:49

Re: Bietensap!

Haha flauwe grap sorry.

Heb ik ook wel eens Carrie, haha!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 28 Mei 2014 18:15

Re: Bietensap!

Ik heb ook een hele tijd bietensap gedronken en voor mij werkte het ook goed. Beetje stom dat ik er mee gestopt ben, ik ga het weer oppakken!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 28 Mei 2014 18:32

Re: Bietensap!

Kon m net zo snel niet vinden bij de AH.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 28 Mei 2014 19:00

Re: Bietensap!

Het staat bij het zonnatura schap (bij ons is dat naast de babyvoeding etc,)
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem186

Bericht 28 Mei 2014 19:53

Re: Bietensap!

Trouwens ook even oppassen als je last heb van een te lage bloeddruk. Het werkt namelijk bloeddrukverlagend (dus goed voor de mensen met een te hoge bloeddruk).
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers