Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stopweek en buikpijn

<<

Anoniem50

Bericht 27 Mei 2014 23:15

Stopweek en buikpijn

Ik slik nu een aantal maanden de gewone pil. Telkens als ik in de stopweek zit, ik heb nog nooit doorgeslikt, krijg ik na twee dagen gruwelijke buikpijnen en een zeer opgezette buik. Ik weet dat ik dan ongesteld moet worden en dat word ik ook gewoon, maar die pijn...

Wat kan ik daarvoor innemen? Paracetamol werkt niet (meer).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Mei 2014 23:20

Re: Stopweek en buikpijn

Naar mijn weten heb je van die speciale pijnstillers voor menstruatiepijn.
<<

Anoniem50

Bericht 27 Mei 2014 23:24

Re: Stopweek en buikpijn

Komt even onder haar steen vandaan. Daar zijn dus pilletjes voor? Moet ik morgen maar eens even kijken bij de drogist, neem ik aan?

Ik heb nog nooit last gehad van het ongesteld moeten worden. Ik werd het gewoon zonder al te veel pijn. Beetje lamme benen, dat was het. Dit is gewoon vervelend, maar aan de andere kant is het maar twee dagen per maand...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Mei 2014 23:30

Re: Stopweek en buikpijn

Ik zou het inderdaad gewoon even vragen bij de drogist. En verder even doorbijten. Liever twee dagen pijn, dan een baby.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 27 Mei 2014 23:32

Re: Stopweek en buikpijn

Je kunt inderdaad Aleve feminax kopen. Bij mij werkte het als een tierelier, maar ik kreeg infecties in mijn gezicht. Nu helaas maar weer aan de inuprofen. Dat helpt in ieder geval een beetje.
<<

Anoniem50

Bericht 27 Mei 2014 23:35

Re: Stopweek en buikpijn

Tabbie schreef:Ik zou het inderdaad gewoon even vragen bij de drogist. En verder even doorbijten. Liever twee dagen pijn, dan een baby.


Jup, dat zeker.

Ik ga morgen even bij de drogist kijken.
<<

Anoniem173

Bericht 27 Mei 2014 23:36

Re: Stopweek en buikpijn

Paracetamol en bijv een nsaid, wel oppassen met je maag!
Je zou ook alleen ibuprofen oid kunnen proberen.

Warme kruik en veel chocola werkt ook goed, oh en orgasmes!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Mei 2014 23:46

Re: Stopweek en buikpijn

Atelier Madame schreef:oh en orgasmes!


:hulde:

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers