Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor nagellak heb je nu op?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Mei 2014 19:07

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ja jammer is dat he Marley. Ik vind Catrice superleuke kleurtjes hebben maar het smeert gewoon nooit lekker helaas.

Oeh nu wil ik een nieuw kleurtje Essie! Misschien wel die van Poubelle :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem50

Bericht 19 Mei 2014 19:09

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Nee, ik denk dat ik onderhand moet overstappen op een ander merk. Want ik heb nu teveel kleurtjes die net niet lekker smeren. Of wel lekker gesmeerd hebben, maar in een razend tempo uitdrogen.
<<

Anoniem219

Bericht 20 Mei 2014 14:36

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ik heb ook een keer een Essie lakje gekocht. Chinchilly. Heb een hoop lakjes maar de meeste zijn echt waardeloos! Of het duurt echt een uur voordat ze goed droog zijn of ze lakken niet mooi....

Nu maar hopen dat ik niet verslaafd raak aan Essie :angel:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Mei 2014 14:08

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Oh da's ook een mooi kleurtje Aagje!

Ik ben heeeeel blij met mijn nieuwste:

Afbeelding

Limited edition Essie, Fashion Playground. Had jij die ook Poubelle?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem156

Bericht 21 Mei 2014 14:24

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Wat een leuke kleur Zora!
Ik heb mint candy apple op. Hij lijkt er wel veel op!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Mei 2014 14:49

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ah :D volgens mijn persoonlijk vergelijkend warenonderzoek (die twee potjes kon ik bijna niet uit elkaar houden!) is die van jou ietsjes blauwer en heeft de mijne een kleine shimmer :angel: Leuk!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2014 23:05

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Zora schreef:Ah :D volgens mijn persoonlijk vergelijkend warenonderzoek (die twee potjes kon ik bijna niet uit elkaar houden!) is die van jou ietsjes blauwer en heeft de mijne een kleine shimmer :angel: Leuk!!

Ja die vind ik het mooiste, de lakjes met een klein shimmertje erin! Dit is één van mijn favoriete kleurtjes. Zitten ook heel subtiele shimmers in en heeft een blauwe ondertoon.



Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Mei 2014 06:40

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ohhh die is tof!!! Die zou ik alleen niet naar m'n werk durven denk ik haha.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Mei 2014 07:38

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Oh mooi Zora en Carrie!

Vanwege de prijs ging ik meestal ook voor Catrice en Essence lakjes, soms eentje van 'l Oreal. Maar op vakantie heb ik een Opi lakje gekocht en het maakt zoveel verschil! Misschien moet ik maar gewoon minder lakjes kopen en dan mooiere/betere :ja:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem301

Bericht 22 Mei 2014 15:30

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Sterre schreef:Oh mooi Zora en Carrie!

Vanwege de prijs ging ik meestal ook voor Catrice en Essence lakjes, soms eentje van 'l Oreal. Maar op vakantie heb ik een Opi lakje gekocht en het maakt zoveel verschil! Misschien moet ik maar gewoon minder lakjes kopen en dan mooiere/betere :ja:


Essie is goedkoper, €9,99! OPI is rond de €18,00? Scheelt toch! L'Oreal is ongeveer net zo duur als Essie, iets goedkoper, toch? Ik vind de kleurtjes van Catrice en Essence ook superleuk maar ik koop ze niet meer. L'Oreal ook niet trouwens of Maybeline of whatever.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Mei 2014 15:32

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Zora schreef:Ohhh die is tof!!! Die zou ik alleen niet naar m'n werk durven denk ik haha.


Nee? Kan dat bij jou niet? Op mijn vorige baan kon ik gelukkig alle kleurtjes dragen die ik wilde. Benieuwd hoe dat bij mijn volgende baan zal zijn en ook benieuwd wanneer ik een volgende baan heb, haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Mei 2014 20:12

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Nee die kleur kan echt net niet haha. Ik moet bepaalde outfits ook altijd voorzichtig introduceren :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 23 Mei 2014 12:24

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Zuurstok roze nagellak van Essence.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 23 Mei 2014 12:40

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Op mijn teennagels

Afbeelding

Handen momenteel niks maar daar wil ik bovenstaande ook wel op doen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 23 Mei 2014 12:41

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Marley, die kleur van jou vind ik echt tof. Ben alleen niet meer zo'n fan van Catrice.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Mei 2014 20:51

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ik begin ook aardig Catrice-af te raken. Want als het aan Catrice ligt moet ik elke dag een andere kleur, wil ik dat mijn handen er niet onverzorgd uitzien. Ik wil overstappen op Essie of misschien wel Opi, maar van dat laatste heb ik nog niet uitgevonden hoeveel dat moet gaan kosten.

Ik heb nu echt een budgetlak op. That's what i mint - Essence. Houdt het nog geen dag vol, maar zo heb ik in ieder geval een dagbesteding. Geen nadeel zonder voordeel. :P

Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 27 Mei 2014 20:25

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Licht paarse nagellak van de Hema. Kan helaas alleen afbeeldingen van het potje vinden.

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mei 2014 20:30

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Marley doe je wel een basiscoat en een topcoat. Want een dag vind ik wel heel weinig, zo slecht is Catrice (bij mij) ook weer niet. OPI kost 18 euro per flesje dacht ik, Essie 10.
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2014 20:39

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ik koop helemaal geen nagellak meer. Ik ga gewoon eens in de 3 weken naar de nagelstudio voor gellak! Kost me &25,- maar ik vind t prachtig! Meteen een manicure!
Ik draag nu Rosebud van CND en zaterdag moet ik weer, ben benieuwd welke ik zal kiezen!
Afbeelding

Ik hou trouwens niet van shimmers/glitters etc.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mei 2014 20:51

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ja op zich wel mooi ChiQ maar ik wil echt elke week een ander kleurtje, anders gaat de kleur me vervelen :smile:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Mei 2014 20:53

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Deze:
Afbeelding
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2014 20:56

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ha! Je kan er gewoon overheen lakken.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mei 2014 21:27

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ja? Ok dat scheelt!

Sterre, heeele mooie kleur!
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 19:13

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Morgen komt het kleurtje van Poubelle (?) (Essie - Mint Candy) binnen bij de DA. Via google kwam ik erachter dat de eigenaar van de DA in mijn dorp, ook de eigenaar is van twee andere DA's in de regio en die twee DA's verkopen wel Essie en 'de mijne' niet. Vroeg vandaag aan de medewerkster of ze Essie ook nog in hun filiaal verwachten, maar dat kon ze me niet vertellen, wel kon ze de kleur die ik wilde laten overkomen uit één van de andere filialen. Morgen is het er al. :D Dus dag Catrice en meuk, hallo Essie. En nu maar hopen dat hij bevalt. :)

Dus morgen draag ik Essie - Mint Candy. :D
<<

Anoniem219

Bericht 05 Jun 2014 21:54

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Oke ik ben ook verslaafd aan Essie! Ik merk echt duidelijk verschil met goedkopere lakken.

Ik heb nu de chinchilly, Minty appel en style hunter.

En nu draag ik: over the edge :heart:
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers