Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wachtlijsten zwemles....

<<

Fiene

Bericht 25 Mei 2014 21:01

Wachtlijsten zwemles....

nooit over nagedacht dat ook daar wachtlijsten zijn, of in ieder geval niet zo'n lange wachtlijsten. Er is nu een wachtlijst t/m februari 201. Op zich niet erg want zoon wordt in febr 2015 ook 5 jaar en dan wilden we starten maar ik had er totaal niet bij stilgestaan hem al zo vroeg te moeten inschrijven.

Hoe is dat bij jullie zwembaden? En pfff wat is het duur......
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 25 Mei 2014 21:04

Re: Wachtlijsten zwemles....

Hier was geen wachtlijst, mijn dochter kon meteen beginnen op het door ons gekozen moment. Bij het andere zwembad hier in het dorp is een korte wachtlijst van een paar maanden.
Duur vind ik hier ook meevallen, wij betalen 38 euro per maand en dan zwemt ze 2 keer per week een half uur.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 25 Mei 2014 21:08

Re: Wachtlijsten zwemles....

Op mijn werk is de wachtlijst zo goed als weggewerkt door heel wat extra lessen in de week. Alleen bij een voorkeur voor bepaalde dagen kan het een paar maand (2-4 ongeveer) duren.
Bij de vereniging waar ik lang als vrijwilliger werkte was er een wachtlijst van 3 jaar :wtf:

Op mijn werk is de prijs 33 per maand.
Bij die vereniging 125 per jaar
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 25 Mei 2014 21:12

Re: Wachtlijsten zwemles....

Hier is het voor 12 lessen/ weken 72 euro. En een les duurt 45 min. Wij kunnen ook niet iedere dag dus ben benieuwd, heb hem toch maar vast ingeschreven en aangegeven dat wij sowieso graag pas starten in febr/ maart 2015, had alleen dus totaal niet gedacht dat er nu al een wachtlijst zou zijn voor febr 15.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 25 Mei 2014 21:31

Re: Wachtlijsten zwemles....

Ik moet me er ook nodig in gaan verdiepen, heb geen idee of hier een wachtlijst is.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem 82

Bericht 25 Mei 2014 21:37

Re: Wachtlijsten zwemles....

Hier ook geen idee of er een wachtlijst is. Voor alle zekerheid maar vast informeren, we willen starten als ze 4,5 of 5 is. Dat moet hopelijk wel lukken, verwacht bij het zwembad in onze woonplaats geen enorm lange wachtlijst eigenlijk. Maar liever doe ik haar naar een ander zwembad (we willen misschien een snelcursus volgende zomer) en daar weet ik het nog zo net niet. Toch maar informeren en vast inschrijven denk ik.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Mei 2014 21:39

Re: Wachtlijsten zwemles....

Betaal je per les ja? Hier is dat niet zo, je betaald gewoon voor je diploma, ongeacht het aantal lessen.

Alleen A kost 477 euro.
R. 2013
D. 2016
<<

Zebraatje

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 09 Sep 2013 20:21

Bericht 25 Mei 2014 22:34

Re: Wachtlijsten zwemles....

Hier een wachtlijst van ongeveer 8 maanden, ik verwacht elk moment een telefoontje dat ze mag beginnen. Voor de zaterdag is de wachttijd nog langer.

Wij betalen ook als pakket. A en B voor een bepaald bedrag.
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 13:10

Bericht 25 Mei 2014 22:43

Re: Wachtlijsten zwemles....

Mijn dochter is net in het buitenbad begonnen een aantal weken geleden.
Hier kost t 51 euro voor een seizoen. Eind april tot en met begin september.
Elke week 2x een half uur.

Voor het binnenbad is een wachtlijst van een jaar. Als je uit t buitenbad komt mag je wel zo instromen!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 26 Mei 2014 06:29

Re: Wachtlijsten zwemles....

Ik kan D wss gratis inschrijven als hij 3 is. Dan mag hij voor de rest van de tijd gratis zwemmen. Echt lessen starten vanaf 4,5 jaar. 1x in de week 45 min en dat kost 45 euro per 4 weken.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem97

Bericht 26 Mei 2014 07:29

Re: Wachtlijsten zwemles....

Hier hadden ze geen wachttijd, hij kon meteen terecht.
Wij betalen 11 euro per les van 3 kwartier.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 26 Mei 2014 07:50

Re: Wachtlijsten zwemles....

Ik heb M in December ingeschreven. Er is een wachtlijst van 9 maanden.
Ze word in Juni 5, en zal in sept/okt aan de beurt zijn.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem272

Bericht 26 Mei 2014 07:54

Re: Wachtlijsten zwemles....

Waar ik woon is het nog duurder: minimaal 40 euro per maand (op doordeweekse dagen, weekend is 55 euro o.i.d.) en voor een diploma-A-pakket betaal je 860 euro. We hebben de tarieven bij een stuk of vijf zwembaden in de buurt bekeken.

Met de wachtlijsten valt het dan weer mee trouwens. Hoogstens twee maanden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 26 Mei 2014 08:18

Re: Wachtlijsten zwemles....

Bij ons werd er wel gewaarschuwd dat er een wachtlijst kon zijn, uiteindelijk had ik haar ingeschreven en de week erop werd ik gebeld dat ze kon starten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiene

Bericht 26 Mei 2014 18:54

Re: Wachtlijsten zwemles....

Ik wil sowieso niet eerder starten dan begin volgend jaar, dan is/wordt hij 5 en dat vind ik een goede leeftijd. Had alleen niet verwacht dat er nu al een wachtlijst zou zijn voor die periode. Maar de brief is opgestuurd dus we wachten af;)
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 26 Mei 2014 22:39

Re: Wachtlijsten zwemles....

Hier geen wachtlijst. Ze kon op elk gewenst moment beginnen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem74

Bericht 27 Mei 2014 19:25

Re: Wachtlijsten zwemles....

O, geen idee eigenlijk. Maar volgens mij wordt ons zwembad ook afgebroken, dus dat schiet ook niet op :)
Toch eens naar kijken binnenkort, wist niet dat er mogelijk wachtlijsten zijn.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron