Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Agdm

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 28 Okt 2013 21:06

Bericht 13 Mei 2014 18:31

Re: Weight Watchers

Wow Lejow wat ga je nog steeds goed.

Ik blijf hier echt moeite houden met het terugvinden van de motivatie.
Kids hebben 2 weken meivakantie gehad en dan ben ik helemaal uit mijn ritme.
Gisteren moesten ze weer naar school dus toen wilde ik weer streng gaan.
Maar mijn vader (hartpatiënt en net 2 weken geleden weer 2 stents gekregen) werd niet goed en moest weer naar de spoedhulp. Daar de hele middag gezeten en dus gezondigd. 'S avonds makkelijk pizza gegeten.

Allereerste week was ik 1,5 kilo kwijt. Week erna een halve kilo erbij. Nu weer 3 ons eraf en dat blijft ondanks het niet streng doen stabiel, dus dat is wel fijn. Vanaf morgen ga ik het echt weer proberen, want ik wil het echt, maar de onrust in mijn hoofd........
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 13 Mei 2014 19:07

Re: Weight Watchers

Ik ga weer langzaam naar beneden geloof ik. De weegschaal geeft de week voordat ik ongesteld moet worden en de week dat ik ongesteld ben gewoon veel meer aan. Vind het maar stom, dat betekend gewoon twee weken in de maand. Maar goed, gewoon doorgaan. De aanhouder wint he... :p

Vervelend Agdm, hoop dat je vader snel opknapt!
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 13 Mei 2014 19:17

Re: Weight Watchers

Dames, ben een tijdje afwezig geweest.
Drukke periode gehad, maar ben ondertussen wel verder gegaan hoor :)
Zit nu op 110 :) dus zit schot in !
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 13 Mei 2014 20:36

Re: Weight Watchers

Wauw Uiltje! Je gaat goed zeg!!
<<

Anoniem193

Bericht 14 Mei 2014 18:49

Re: Weight Watchers

Agdm, vervelend dat het niet zo goed gaat. Kom op, elke dag dat het wel lukt is er 1!

CCC, oh dat heb ik ook als ik ongesteld ben. Echt zenuwslopend is dat. Fijn dat het wel lijkt dat je weer wat zakt.

Uiltje, goed bezig hoor!

Lejow, bedankt voor de rode repen tip. Die is echt goddelijk!

Ik heb mij nu al 3 dagen aan de groene producten gehouden. Alleen mijn reep s avonds bij de thee is niet groen. Dat zijn 2 punten per dag. Verder drink ik netjes minimaal 1,5 liter verdeelt over de dag. Maandag weer een klapper dat kan niet anders! Vanmorgen in mijn blote nakie was ik 80,2 echt ik kom bijna onder de 80 en nu laat ik het niet weer door mijn vingers glippen! Helpen jullie mij dat ook even onthouden??
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 15 Mei 2014 08:11

Re: Weight Watchers

Super Alibi, je bent nu zo dichtbij! De onder de 80 mijlpaal was ook zo (en nog steeds trouwens haha) belangrijk voor mij. Hoe gaat het met je herstel nu?

Wat goed ook wbt de groene producten! Vind het knap dat je dat kunt.

Inmiddels woog ik gisteren 79.3, later op de dag zelfs 79.6 met kleding aan. Heb vandaag niet gewogen. Probeer me weer even te beperken qua wegen omdat die schommelingen me echt niet goed doen. Verder weeg ik weer alles wat ik eet en drink ik meer water tussendoor. Merk ook wel dat ik slanker word, alles zit fijner en kan weer normaal in de spiegel kijken zonder dat ik denk pfff...

Hoe is het met de rest?

Lana, hoe gaat het bij jou?
<<

Anoniem193

Bericht 17 Mei 2014 22:17

Re: Weight Watchers

Fijn dat je iig merkt aan je lichaam dat er positieve verandering in zit.

Mijn herstel gaat eindelijk goed. Ik heb geen pijn meer. Ik ben alleen verschrikkelijk moe de hele dag, slapen gaat heel onrustig en ik lig vaak een paar uur wakker per nacht.
<<

Anoniem193

Bericht 19 Mei 2014 08:42

Re: Weight Watchers

Argh! Ik hou vocht vast niet normaal. Merk ook dat ik enorm dorst heb. Heb nu al 0,7 liter water op en ik ben pas 2 uur uit bed.
Vanmorgen was ik weer 81,2.

Gisteren gebarbecued. Ik heb 2 stukje vlees gehad (biefstukje en kipfilet), zelf gemaakte salade (alleen maar groene producten, aardappel, gekookt ei, paprika, augurk, kwark en kruiden), 2 stukjes volkorenstokbrood een shitload aan groenten die ik op aluminium op de bbq had gebakken en een glaasje licor 43. Het was heerlijk!
Oh en als toetje een heerlijk ijsje gehaald bij de ijssalon:D maar ben binnen mijn weekpunten gebleven. Had er nog 2 over :banaan:
<<

Anoniem193

Bericht 20 Mei 2014 08:42

Re: Weight Watchers

Hoe gaat het meiden? Mijn vocht is weg, vanmorgen in mijn blote nakie was ik 79,7 :D:D:D

Nu moet ik dit vasthouden, maar volgende week ga ik 5 dagen op vakantie. Hoe ga ik die 5 dagen doorkomen zonder gelijk aan te komen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Mei 2014 07:14

Re: Weight Watchers

Wat goed Alibi!!

Hoe je die dagen door moet komen?
Gewoon zo veel mogelijk 'normaal' proberen te doen. Of kijken of je wat lichter kunt ontbijten of lunchen, zodat je wat extra over hebt voor de rest van de dag.
En gebruik maken van je weekextra's!
Of als je bijv gaat gourmetten inderdaad kiezen voor mager vlees enz enz.

Wat super goed dat je onder de 80 zat, dat is toch weer een magische grens!


Ik was afgelopen donderdag 1,7 kilo afgevallen.. *oeps*.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de week er voor haast had, niet lekker in mijn vel zat, en vooraf niet rustig naar het toilet geweest was. Er was toen dan ook iets van 7 ons bij. Toen ik 's avonds thuis weer wat rustiger was, en dus wel nog even naar het toilet geweest was, was het meeste er weer af.
En tja, toen kwam afgelopen weekend de buikgriep, en daar is dus die andere kilo er af gevallen..
Nu ik eenmaal weer normaal eet en alles weer rustig is in mijn buik, denk ik dat die kilo er zo wel weer aan zit, en ik weer netjes rond de 69 kilo hang.

En dan over 11 dagen is het zo ver, dan moet ik in mijn jurk!
En ja, die dag eten we taart en gaan we barbecuen, en dan de week erna op huwelijksreis, dus dat zal ook veeeeel lekker eten worden..
Dus ik zal als ik terug ben wel weer boven de 70 kilo uitkomen, een voordeel, ik weet nu wat ik er aan moet doen om het er weer af te krijgen!
<<

Anoniem193

Bericht 26 Mei 2014 08:59

Re: Weight Watchers

Gisteren geoefend met uit eten. Ik heb een rundvleesburger besteld, normaal 200 gr, met spek en brood. Ik heb een kleinere gevraagd, zonder spek en zonder brood. Heerlijk gegeten, ze hadden er wat extra sla etc bij gedaan.

Ja zoveel mogelijk normaal, maar is lastig, ik bepaal het menu niet. Voor ontbijt en avondeten wordt gezorgd, lunch is altijd buiten de deur. Woensdagavond uit eten in restaurant, donderdagavond pizza, vrijdagavond bij de griek uit eten, zaterdagavond bbq.
Ik ga in ieder geval zelf mijn roggebrood en kwark meenemen.
Vanmorgen 79,2 :D Ben zo benieuwd wat ik vanavond ben met de officiële weging!

Oh dat is wel veel Lejow! Dus je gaat wel nog netjes elke week heen. Als je nu 6 weken stabiel bent, ben je dan lifetime member?
Wow nog maar 11 dagen! Spannend! Ben zo benieuwd naar de foto's.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Mei 2014 11:37

Re: Weight Watchers

Ja, dan wordt je lifetimemember!

Ik moet alleen even kijken, want donderdag is het hemelvaart. Maar ze heeft op woensdag ook een cursus, dus misschien dat ik me daar even snel ga wegen. Dan zit ik al op 4 keer.
En tja, de week erna ga ik trouwen en de week erna op huwelijksreis.. En dan weet ik niet of het wel zo verstandig is om erna weer te gaan wegen hahaha!
Al hoewel, ik mag tot 72 kilo aankomen voor een gezond gewicht, dus denk dat ik de twee weken na onze huwelijksreis gewoon netjes nog even afmaak. Dan kan ik tenslotte 1 keer in de maand gratis gaan wegen!
En als ik veel ben aangekomen op vakantie, weet ik gelukkig ook weer wat ik kan doen om het er af te krijgen.

Klinkt als een lastig menu alibi, moet vast goedkomen!! Inderdaad, niet te veel van alles, en proberen verstandige keuzes te maken!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 26 Mei 2014 11:41

Re: Weight Watchers

Zo, ik ben er ook weer!

Ik had vorige week een flinke ontsteking in mijn mond. Heb een week ab gekregen en ben net klaar met de kuur! Ook elke dag 6 tot 8 pcm geslikt, dus mijn lichaam heeft flink opgeslagen naar mijn idee. Deze week weer wat 'ontgiften' van al die rotzooi de afgelopen week!

Spannend Lejow!

Klinkt goed Alibi! Lekker eten allemaal :)

Ik ga morgenavond lekker sushi eten, na een week bijna niet kunnen eten heb ik daar zo'n zin in. Plus gewoon lekker de hele avond kletsen met vriendinnen.
<<

Anoniem193

Bericht 26 Mei 2014 21:58

Re: Weight Watchers

Jeej het 10% doel gehaald!!
Nog maar 0,8 kg dan heb ik er al 10 kilo af. Hoppa!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 26 Mei 2014 22:17

Re: Weight Watchers

Wat goed Alibi!!!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 26 Mei 2014 22:25

Re: Weight Watchers

Wauw Alibi! Goed gedaan :D

Mijn abonnement is afgelopen, weet iemand toevallig of er ergens nog een goede aanbieidng is? Ik heb alleen WW online nodig. :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Mei 2014 06:25

Re: Weight Watchers

Super goed Alibi!
Heb je ook een sleutelhanger gekregen?

Joan, ik kan zo snel even niets vinden op het moment :(
mocht je lid zijn van euroclix/moneymiljonair, krijg je wel punten van hun, als je via hen lid wordt bij WW.
<<

Anoniem193

Bericht 27 Mei 2014 08:25

Re: Weight Watchers

Tnx! Ja sleutelhanger in de pocket :D

@CCC: Wat rot van die ontsteking! Succes deze week met "ontgiften".

@Joan: Via de site van ww scheelt het nog de aanmeldkosten.

Vandaag nog een dag helemaal in het gareel en dan morgen om 13.30 ga ik op vakantie!!! :D:D:D
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 27 Mei 2014 09:31

Re: Weight Watchers

Meiden, ik mag van de lijst. Niet omdat ik mijn streef heb behaald maar omdat ik geen punten meer tel dus ook niet WW :-).

Succes meiden!
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jun 2014 15:33

Re: Weight Watchers

Mijn vakantie was dramatisch qua eten! Verder ontzettend leuk!
Ontzettend veel vocht gaan vast houden door te weinig water drinken, teveel zout eten en elke avond een glaasje alcohol.
Deze week lukt het niet echt om weer helemaal in het gareel te komen. Heb elke dag wel 2 dingen gehad die ik eigenlijk niet mag van mijzelf. Ik mag van mijzelf maar 1 ding zondigen per dag ;)
Vandaag gaat het wel heel goed trouwens.
Morgen ga ik uit eten bij Las Palmas van Herman dan Blijker, geen eigen keuze qua menu, dus ik zal het wel zien. Ter compensatie geen wijn en alleen water.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Jun 2014 12:00

Re: Weight Watchers

Vanavond nog even genieten en er dan morgen weer tegen aan, het belangrijkste moet zijn dat je dan in ieder geval wel genoten hebt van je vakantie!!

Ik was afgelopen donderdag toch weer 3 ons kwijt, ik denk van de spanning voor de bruiloft ofzo, want echt goed heb ik niet gegeten!
Dus me ook proberen netjes te houden op vakantie, zodat ik netjes onder de 70 kilo blijf als ik terug ben!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Jun 2014 12:56

Re: Weight Watchers

Ik kom snel weer mee kletsen hoor, als ik mijn motivatie weer heb gevonden, haha.
Lejow, hele fijne vakantie!!
Wij gaan ook al bijna met vakantie. Maar op vakantie heb ik er nooit moeite mee en val ik meestal juist af ipv dat ik aankom. Maar goed, ik blijf wel een beetje opletten.

Hebben jullie dit lijstje trouwens al gezien? Dit heb ik van de site afgehaald, staat erop ivm het WK. Ik schrok er wel een beetje van hoeveel je moet bewegen voor dit lekkers:

Snack Activiteit
1 handje chips, 17 g 45 min. poetsen
1 flesje bier, 250 ml 45 min. zwemmen
1 glas cola, 250 ml 60 min. fietsen (lage intensiteit)
2 porties kaas, 60 g 30 min. squash
1 klein zakje chocoladepastilles (bijv. M&M’s), 30 min. joggen
1 bol roomijs, 50 g 40 min. fitness (cardio)
5 gummibeertjes, 10 g 10 min. wandelen
1 hotdog 90 min. tennis
2 handjes pinda’s, 40 g 70 min. voetbal
Pizza met ham, 400 g 125 min. mountainbike
1 Caipirinha, 200 ml 90 min. dansen

Sorry het lukt me niet om het lijste overzichtelijk te maken helaas.
Afbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 09 Jun 2014 18:19

Re: Weight Watchers

Wow, klopt dat wel? Voor 20 minuten hardlopen kreeg ik voorheen 2 punten, das ongeveer een schaaltje chips. Zet je wel aan denken als je het zo ziet haha!

Ik heb inmiddels m'n streef bereikt maar wil er toch nog 2 kilo af. Ik ben vandaag weer begonnen met het eten van 26 punten. :) Ben benieuwd hoe lang het duurt!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Jun 2014 20:33

Re: Weight Watchers

Haha, ja Joan, ik schrok er ook wel van!

Wat goed dat je op je streefgewicht zit. En je hebt het alweer bijgesteld, haha. Succes!
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Jun 2014 10:52

Re: Weight Watchers

Ik ben van de week ook weer begonnen, mistte toch de stok achter de deur. De afgelopen weken is het echt fout gegaan. Qua gewicht blijf ik strak op hetzelfde maar dat komt wel. Mijn vriend en ik zijn deze week elke dag minimaal anderhalf uur intensief aan het sporten dus qua sport punten ga ik lekker. Vanmiddag weer ff knallen. Als het qua gewicht niet hard gaat maar qua spieren wel ben ik in ieder geval wel blij.
2015 💙
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers