Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 26 Mei 2014 14:02

Re: Afvaltopic

Haha ja sorry, tablet vond je meer een lemming denk ik :palm:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 26 Mei 2014 14:05

Re: Afvaltopic

Cotton schreef:Mijn weekenden zijn opzich meestal niet slecht. Ik eet gewoon regelmatig, maar niet zoveel als door de week. Ik vind het dan wel oké om zo nu en dan `s avonds iets vets te eten op zondag. Gisteren wel voor het eerst sinds ik begonnen ben met afvallen weer Ice Tea gedronken, heerlijk. Even van m`n 'don`t drink your calories' afgestapt haha.

Nu er weer vol tegenaan en hopen dat ik deze week nog wat kan fietsen. Jammer dat de voorspellingen niet zo goed zijn. En anders maar weer dansen, dat kan gelukkig in huis haha.


Afbeelding

Ook in perzik! :cheering:
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2014 14:23

Re: Afvaltopic

Ah, Rain, dat is nog eens leuk! Op het terras zal dat nog moeilijk worden, maar voor thuis is het wel een goede. Thanks! :D
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 26 Mei 2014 14:32

Re: Afvaltopic

Rain: Oeh, lekker! Daar ga ik ook eens om kijken!

Cotton: Dat geschommel is erg irritant inderdaad. Fijn dat er weer een dalende lijn in zit en hopelijk zit je deze week weer onder die 70,7.

Marley, de weekenden vind ik ook het lastigst, ik denk ook omdat ik dan niet helemaal hetzelfde ritme heb als door de week.

Vanmorgen woog ik 69,2. Het viel me mee. Het vocht is er nu wel weer af, zaterdag woog ik 69,0, maar had wel die high tea dit weekend plus dat ik weer ongesteld ga worden dus had nu wel weer wat vocht vasthouden verwacht maar blijkbaar valt het nog mee. (hopelijk blijft het dan bij die 0,2 maar ik zie het wel..) Heb ook nog niet veel last van snaaien gelukkig.
<<

Anoniem54

Bericht 26 Mei 2014 14:33

Re: Afvaltopic

Ik kon alleen deze voor foto vinden. Door deze foto ben ik wel begonnen met afvallen. Hier lijken mijn armen bijna even groot als mijn hoofd!

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem54 op 26 Mei 2014 19:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2014 14:34

Re: Afvaltopic

Wauw Lemon! You look hot! :D
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 26 Mei 2014 15:15

Re: Afvaltopic

Wow!!! Wat super, wat zal jij trots zijn zeg. Hulde :cheers:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Mei 2014 15:24

Re: Afvaltopic

Whoh Lemon!! Wat mooi :-)
<<

Anoniem54

Bericht 26 Mei 2014 15:25

Re: Afvaltopic

Bedankt allemaal!! Ben zelf ook heel trots. Baal nog steeds dat ik geen goede voor fotos heb. Zelf zag ik het eigenlijk niet zo heel erg als ik in de spiegel keek. Maar nu op de fotos zie ik het wel. :D
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 26 Mei 2014 16:19

Re: Afvaltopic

WOOW Lemon wat een fanastisch lijf heb jij! Je bent echt wel supermooi slank hoor.

Die challenge heb ik van pinterest, heb hem zelf een beetje aangepast. Op de foto staat mijn zelfgeknutselde motivatiehoekje, kun je het daarop zien? Rood is pushup, oranje chair dips en blauw secondes planken. Dag 1-15 2 herhalingen van de pushups en chair dips (dus 2x5 en 2x5), dag 16-30 3 herhalingen. Planken doe je maar 1 keer. Op youtube kun je wel goede filmpjes vinden van de oefeningen.

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 26 Mei 2014 17:28

Re: Afvaltopic

Die potten vind ik echt heel erg leuk. Dan maak je het afvallen veel tastbaarder :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Mei 2014 17:30

Re: Afvaltopic

WOW Lemon, je bent supermooi slank! En lekker bruin ook nog! Jaloers!

Liz, leuk gedaan zeg, lijkt me idd motiverend werken!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem50

Bericht 26 Mei 2014 17:45

Re: Afvaltopic

Lemon, je ziet er goed uit! Goed gedaan! Reden om trots te zijn!

Ik ben aan de smoothies, maar ik heb nog geen enkele gemaakt die ik ook nog lekker vind. :palm:
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 26 Mei 2014 17:48

Re: Afvaltopic

Ik had er vanochtend een met aardbeien, kiwi, een paar blauwe bessen, een schep Griekse yoghurt, een lepel muesli en een paar ijsblokjes, was heel erg lekker Marley!
Ik heb sinds gister een blender dus wil ook allerlei dingen proberen :) gister ook al ijskoffie gemaakt, was ook lekker!
Smile, it's free!
<<

Anoniem50

Bericht 26 Mei 2014 17:51

Re: Afvaltopic

Misschien komt het door de Yoghurt die ik gebruik. Gewoon de magere van Campina. Maar het is allemaal zo zuur. De Bananensmoothie van vanmiddag vond ik niet lekker, te zuur. En ik heb toch echt een recept gebruikt van internet. En nu een bosvruchtensmoothie met yoghurt en sinaasappelsap, maar ook zo zuur.
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:14

Bericht 26 Mei 2014 18:03

Re: Afvaltopic

Marley, ik doe er altijd een schepje zoetstof in. Je zou er ook een lepeltje honing doorheen kunnen blenden. Ik vind dat hele zure ook niet zo lekker. Of je kunt melk gebruiken i.p.v. yoghurt!
You're gonna hear me roar
<<

Anoniem50

Bericht 26 Mei 2014 18:23

Re: Afvaltopic

Honing had ik bij de Bananensmoothie gedaan, net als kaneel, maar het was nog te zuur. Misschien dan toch maar wat meer zoet toevoegen.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 26 Mei 2014 18:48

Re: Afvaltopic

Gooi er lekker wat spinazie bij ook, verse of diepvriesblokjes. Heerlijk!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 26 Mei 2014 19:02

Re: Afvaltopic

Marley dat is ook wel een kwestie van wennen. Probeer dit eens drie keer en dan ben je helemaal aan de smaak gewend. Vroeger dronk ik altijd suiker in mijn thee, zonder vond ik het echt heel smerig. Toen ben ik er mee gestopt en nu vind ik thee met suiker heel erg vies. Duurde een week maar toen was ik gewend. Zelfde voor koffie en ook voor frisdrank trouwens, drink ik ook vrijwel nooit mee en ik vind het nu vaak te zoet.

Als je af wilt vallen en gewoon wat gezonder wilt leven kan ik je toch wel aanraden om te proberen wat meer te wennen aan de puurdere smaak van voedsel. Gaat snel hoor! Overigens is Griekse yoghurt of volle yoghurt/ kwark van zichzelf al een stuk zoeter en romiger en lekkerder voor dit soort dingen.
Smile, it's free!
<<

Anoniem54

Bericht 26 Mei 2014 19:56

Re: Afvaltopic

Bedankt! Ja ben bruin van vakantie :D

Leuke foto Liz! Die glazen pottem zijn ook leuk. Ik heb gister ook pinterest aangemaakt en heb heel veel van die schemas gevonden. Even kijken of ik ook zoiets als jou kan maken.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 26 Mei 2014 20:15

Re: Afvaltopic

Lemon, jammer, ik heb je foto's gemist! Was wel benieuwd!

Liz: Wat een goed idee, kan me voorstellen dat dit wel motiverend werkt.

Marley, ik denk ook dat het een kwestie van gewenning is. Misschien langzamerhand het zoete wat minderen? En inderdaad dan zoetstof ipv suiker. Ik doe nooit iets zoets in een smoothie, vooral met banaan vind ik het wel gauw zoet genoeg.
<<

Anoniem54

Bericht 26 Mei 2014 20:38

Re: Afvaltopic

Ok nog even voor jou

Weg

Ik wil eigenlijk ook wel fotos van jullie zien !
Laatst gewijzigd door Anoniem54 op 27 Mei 2014 17:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Mei 2014 20:47

Re: Afvaltopic

Wauw! Je ziet duidelijk verschil en je hebt echt een prachtig figuur!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 26 Mei 2014 21:00

Re: Afvaltopic

WAUW!! Lemon, :cheering: . Mooi lijf zeg....
<<

Anoniem50

Bericht 26 Mei 2014 21:09

Re: Afvaltopic

Misschien dat het inderdaad wennen is. Vroeger dronk ik koffie en thee ook met melk en suiker (zoetjes), maar drink nu beiden gewoon puur. Was wennen, maar ik zou nu niet meer terug willen. Veel te zoet met.

Morgen wordt het een Spinazie/Mango/Banaan smoothie. Recept ook van internet geplukt n.a.v. post van Reva.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers