Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marakech of Agadir?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Mei 2014 21:50

Marakech of Agadir?

We willen in september naar Marokko maar ik kan niet kiezen waar heen. Ik ken ook niemand die er wel eens is geweest (ik ken natuurlijk wel Marokkaanse mensen maar die weten natuurlijk ook niet hoe het is om daar op vakantie te gaan).

Wie is wel eens op een van deze twee plekken geweest en hoe was dat?
R. 2013
D. 2016
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 25 Mei 2014 22:12

Re: Marakech of Agadir?

Ik ben in allebei geweest. Het ligt er aan wat je wilt. Agadir is gewoon een standlokatie, prachtig strand. Marrakech is veel meer een toeristische stad, met de grote bazaar en het grote plein. Het zijn hele andere locaties. Je zult moeten kiezen waar je zin in hebt :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Mei 2014 22:19

Re: Marakech of Agadir?

Ik vind een zwembad met glijbanen erg leuk en een marktje waar je een beetje kan rondlopen en leuke winkels leuk. Een strand is geen pre, afgelopen jaar zaten we in Turkije aan het strand, misschien 3 uurtjes geweest in de hele week. Dat zand en gedoe kan ik wel missen.

Groot voordeel van Marrakech is wel dat de transfer korter is natuurlijk. Maar is het voor een all-in vakantie ook leuk? Dat vraag ik me dus af.
R. 2013
D. 2016
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 25 Mei 2014 22:23

Re: Marakech of Agadir?

Je kunt ook rechtstreeks op Agadir vliegen, dat heeft ook een vliegveld. En ook zwembaden zijn daar. Maar houd je meer van een marktje en lopen, dan zou ik naar Marrakech gaan.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Mei 2014 22:29

Re: Marakech of Agadir?

Ja die hotels hebben allemaal wel een zwembad+glijbaan, dat is het ook niet. We doen niet heel veel op vakantie maar met een dreumes kan je beter wandelen dan de hele dag stil liggen..

Denk toch dat het Marrakech gaat worden. Dat lijkt me ook meer 'bijzonder'.
R. 2013
D. 2016
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 26 Mei 2014 18:40

Re: Marakech of Agadir?

Ik zou voor Marrakech gaan. Agadir schijnt wel een redelijk mooi strand te hebben, al hoor ik ook vaak dat het er buiten het hoogseizoen vies is, dat is in ons dorp (toeristendorp) in Marokko ook zo buiten het hoogseizoen. Daarnaast zijn de meesten die ik erover hoor het zat daar na 3-4 dagen als ze er geen familie hebben wonen die ze bezoeken.

Verder zou ik ook kijken waar het hotel zich bevindt en hoe het vervoer is. Ik zou namelijk echt voor geen goud met een dreumes met de taxi naar bijv. het strand willen gaan, kost geen drol maar ze rijden levensgevaarlijk en worden volgepropt.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers