Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

<<

Anoniem70

Bericht 19 Mei 2014 17:36

Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Wij hebben een box met de maten 76,5 bij 90 cm. Rare maat maar we hebben hem gehad van iemand die hem niet meer nodig had.

Een matrasje hebben we gevonden in de maat 75 bij 95 bij 4. De randen staan dus wel iets omhoog en zit er wat gewrongen in een betere mast konden we niet vinden of speciaal laten maken.

Een box kleed die ik heel mooi vind heeft de maten 85 bij 105 en is alleen online te krijgen momenteel.

Zou dit kunnen met het wat te grote matrasje en het te grote box kleed? Twijfel om hem te bestellen wordt dan een soort nestje waarbij de zijkanten aan 2 kanten 5 cm omhoog staan en 2 kanten waar het 7,5 omhoog staat?

Hoe hebben jullie dit ??? Foto is welkom! :-)

Groetjes rituals
<<

Anoniem272

Bericht 19 Mei 2014 18:05

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ik ben al ruim 5 jaar moeder, maar had nog nooit van het bestaan van boxmatrassen gehoord. Een boxkleed is toch ook hartstikke zacht al?

Qua maten: nee het is niet zo erg als de randen van zo'n kleed een beetje opstaan aan de zijkanten.
<<

Anoniem162

Bericht 19 Mei 2014 19:18

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

onze box heeft als binnenmaat 92*72. het boxkleed was 100*80.
Overigens had ik geen boxmatras.
<<

Anoniem113

Bericht 19 Mei 2014 19:43

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ons boxmatras past precies de kleden zijn allemaal iets te groot maar stoort niet dat het iets omhoog staat.

Afmeting weet ik even niet. Wel rechthoekig iig.
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Mei 2014 19:48

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Bij ons past zowel het matras als het kleed precies. Wij hebben de maat 80x100cm. Bij de eerste had ik overigens ook nooit van een boxmatras gehoord en zat altijd te klooien met meerdere kleden op elkaar zodat het niet te hard zou liggen. Dit keer een boxmatras met één kleed erop, perfect!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 19 Mei 2014 19:51

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Bij ons past het precies, maar we hebben dan ook een standaardmaat. Boxmatrasje ben ik overigens ook fan van, leek me niet zo lekker liggen zonder.
<<

Anoniem198

Bericht 19 Mei 2014 20:04

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Wij hebben een ronde box en aangezien ik daarvan de keuze in boxkleden beperkt vind heb ik zelf een hoes en matrasje gemaakt. Je zou zelf een stuk schuimrubber kunnen kopen en die op maat snijden.
<<

Anoniem261

Bericht 19 Mei 2014 20:21

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Een boxmatrasje had ik niet, maar het boxkleed was ook wat te groot. Vond het niet hinderlijk dat de randjes wat omhoog stonden eigenlijk.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 19 Mei 2014 20:21

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ons boxkleed heeft aan de zijkant de randen omhoog staan., dus iets te groot. Matras hebben we niet.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem166

Bericht 19 Mei 2014 21:04

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Een matrasje hadden we niet. Bij een boxkleed is het volgens mij juist de bedoeling dat de randen wat omhoog staan. Het speelgoed kan er dan minder makkelijk uit vallen en als je kindje rolt kletst het niet gelijk tegen de spijlen aan.

Ik heb een iets afwijkende maat box en kon maar 1 kleed vinden die groot genoeg was, zonder opstaande randen helaas.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 19 Mei 2014 23:14

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Hier zijn ze allebei groter dan de box. Het matrasje iets minder te groot. Die ligt aan 1 lange zijkant iets omhoog. Het boxkleed ligt aan beide lange kanten iets omhoog. Dat is ook weer wat zachter met omrollen idd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 20 Mei 2014 09:47

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ik had 2 boxkleden op elkaar. De bovenste was iets groter dus dan lag met de uit eindes iets om hoog.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Mei 2014 05:39

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ja, dat past. Hebben we in de winkel ook meteen getest anders had ik het niet meegenomen.
Alleen de hoekjes van het kleed staan iets omhoog maar dat kon niet anders en het stoort me ook niet want het is maar minimaal.

We hebben deze combinatie:

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Mei 2014 08:27

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Wij hebben gewoon 2 boxkleden op elkaar liggen, makkelijk voor het geval er wat gebeurde qua spugen op de bovenste. Nooit geen boxmatras gebruikt en de openstaande randjes zijn minimaal.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 25 Mei 2014 09:20

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Wij hebben kleed en box te leen, kleed is iets te groot voor de box maar kan me er niet aan storen. We hebben geen boxmatras, wel een soort gewatteerd zeiltje onder het kleed.
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Mei 2014 11:28

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

FashionMommy schreef:Ik had 2 boxkleden op elkaar. De bovenste was iets groter dus dan lag met de uit eindes iets om hoog.


Hier net zo.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

ChiQ

Bericht 25 Mei 2014 11:35

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ja, ik had een box van coming kids en boxkleden van baby's only. Die zijn dik en daardoor was een matras niet nodig. Maar ik vind dat een kleed precies moet passen, anders vind ik het rommelig staan.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Mei 2014 11:39

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ik heb zelf een boxkleed gemaakt. Kon nergens een passend vierkant kleed vinden wat ik mooi vond.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 25 Mei 2014 12:04

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Wij hebben een box+matras te leen. Boxkleden passen precies.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Fiene

Bericht 25 Mei 2014 13:10

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ons boxkleed was ook net wat te groot, scheelde maar erg weinig. De box stond hier maar erg kort dus heb er nooit een matras ofzo ingelegd.
<<

Anoniem168

Bericht 25 Mei 2014 14:42

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Bij ons was het boxkleed ook wat groter dan de box, maar heb me er nooit aan gestoord, dacht ook altijd al dat het gewoon zo hoorde, nooit over nagedacht eigenlijk. Zo'n boxmatras heb ik ook voorbij zien komen in de zwangerschap, maar ja overal hebben ze tegenwoordig wel wat voor en je kan je dan afvragen of je het écht wel nodig vind. Zo'n boxkleed is dik en zacht genoeg.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 26 Mei 2014 12:24

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Het boxmatras past hier precies, het kleed is iets groter en steekt aan alle kanten ongeveer 2 cm uit. Stoor me er niet aan moet ik zeggen!
2014 2016 2019
<<

Patsy

Bericht 26 Mei 2014 13:46

Re: Past jullie boxkleed + box matrasje precies ?

Ons boxkleed past precies, we hebben een afwijkende maat box waardoor standaard boxkleden iets te groot zouden zijn. Ik wilde dit niet, daarom heb ik een boxkleed op maat laten maken. Een boxmatras hebben we niet.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers