Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Droge ellebogen

<<

Anoniem130

Bericht 25 Mei 2014 08:47

Droge ellebogen

Wie heeft er de tip?

Ik heb sowieso echt een droge huid en ik probeer al goed te smeren (kost zoveel tijd en energie haha), maar het lijkt wel alsof vooral mijn ellebogen niks opnemen. Kurkdroog! Schuurpapier! Serieus, het voelt niet eens meer als huid. :(

What to do?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 25 Mei 2014 08:53

Re: Droge ellebogen

's avonds voor je gaat slapen een dikke laag Vaseline? En eventueel hier nog een shirtje met lange mouwen overheen dragen.
<<

Anoniem122

Bericht 25 Mei 2014 11:42

Re: Droge ellebogen

Goed scrubben en daarna kokosolie oid er op doen? Volgens mij sluit vaseline de huis juist ook af. Volgens mij werk uierzalf ook wel goed trouwens.
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:14

Bericht 25 Mei 2014 11:45

Re: Droge ellebogen

Uiercrème! Heb ook periodes dat ik last heb van droge ellebogen, maar Vaseline ligt als een laagje op je huid, terwijl uiercrème echt opgenomen wordt.
You're gonna hear me roar
<<

Anoniem130

Bericht 25 Mei 2014 12:21

Re: Droge ellebogen

Uiercreme heb ik nog nooit geprobeerd! Ga ik eens aanschaffen!

Vaseline werkt inderdaad niet echt. Hydrateert niet genoeg. Op de rest van mijn huid gebruik ik nu vaak huidolie van kneipp en dat werk wel goed, maar dat verdwijnt gewoon op mijn ellebogen. :(
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 25 Mei 2014 13:34

Re: Droge ellebogen

Ah dit heb ik ook! Maar ik heb het vooral in de winter. Ik smeer er Zwitsal zalf op 'voor een droog huidje'. Dat werkt beter dan vaseline bij mij.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 25 Mei 2014 13:53

Re: Droge ellebogen

Heb ik ook!
Alleen is het bij mij echt eelt, hang ook nogal veel op mn ellebogen.
Wat ik regelmatig gebruik is eeltzalf. (Klein potje van het kruidvat, vond er een foto van op google: http://nl-img2.ciao.com/inl/images/prod ... 667667.jpg)
Is wel enorm vette zalf dus uitkijken met kleding en beddengoed, en het stinkt... Maar het werkt wel!
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers