Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dikke vette tegenvaller!

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 17 Mei 2014 19:54

Dikke vette tegenvaller!

Had trek in de stevige kippensoep van Unox, zit ik te eten en denk hmm die kip is niet echt lekker... Blijkt dat het veranderd is, ik weet dat het goed is om te stoppen met plofkippen, maar dit lijkt net kattenvoer. Beetje jammer Unox!

Jullie nog tegenvallers kwa eten en drinken?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem44

Bericht 17 Mei 2014 20:15

Re: Dikke vette tegenvaller!

Nee, ik maak zelf mijn soepen en andere gerechten, kom dus ook nooit voor dat soort verrassingen te staan. En ik snap niet goed wat je bedoelt met die opmerking over plofkippen. Kippen die een goed leven hebben gehad zijn echt niet minder lekker.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 17 Mei 2014 20:19

Re: Dikke vette tegenvaller!

-ED- schreef:Nee, ik maak zelf mijn soepen en andere gerechten, kom dus ook nooit voor dat soort verrassingen te staan. En ik snap niet goed wat je bedoelt met die opmerking over plofkippen. Kippen die een goed leven hebben gehad zijn echt niet minder lekker.


Eerst waren het slierten kippenvlees, nu zijn het blokjes die je kan vergelijken met kattenvoer. Dus ja deze variant is minder lekker!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 17 Mei 2014 20:20

Re: Dikke vette tegenvaller!

Misschien mis je de e-nummers en de antibiotica in de soep... Volgens mij heeft unox dit ook veranderd :banaan: .
<<

Anoniem44

Bericht 17 Mei 2014 20:22

Re: Dikke vette tegenvaller!

Getver, blokjes kip? Bah! Ik eet al jarenlang niet meer van die voorgemaakte troep, bevalt me opperbest en als ik dit hoor, dan weet ik weer waarom.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 17 Mei 2014 23:25

Re: Dikke vette tegenvaller!

Ik heb geen tegenvallers op kant en klaar gebied omdat ik vrij veel zelf maak. Ik maak soms wel eens gerechten voor het eerst die dan tegenvallen. Ik had vorige week een curry gemaakt die veel te flauw smaakte. Ook had ik pas een gevulde paprika met te weinig smaak gemaakt. Toen bleek dat ik de uien vergeten was toe te voegen :palm:. Ik baal er altijd wel van als iets tegenvalt. Heb dan voor mijn gevoel voor niets in de keuken gestaan haha.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 18 Mei 2014 00:21

Re: Dikke vette tegenvaller!

Vind de soepen van Unox sowieso niet te pruimen. Die tomatensoep smaakt ook zo goor, bah.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem44

Bericht 18 Mei 2014 00:29

Re: Dikke vette tegenvaller!

Isabel_ schreef:Ik heb geen tegenvallers op kant en klaar gebied omdat ik vrij veel zelf maak. Ik maak soms wel eens gerechten voor het eerst die dan tegenvallen. Ik had vorige week een curry gemaakt die veel te flauw smaakte. Ook had ik pas een gevulde paprika met te weinig smaak gemaakt. Toen bleek dat ik de uien vergeten was toe te voegen :palm:. Ik baal er altijd wel van als iets tegenvalt. Heb dan voor mijn gevoel voor niets in de keuken gestaan haha.

Maar je proeft toch wel af en toe, als je staat te koken? Een curry die flauw smaakt kun je prima nog oppimpen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 18 Mei 2014 09:54

Re: Dikke vette tegenvaller!

Soms vind ik het feit dat ze een product veranderen helaam niet erg.
Gisteren wilde ik bijna chocoladerozijnen kopen bij de Lidl, maar ik zag dat ze alleen die in een nieuwe verpakkingen hadden en die had een vriendin van mij maanden terug gehaald en vond ik niet zo lekker. De oude hadden ze nu niet meer, dus toch maar niet gekocht!

En jaren terug is de smaak van Frisi veranderd. Ik dronk dat toen wel eens op mijn werk, maar sinds de smaak veranderd is nooit meer gedronken (en dat is niet erg, want het is toch troep)
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 19 Mei 2014 10:15

Re: Dikke vette tegenvaller!

Linnie schreef:Had trek in de stevige kippensoep van Unox, zit ik te eten en denk hmm die kip is niet echt lekker... Blijkt dat het veranderd is, ik weet dat het goed is om te stoppen met plofkippen, maar dit lijkt net kattenvoer. Beetje jammer Unox!



Hahaha sorry maar deze zin in combinatie met je profielfoto...
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 19 Mei 2014 10:33

Re: Dikke vette tegenvaller!

Zwilling schreef:
Linnie schreef:Had trek in de stevige kippensoep van Unox, zit ik te eten en denk hmm die kip is niet echt lekker... Blijkt dat het veranderd is, ik weet dat het goed is om te stoppen met plofkippen, maar dit lijkt net kattenvoer. Beetje jammer Unox!



Hahaha sorry maar deze zin in combinatie met je profielfoto...


:lol:
<<

Anoniem65

Bericht 22 Mei 2014 15:47

Re: Dikke vette tegenvaller!

Sinds ik mijn soep altijd zelf maar (het was even zoeken om bouillon te vinden zonder E621, dat vermelden ze tegenwoordig niet meer maar ze geven het een naam zoals gistextract) vind ik alle soep uit blik of zak of wat dan ook vies. Mijn vriend heeft het ook. Net of je proeft dat er suiker in zit ofzo.

Gisteren had ik een salade van de Aldi. Sla, zongedroogde tomaat en mini mozzarella bolletjes. Alleen was het enorm veel sla en heel weinig van die andere 2 dingen. De dressing heb ik zelf gemaakt (gewoon olijfolie en balsamico gemengd). Maar echt lekker heb ik niet gegeten. Ik vond de tomaatjes ook niet lekker. Beetje zurig ofzo.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 22 Mei 2014 17:11

Re: Dikke vette tegenvaller!

Jans schreef:
Zwilling schreef:
Linnie schreef:Had trek in de stevige kippensoep van Unox, zit ik te eten en denk hmm die kip is niet echt lekker... Blijkt dat het veranderd is, ik weet dat het goed is om te stoppen met plofkippen, maar dit lijkt net kattenvoer. Beetje jammer Unox!



Hahaha sorry maar deze zin in combinatie met je profielfoto...


:lol:


Haha. Wij hebben zulke kippen, en wist geen leuke profielfoto :smile:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 22 Mei 2014 17:23

Re: Dikke vette tegenvaller!

De grootste tegenvaller die ik ooit heb gehad was bij een buffet. Ik dacht mijn bord lekker vol te hebben geschept met druiven, maar toen waren t olijven :silent: Ik was toen echt 10 ofzo en wist niet eens wat olijven waren, maar t was een flinke tegenvaller!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Mei 2014 17:29

Re: Dikke vette tegenvaller!

Ik vind alle unoxsoepen tegenvallers, ze smaken allemaal naar Unox :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem73

Bericht 22 Mei 2014 21:01

Re: Dikke vette tegenvaller!

Ik vind de soep uit de blikken echt niet lekker. Kan niet tippen aan mijn über verse tomatensoep! Jammie!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 25 Mei 2014 10:04

Re: Dikke vette tegenvaller!

Niet echt een erge tegenvaller maar mijn Chili van donderdag was echt veel te pittig. Had het gelukkig 's middags al klaar gemaakt dus ben nog even naar de supermarkt gefietst voor een extra potje bruine bonen. In combinatie met wat rijst en sla was het toen prima te eten.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem44

Bericht 25 Mei 2014 13:03

Re: Dikke vette tegenvaller!

Ik heb dat ook ja. Vroeger at ik wel gewoon soep uit blik hoor, vond ik prima. Maar sinds ik zelf soepen maak, krijg ik die kant-en-klare gewoon niet meer door mijn strot. Er zit een rare smaak aan, een beetje weeïg en veel te zout.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers