Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Sep 2013 15:45

Re: najaar 2013 mama's!

jeetje Exo, dat is schrikken! Gelukkig is er nog niks verweekt, maar volgende keer wel eerder bellen he! En nu lekker rustig aan doen!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 15 Sep 2013 16:28

Re: najaar 2013 mama's!

Caroow schreef:jeetje Exo, dat is schrikken! Gelukkig is er nog niks verweekt, maar volgende keer wel eerder bellen he! En nu lekker rustig aan doen!


Maar wanneer had ik eerder moeten bellen dan? Ik heb vrijdag de vk ook al gebeld en toen gaf ze het advies: minder werken en rustig aan dit weekend. Gister dus nogmaals gebeld, omdat ik ondanks rust last hield. Ik heb het voor mijn gevoel niet anders kunnen doen. Ohhhh en ik hoop zo dat er geen volgende keer komt en dat het gewoon rustig blijft tot in elk geval 36 weken.

Bruintje Beer, dat is ook een heel enge gedachte :pale: Niet te veel over na denken!
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 15 Sep 2013 16:44

Re: najaar 2013 mama's!

Catgirl: Hier ook nog even gefeliciteerd! Gaat alles goed met jullie?

Nillis: Ben benieuwd of je nog verder gekomen bent met het poppenhuis? Is het behangen nog goed gegaan over het oude behang heen? En hoe was de verjaardag van je vriend? Beetje vol kunnen houden?

Suus: Fijn dat je controles tot nu toe nog goed zijn. En wat leuk dat jullie gevierd hebben dat jullie een jaar getrouwd zijn. Wij hebben gisteren gevierd dat we een week getrouwd zijn haha!

Exo: Wat vervelend dat je niet op je plek zit bij de kleuters. Zit er een kans in dat je volgend schooljaar weer een andere klas krijgt? En inderdaad, als je er zoveel lichamelijke klachten van krijgt moet je echt wat rustiger aan gaan doen hoor! Het is veel belangrijker dat die kleine en jij lekker gezond blijven dan het feit dat je collega's misschien ietsje harder moeten werken. Fijn dat je directeur in ieder geval begripvol is en je minder mag gaan werken, hoop dat het helpt meid!
En bah, wat schrikken dat je naar het ziekenhuis moest! Jeetje, het zit je de afgelopen weken niet mee he. Hoop dat het vanaf nu, als je van je blaasontsteking af bent en wat minder werkt, een stuk beter gaat met je!

Fenix: Oh, dat is wel heel vervelend ja! Hoop dat je wat meer uren kunt krijgen.

Tummy: Balen dat het niet zo goed met je gaat, sterkte en hoop dat het niet te lang meer duurt voor je.

Pien en Novalee: Heel veel succes de komende dagen!

Stitch en Jet: Hoe haat het met jullie?

All: Ik heb ook weer een blaasontsteking te pakken dus zit ook aan de antibiotica. Twee maanden geleden had ik er ook al een. Verder gaat alles op zich wel goed, heb alleen het idee dat de kleine vrijdagavond in bed in een stuit is gedraaid. Ze was onwijs aan het woelen, het deed zelfs pijn. Toen ik haar zaterdagochtend voelde hikken voelde ik dat ineens tegen mijn ribben aan, terwijl ik dat de twee weken ervoor (toen ze eindelijk met haar hoofd naar beneden lag) dat juist heel laag in mijn schaamstreek voelde. Nouja, woensdag weer controle dus dan zal ik het wel horen.
Verder komende week laatste weekje werken! Heerlijk!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 15 Sep 2013 16:46

Re: najaar 2013 mama's!

Aardbei schreef:Naam...................leeftijd....Uitgerekende datum..Hoeveelste kindje........Bijzonderheden
Novalee.................28/32.....2 september...........2e...........................een dochter!
Pien.....................28/31.....2 september...........2e...........................een zoon!
_Jet.....................33/32.....5 september...........2e............................surprise! Een meisje!
geboren 10 september!
Pomodori...............31/35.....6 september...........1e............................een zoon!
geboren 12 augustus!
Rioolspook.............27/24......8 september..........1e............................een dochter!
geboren 6 september!
Suus....................32/28......22 september.........1e............................surprise!
Stitch...................25/31......24 september.........1e............................een zoon!
geboren 10 september!
Tummy.................27/.........24 september.........1e............................een dochter!
Nillis....................31/32......26 september.........2e............................surprise!
Catgirl85...............28/36......28 september.........2e............................surprise!
geboren 15 september!
Sazzle..................25/34......30 september.........1e............................een dochter!
Kwebbeltje.............31/34......30 september.........2e............................een zoon!
Fenix...................24/44......9 oktober..............1e............................een dochter!
Filoria..................26/35......28 oktober.............2e............................een dochter!
Star007.................25/27......30 oktober............2e............................een zoon!
Aardbei.................26/27......5 november...........1e............................een dochter!
Valerie...............................8 november...........1e............................een dochter!
Yes1984................31/28......10 november..........2e............................surprise!
Bruintje Beer..........31/31......29 november..........3e............................een zoon! moet bevallen in het zh
Exogenesis.............27/27......30 november......... 1e............................surprise!
Dolphinne..............28/33......30 november..........2e (1e voor vriend).........een dochter!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Sep 2013 16:48

Re: najaar 2013 mama's!

Exogenesis schreef:
Caroow schreef:jeetje Exo, dat is schrikken! Gelukkig is er nog niks verweekt, maar volgende keer wel eerder bellen he! En nu lekker rustig aan doen!


Maar wanneer had ik eerder moeten bellen dan? Ik heb vrijdag de vk ook al gebeld en toen gaf ze het advies: minder werken en rustig aan dit weekend. Gister dus nogmaals gebeld, omdat ik ondanks rust last hield. Ik heb het voor mijn gevoel niet anders kunnen doen. Ohhhh en ik hoop zo dat er geen volgende keer komt en dat het gewoon rustig blijft tot in elk geval 36 weken.

Bruintje Beer, dat is ook een heel enge gedachte :pale: Niet te veel over na denken!


Voordat je ging timen. Als het al zo erg is dat je dat gaat doen kan je beter toch al bellen? En ik hoop met je mee dat het nu nog even 7 weken rustig blijft!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 15 Sep 2013 16:51

Re: najaar 2013 mama's!

Caroow schreef:
Exogenesis schreef:
Caroow schreef:jeetje Exo, dat is schrikken! Gelukkig is er nog niks verweekt, maar volgende keer wel eerder bellen he! En nu lekker rustig aan doen!


Maar wanneer had ik eerder moeten bellen dan? Ik heb vrijdag de vk ook al gebeld en toen gaf ze het advies: minder werken en rustig aan dit weekend. Gister dus nogmaals gebeld, omdat ik ondanks rust last hield. Ik heb het voor mijn gevoel niet anders kunnen doen. Ohhhh en ik hoop zo dat er geen volgende keer komt en dat het gewoon rustig blijft tot in elk geval 36 weken.

Bruintje Beer, dat is ook een heel enge gedachte :pale: Niet te veel over na denken!


Voordat je ging timen. Als het al zo erg is dat je dat gaat doen kan je beter toch al bellen? En ik hoop met je mee dat het nu nog even 7 weken rustig blijft!


Ja, dat is waar. Maar ik dacht: ik heb een soort bewijs nodig dat het nu echt zorgelijk wordt. Stomme gedachte misschien, maar ik ben altijd zo bang om zeurderig over te komen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Sep 2013 17:26

Re: najaar 2013 mama's!

Dat snap ik, ik hoopte steeds maar Femke aan de lijn te krijgen, daar 'durfde' ik meer tegen te zeggen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 15 Sep 2013 17:35

Re: najaar 2013 mama's!

Hahaha, ja, dat heb ik ook wel een beetje. Tja, leeftijdsgenoot he, dat praat toch gemakkelijker.
Tot nu toe heb ik echter vooral te maken gehad met Colette en ik vind dat ze gister super adequaat heeft gehandeld. Ik zou eerst naar Meppel moeten om urine in te leveren, terwijl ik eigenlijk ook aan de ctg in Heerenveen moest. Dan zou ik heen en weer moeten reizen. Colette heeft toen direct Heerenveen gebeld en gevraagd of ze dáár mijn urine wilden onderzoeken en me ondertussen in de gaten wilden houden. Daar gingen ze mee akkoord. Echt heel fijn vond ik dat. En ik vond de mensen in het ziekenhuis ook echt superlief :thumbup:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Sep 2013 17:46

Re: najaar 2013 mama's!

Exogenesis schreef:Hahaha, ja, dat heb ik ook wel een beetje. Tja, leeftijdsgenoot he, dat praat toch gemakkelijker.
Tot nu toe heb ik echter vooral te maken gehad met Colette en ik vind dat ze gister super adequaat heeft gehandeld. Ik zou eerst naar Meppel moeten om urine in te leveren, terwijl ik eigenlijk ook aan de ctg in Heerenveen moest. Dan zou ik heen en weer moeten reizen. Colette heeft toen direct Heerenveen gebeld en gevraagd of ze dáár mijn urine wilden onderzoeken en me ondertussen in de gaten wilden houden. Daar gingen ze mee akkoord. Echt heel fijn vond ik dat. En ik vond de mensen in het ziekenhuis ook echt superlief :thumbup:


Ja de mensen in het ziekenhuis in Heerenveen zijn echt super! Vooral Marja, die was echt geweldig.
R. 2013
D. 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 16 Sep 2013 10:30

Re: najaar 2013 mama's!

Ik ben benieuwd hoe het vandaag bij Pien en Novalee gaat!

@ Aardbei: Nog gefeliciteerd met jullie week :wink:
Hopelijk ben je snel van je blaasontsteking af. Succes met je laatste werkweek!

Hier gaat het nog steeds wel goed. Al mag onze baby nu echt wel komen van mij! Maar probeer me er ook een beetje op in te stellen dat het nog eventjes kan duren, als ik zo kijk naar Pien en Novalee... En bij mij rommelt er ook nog helemaal niks! Morgenmiddag weer controle in het ziekenhuis.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 16 Sep 2013 11:55

Re: najaar 2013 mama's!

Jaaa, Suus, jij nadert de 40 weken ook met rasse schreden!

Aardbei, vervelend he. Voel jij dat je het hebt? Of per toeval achter gekomen? Ik heb nooit eerder een blaasontsteking gehad en voelde (tot vandaag) geen symptomen, behalve die harde buiken dan. Houden ze je nu ook extra in de gaten? Moet je om de zoveel tijd urine inleveren of.. hoe gaat dat?

Ik blijf deze week thuis, heb ik met de directeur afgesproken. Hij raadt me aan om me compleet af te melden en eventueel wat vervangende werkzaamheden te gaan doen. Ik wil eerst even de verloskundige woensdag afwachten. Ik voel me verder goed, maar heb nog steeds harde buiken, een aantal keer per uur. De blaasontsteking 'voel' ik nu ook. Zo nu en dan wat steekjes. Hopelijk gaat die ab snel werken...

Ik moet nu dus kalm aan doen, maar vind dat zó moeilijk. Ik voel me niet ziek of zwak genoeg om niks te doen. Ben ook nog steeds erg mobiel en heb nog steeds een mini-buikje. De gynaecoloog in het ziekenhuis verbaasde zich er over dat ik mijn eigen spijkerbroeken nog aan heb. Maar de baby ligt helemaal verborgen in mijn lijf. Ik heb veel vruchtwater en de baby is mooi op gewicht. Ongelooflijk dat dat in mij zit :P

Nu heb ik dan toch maar eens wat kleertjes in de was gedaan.... Bij m'n witte was in. Als ik het nu in de kast leg, moet ik dan straks nog een keer? In de kast komt nauwelijks stof toch? Of zal ik er een vuilniszak overheen leggen?
<<

Anoniem20

Bericht 16 Sep 2013 11:57

Re: najaar 2013 mama's!

Ik stopte het in een pedaalemmerzak (zit niet zo'n smerige geur aan) en een zwitsal geurbuiltje erbij.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 16 Sep 2013 11:59

Re: najaar 2013 mama's!

Goed nieuws! Alle controles waren goed en ik heb al ruim 2cm ontsluiting! Dus ik ben gestript en tenzij het spontaan begint morgenochtend om 8 uur melden. Dan gaan ze mijn vliezen breken en wordt de boel op gang gebracht. Eindelijk! :cheering:
<<

Anoniem315

Bericht 16 Sep 2013 12:16

Re: najaar 2013 mama's!

Novalee, wat fijn! Eindelijk!!

Dat is een goede tip, Juani.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 16 Sep 2013 12:56

Re: najaar 2013 mama's!

Update van pien.

Live vanuit het ziekenhuis bed, waar het de vorige keer allemaal lang duurde gaat het nu in rap tempo. Balloncatheter gekregen en nu al om de 5minuten goede weeën. Van 1naar bijna 3cm! Ze hebben de catheter iets meer gevuld als normaal dus deze verlies ik pas met 4cm. Lig nog niet op een verloskamer maar word waarschijnlijk zo wel verplaatst ernaar als de komende ctg geweest is.
M:21072011
J :08012014
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 16 Sep 2013 13:01

Re: najaar 2013 mama's!

Novalee, wat fijn!

Pien, dat gaat goed! Succes vandaag!

Exo, goed dat je thuisblijft deze week. Maar kan me goed voorstellen dat je het lastig vindt om niks te doen als je je verder gewoon goed voelt. Kleertjes wassen is gelukkig geen zwaar werk :) En het ziet er zo schattig uit aan de waslijn :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 16 Sep 2013 13:02

Re: najaar 2013 mama's!

Pien en Novalee, Spannend! Succes aankomende tijd!!
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 16 Sep 2013 13:09

Re: najaar 2013 mama's!

Jaaa eindelijk! Zet hem op Pien!

Novalee morgen succes! Fijn dat ze meteen vliezen kunnen breken.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 16 Sep 2013 14:05

Re: najaar 2013 mama's!

@ Pien, succes

@ Novalee, hopelijk gaat het bij jou aan het rommelen vandaag en anders heel veel succes morgen.

@ Exo, ik be pas alles in verlof gaan wassen en heb nu alles schoon in de kast liggen met geurbuiltjes van de robijn. Als je de kamer binnenkomt ruik je de wasmiddel lucht.

@ Suus, jij schiet ook mooi op naar 40 weken. het kan ineens spontaan beginnen, dus wordt gewoon spannend.

@ aardbei, ik ben met het schilderwerk van het poppenhuis bezig. Als dat klaar is dan ga ik behangen. Hoop dat dat van de week nog is.

@ Kwebbeltje, heb veterlaarsjes van keq (schuurman) gekocht voor T. Erg euk al zeg ik het zlef. T heeft dunne en korte beentjes en kon nog geen andere laarsjes aan. Tenminste ze kon er echt niet op lopen.

@ all, hier gisteren een gezellige verjaardag gehad, maar wel vermoeiend. Vandaag is vriend echt jarig, dus mag niet bevallen vandaag, maar dat verwacht ik ook niet. Vanmorgen is T even bij mijn moeder geweest en heb ik even uitgebreid boodschappen gedaan en dat was wel fijn zonder T. Heb gelijk wat soep en dergelijke ingeslagen. Stel dat ik ga bevallen hebben we wat te eten in huis. Bij ons in het dorp is geen supermarkt, dus dan is het altijd wel handig om de spullen in huis te hebben. Verder gaat het hier nog steeds goed. Ben wat vermoeid en kleine wordt wat rustiger in de buik, maar dat is op zich ook wel een keer lekker. Ben benieuwd wat woensdag de vk zegt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 16 Sep 2013 18:29

Re: najaar 2013 mama's!

Suus, ik zat me net af te vragen hoe lang jij nog moet. Paar daagjes dus eigenlijk nog maar, spannend!
En nog gefeliciteerd met je jubileum :)

Exo: Goed dat je deze week gewoon thuis blijft! Die kleuters vreten ook behoorlijk wat energie, helemaal als het niet echt jouw doelgroep is. Nou heb ik natuurlijk geen verstand van zwangerschappen, maar zo te horen is het verstandig om nu even thuis te blijven en echt rustig aan te doen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Sep 2013 19:02

Re: najaar 2013 mama's!

Kwebbeltje, we zijn inmiddels allemaal aardig gewend aan het nieuwe huis. D. volgens mij ook wel. Hij heeft hier lekker de ruimte om te spelen en hij mag ook zelf buiten spelen, dus dat kan nu ook vaker dan toen ik in het oude huis altijd mee moest.
Hoe ging het met de feestjes? Wij hadden gisteren ook feest van mijn schoonouders (vanaf 3 uur). Ze waren 40 jaar getrouwd en schoonvader is 65 geworden. Uiteindelijk waren we pas rond half 12 weer thuis. Eigenlijk te laat aangezien ik vandaag weer de hele dag moest werken. Maar heb het overleefd. Zo maar vroeg er in.
Hoe was het bij de vk vanmiddag?

Tummy, leuk dat je er ook weer bent! Wat enorm vervelend dat je je nog steeds zo slecht voelt. Sterkte met de laaste loodjes!

Exo, omdat je nu thuis bent vanwege je zwangerschap gaat dat via het UWV. Die regelen ook je zwangerschapsverlof en betaling daarvan. Nu gaat het ook meteen via het UWV ipv normaal via de ziektewet. Zo dacht ik in elk geval dat het zit.
Pff, dat was flink schrikken dan gisteren. Goed dat je deze week in elk geval thuis blijft. Hopelijk is de blaasontsteking snel onder controle.

Nillis, mmm lekker een appeltaart. Misschien dat ik van de week ook weer eens wat ga bakken. Heb nog mix hier in huis voor ik geloof cupcakes en ook nog een of andere taart. Misschien do of vr middag gezellig samen met D.
Hoe is het nu met je hoofdpijn?

Suus, klinkt goed jullie dagje uit samen! Gefelicteerd nog met jullie trouwdag!

Aardbei, ik hoop voor je dat jullie kleintje nog gewoon netjes met het kopppie beneden ligt of zelf weer terugdraait natuurlijk. 2 weken geleden lag ons meisje ook in stuit, maar ze heeft ook nog meer dan genoeg ruimte, dus ik hoop dat ze nog gewoon draait. Heerlijk je laatste werkweek! FIjn vooruitzicht!

Novalee, spannend. Succes alvast!

Pien, Wat fijn dat er vooruitgang in zit. Hopelijk is jullie kleine ventje er snel!

All, Hier een druk weekend gehad. Zaterdagmiddag gewerkt en zondag eerst werken van 8.45 tot 14.00 en daarna meteen door naar het feest bij mijn schoonouders. Dat begon vanaf 3 uur, maar was een uur rijden. Daarna pas rond half 12 weer thuis. Was erg gezellig, maar eigenlijk iets te lang, vooral omdat ik terug moest rijden.
Vandaag ook de hele dag gewerkt. Ik merk dat vooral een hele dag flink zwaar wordt. De rest van de week heb ik weer kortere diensten, dus dat zal wel beter gaan.
Woensdag weer naar de gyn voor een nieuwe groeiecho
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:10

Bericht 16 Sep 2013 19:09

Re: najaar 2013 mama's!

Oh Pien misschien heb je ventje wel al in je armen!!!
Novalee spannend bij jou!!!
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 16 Sep 2013 19:18

Re: najaar 2013 mama's!

Exo: ik voel het wel door steken onder in mijn buik, maar ik ben er sowieso wel vatbaar voor dus heb het vaker. Maar dit keer had ik het niet door maar ik moest het van de verloskundige laten controleren vanwege mijn harde buiken. Ik moet aan het einde van mijn kuur weer even urine inleveren bij de huisarts om te checken of het weg is, maar niet vaker voor controle ofzo.

Suus: succes met je controle morgen!

Novalee: wat fijn zeg! Heel veel succes morgen!

Pien: hoop dat je inmiddels bevallen bent, spannend hoor!

Nillis: dat is wel handig ja, die soep. Daar had ik nog niet aan gedacht!

Dolphinne: jeetje, vermoeiend weekend zeg! Ben je niet helemaal gesloopt nu? Succes met je echo woensdag. Was ze de vorige keer nou iets aan de kleine kant? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Sep 2013 20:07

Re: najaar 2013 mama's!

Ja ik ben idd aardig gesloopt. Gelukkig hoef ik morgen pas om13.00 uur te werken. Dus lekker uitslapen. D. Is nog bij zijn vader.
Ja ons meisje is tot nu toe elke keer ruim een week te klein, dus vandaar de extra echo's. Ze lijkt wel haar eigen lijntje te volgen, dus echt zorgen hoefden we ons nog niet te maken.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 16 Sep 2013 20:11

Re: najaar 2013 mama's!

Ik kom steeds checken voor Pien haha. Denk dat ze inmiddels al wel bevallen is toch?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi