Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Armen scheren/harsen..?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Mei 2014 11:57

Re: Armen scheren/harsen..?

SoGood schreef:Nee, dat doe ik niet. Ook mijn bovenbenen scheer ik niet.


Hier net zo. Is ook echt niet nodig, heb amper haren op mijn bovenbenen en zowel oo m'n benen als armen zijn de haartjes erg licht.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem222

Bericht 24 Mei 2014 13:12

Re: Armen scheren/harsen..?

Ik heb amper haar op mijn bovenbenen en armen dus ik hars het niet maar vriendinnen van mij wel en dat ziet er altijd heel mooi uit. Scheren zou ik echt no way aan beginnen als ik jou was!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Mei 2014 13:30

Re: Armen scheren/harsen..?

Een vriend van mij scheerde altijd zijn armen, maar dit wist ik niet. Totdat hij opeens zeer behaarde armen had, in plaats van vrij ruwe armen. Toen viel bij mij het kwartje. Ik denk dat hij dit deed uit schaamte, best sneu voor die jongen eigenlijk.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 24 Mei 2014 19:37

Re: Armen scheren/harsen..?

Dat is nog nooit in me opgekomen om te doen. Ik heb best veel haartjes op mijn armen, maar ik heb me er nog nooit aan gestoord. Al ben ik wel heel blij dat ze blond zijn hoor. Mijn bovenbenen heb ik ook nog nooit onthaard. Als ik het zou doen zou ik ze harsen denk ik. Van scheren krijg ik super snel weer stoppels. Dan heb je van die ruwe armen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Mei 2014 19:49

Re: Armen scheren/harsen..?

Ik heb heel veel haartjes op mijn armen, maar gelukkig ontzettend blond.
Je ziet ze echt wel, maar ik heb er nooit aan gedacht om ze weg te halen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers