Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem170

Bericht 14 Sep 2013 19:28

Re: Action topic

Mijn parkietje eet het eten wel, doos met eten kost daar 1 euro, kan hij wel bijna maand van eten haha. Ik heb vandaag spaarlamp gekocht daar! Ik heb nu gloeilampen en wilde er spaarlampen indraaien, maar tjee, bij de Blokker enz, zijn best duur die dingen daar :s
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Sep 2013 19:33

Re: Action topic

Lady starstruck schreef:Het dierenvoer is ook al zo spotgoedkoop bij de Action. Het baasje is blij, maar de cavia's niet want die lusten het niet :nopompom: Dus dan moet ik in het vervolg toch maar weer naar de dierenspeciaalzaak.


Wij kochten altijd duur kattenvoer, maar wilden toch wat goedkopers proberen. Dus hebben we eigen merk van de intratuin meegenomen. Eerst moest de oudste het niet, we hebben het gewoon laten staan, en tja ze kreeg honger dus moest ze het gewoon eten :angel:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 14 Sep 2013 20:02

Re: Action topic

Linnie schreef:
Lady starstruck schreef:Het dierenvoer is ook al zo spotgoedkoop bij de Action. Het baasje is blij, maar de cavia's niet want die lusten het niet :nopompom: Dus dan moet ik in het vervolg toch maar weer naar de dierenspeciaalzaak.


Wij kochten altijd duur kattenvoer, maar wilden toch wat goedkopers proberen. Dus hebben we eigen merk van de intratuin meegenomen. Eerst moest de oudste het niet, we hebben het gewoon laten staan, en tja ze kreeg honger dus moest ze het gewoon eten :angel:.


Haha ja ze krijgen op den duur toch een keer honger. Mijn cavia's eten wel een klein beetje ervan. Maar alleen de lekkere dingetjes vissen ze eruit. De rest laten ze staan.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem9

Bericht 14 Sep 2013 20:06

Re: Action topic

JustMeDaan schreef:Die ladekastjes met die hartjesknoppen?
Die zijn zo leuk maar ik kan ze echt nergens meer kwijt helaas, tenminste niet zonder dat het meteen weer overdreven vol word.


Ja, ik kon hem ook niet kwijt hoor. Maar 10tallen doosjes door het huis hebben slingeren is ook niet tof. Dus dan maar zo;)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 15 Sep 2013 00:21

Re: Action topic

Heb nu een bakje op mijn nachtkastje staan met allerlei frutseltjes erin, misschien dat er toch plek is voor zo een ladekastje ;)
D. 💙14-01-2019💙
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Sep 2013 08:14

Re: Action topic

Deze week allerlei hobbyartikelen voor €0.49 in de aanbieding :)
<<

zomer-zon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 252

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:25

Bericht 16 Sep 2013 09:49

Re: Action topic

Isis schreef:Deze week allerlei hobbyartikelen voor €0.49 in de aanbieding :)


Dat is leuk, vandaag of morgen maar even Langs gaan
Afbeelding

*Juli 2015
<<

Anoniem123

Bericht 16 Sep 2013 12:01

Re: Action topic

TukTuk schreef:T/m 44.

Heb er net 1 gekocht, een donker blauwe, maar hij is helaas net te krap. Mocht iemand hem willen overnemen voor de nieuwprijs + verzendkosten, geef maar een seintje, anders gaat ie maandag terug :)

Hmm 1 maat te klein helaas.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Sep 2013 12:26

Re: Action topic

Sarahkey, ik heb daar een chino gekocht maar die vielen heel groot. Misschien deze ook wel. En als die niet past kan je 'm alsnog ruilen :)
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 16 Sep 2013 16:16

Re: Action topic

Afbeelding
Ik heb deze trui vandaag gekocht. Hij is echt super leuk en valt goed. Misschien haal ik nog wel een kleur erbij. Heb er nu eentje in bordeaux rood :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem122

Bericht 16 Sep 2013 17:00

Re: Action topic

Chocolate Cookie schreef:Afbeelding
Ik heb deze trui vandaag gekocht. Hij is echt super leuk en valt goed. Misschien haal ik nog wel een kleur erbij. Heb er nu eentje in bordeaux rood :)


Heb er vandaag ook mee in mijn handen gestaan, toch terug gelegd. Welke maat heb jij normaal gesproken? En is hij wel een beetje warm? Hij leek op t plaatje namelijk dikker dan in de winkel zelf.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 16 Sep 2013 17:03

Re: Action topic

Ik heb maat M. Hij is inderdaad niet heel dik, maar prima voor het weer van nu. :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 17 Sep 2013 13:40

Re: Action topic

Zo vandaag weer bij de action geweest en je neemt altijd meer mee he haha. Ik heb nu bloembollen, knutselspullen en leuke haaienslofjes voor F. Ben benieuwd of hij ze aan laat.
<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 13:41

Re: Action topic

TukTuk schreef:
Chocolate Cookie schreef:Afbeelding
Ik heb deze trui vandaag gekocht. Hij is echt super leuk en valt goed. Misschien haal ik nog wel een kleur erbij. Heb er nu eentje in bordeaux rood :)


Heb er vandaag ook mee in mijn handen gestaan, toch terug gelegd. Welke maat heb jij normaal gesproken? En is hij wel een beetje warm? Hij leek op t plaatje namelijk dikker dan in de winkel zelf.

Leuk! Deze wil ik ook halen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 17 Sep 2013 14:37

Re: Action topic

Rush schreef:
TukTuk schreef:
Chocolate Cookie schreef:Afbeelding
Ik heb deze trui vandaag gekocht. Hij is echt super leuk en valt goed. Misschien haal ik nog wel een kleur erbij. Heb er nu eentje in bordeaux rood :)


Heb er vandaag ook mee in mijn handen gestaan, toch terug gelegd. Welke maat heb jij normaal gesproken? En is hij wel een beetje warm? Hij leek op t plaatje namelijk dikker dan in de winkel zelf.

Leuk! Deze wil ik ook halen.


Ik heb hem ook gehaald (eh gekregen, mama heeft betaald) in het bordeaurood. En ik vind het goed zitten! (Ideaal om het buikje te doen verbloemen :dance: )
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 17 Sep 2013 18:14

Re: Action topic

Heeft iemand de sloffen al zien liggen?
Ik heb na 2 jaar toch echt weer nieuwe nodig.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Sep 2013 19:34

Re: Action topic

Ik heb er vanmiddag weer een colbertje gehaald, de roze dit keer.
En een badjasje en slofjes voor B, matching :D
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Sep 2013 19:46

Re: Action topic

Die badjasjes zijn leuk he! Ik heb het uilenbadjasje voor I. gekocht.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem287

Bericht 17 Sep 2013 20:01

Re: Action topic

Wat een toffe trui, ben echt fan van dat soort truien! Toch maar weer even langs morgen!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Sep 2013 20:40

Re: Action topic

Maddie schreef:Die badjasjes zijn leuk he! Ik heb het uilenbadjasje voor I. gekocht.



Die wilde ik ook, maar de slofjes waren niet meer in haar maat. Ga vandeweek nog eens kijken.
<<

Anoniem 49

Bericht 17 Sep 2013 21:46

Re: Action topic

Cinnamon schreef:Heeft iemand de sloffen al zien liggen?
Ik heb na 2 jaar toch echt weer nieuwe nodig.

Nog niet gezien! Ik hou het ook al in de gaten!

Ik heb er afgelopen week nog wel een grappig shirt met lange mouwen gekocht. Is een beetje van die rare stof.

Maken die truien je ook breed?
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 18 Sep 2013 14:14

Re: Action topic

Heb nu nog een zwarte trui aangeschaft, een vestje in fluor roze en een lange broek in een taupe achtige kleur. (Moet die laatste 2 nog even passen).

Ik vind het wel meevallen met breedt maken. Zo valt hij bij mij:
Afbeelding
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 18 Sep 2013 14:25

Re: Action topic

Isis schreef:Zo vandaag weer bij de action geweest en je neemt altijd meer mee he haha. Ik heb nu bloembollen, knutselspullen en leuke haaienslofjes voor F. Ben benieuwd of hij ze aan laat.


Ik heb voor M. de kikkerslofjes meegenomen. Hij trekt altijd alles uit behalve deze slofjes :D Ze blijven ook goed zitten vind ik.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 18 Sep 2013 14:28

Re: Action topic

Ik zie dat er nu ook washi tape op de website van de Action staat...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 18 Sep 2013 14:40

Re: Action topic

CC heel erg leuk vind ik hem.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers