Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tragus piercing

<<

Anoniem185

Bericht 23 Mei 2014 22:12

Tragus piercing

Mijn piercing is los geschoten! Ik krijg hem echt niet terug vast, toevallig iemand hier met tips/tricks? Het is een ringetje, dus met een bolletje met twee minieme inhammetjes...

Het hoeven niet per se tips te zijn hoe ik hem in krijg, ik kan morgenochtend naar de shop om het te laten doen, maar in de tussentijd moet het ringetje wat open is wel blijven zitten. Pleisters/fixatiemiddel blijft niet zitten omdat de binnenkant van mijn oor niet plakt (omdat het helemaal ontstoken was al en dus wat vettig).

Iemand enig idee hoe ik kan voorkomen dat hij er uit gaat?
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2014 22:16

Re: Tragus piercing

Dat balletje ga je er idd niet weer tussen krijgen, die zijn verschrikkelijk haha.

Pleister op je oor gaat dus niet werken, maar als je nou je piercing vetvrij maakt en een klein stukje pleister om de opening van het ringetje plakt?
<<

Anoniem185

Bericht 23 Mei 2014 22:19

Re: Tragus piercing

Oh dat is wel een heel goed idee! Dat kan ik inderdaad nog proberen!

Heb nu een pleister zegmaar over één kant van de piercing geplakt (waar hij aan de voorkant er uit komt) en dan naar mijn gezicht toe met het plakrandje, maar ik denk dat hij er zo nog uit kan. Ik ga met jouw idee ook nog even priegelen!
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2014 22:22

Re: Tragus piercing

Opzich als je goede plakkende pleisters hebt zou het ook wel blijven zitten zoals je het nu hebt. Dan plakt het ringetje er ook wel aan en dan draaitie er zeg maar niet uit. Maar als je dat niet vertrouwd kan je dat andere ook even proberen idd.

Heb je helemaal geen andere sieraden voor erin?
<<

Anoniem185

Bericht 23 Mei 2014 22:27

Re: Tragus piercing

Nou het probleem is dat het ook ontstoken is, dus ik durf het zelf nog niet te vervangen (heb hem nog maar een maand of 3/4). En dan nog heb ik geen piercings van dezelfde maat liggen omdat dit dus het eerste ringetje is.

Ik hoop dat het blijft zitten zoals het nu doet, met allemaal pleisters overal er op en tussen. Morgen ga ik daar langs en dan kan hij er meteen een kunststof dingetje in zetten, dat wilde hij toch al doen omdat het bleef ontsteken. Kan prima in één keer dan.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2014 22:30

Re: Tragus piercing

Oh op die manier. Nou succes en maar hopen dan dattie er morgen nog goed in zit!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron