Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


levens lang met dwang

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Mei 2014 12:27

Re: levens lang met dwang

Gelukkig hebben we hier beiden dit soort trekjes, mijn vriend word bv helemaal gek als het bestek niet netjes gesorteerd in de vaatwasser ligt
2015 💙
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Mei 2014 12:41

Re: levens lang met dwang

Pinkel schreef:Ik volg het programma ook. Zelf "gelukkig" weinig last van dwang, behalve dat als ik de was ophang de knijper per kledingstuk dezelfde kleur moeten hebben. Als mijn man wel eens de was heeft opgehangen en ik zie dat de kleur knijpers niet klopt, ga ik dat soms wel eens veranderen.

Hee dat doe ik ook altijd! Bij mijn ouders deed ik zelfs per vak van de droogmolen alle knijpers dezelfde kleur, maar daar heb ik zelf niet genoeg dezelfde knijpers voor. Haha!

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Mei 2014 12:43

Re: levens lang met dwang

Ik denk dat iedereen wel dit soort dingetjes heeft alleen het verschil is als wij een keer een knijper verkeerd hangen slapen we daar niet slechter van. Het is hooguit dat we denken hmm niet zo mooi. Als het goed is is het geen paniek situatie
2015 💙
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 20 Mei 2014 12:55

Re: levens lang met dwang

Ik kan erg weinig sympathie voor die Kimberly opbrengen. Ik krijg ook het gevoel dat ze het aandikt met die perfectie.
<<

Jip

Bericht 20 Mei 2014 21:00

Re: levens lang met dwang

Die Kimberly heeft volgens mij wel meer dan een dwangstoornis...
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 21 Mei 2014 14:57

Re: levens lang met dwang

Kimberley is dat meisje met die naadjes en haar kleding toch? Ik krijg ook echt het idee dat ze alleen ziet wat ze wil zien en ergens niet geholpen wil worden omdat ze het allemaal beter weet en blijft hangen in haar gedachten..ik snap dat het heel moeilijk is maar de rest gaat ook goed vooruit!
Wat als het lukt
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2014 16:50

Re: levens lang met dwang

Echt die Kimberly heeft volgens mij meer last van arrogantie/egoïsme dan van dwang.

Ze vind zichzelf 'Miss perfect' en alle andere zijn straatschooiers in haar visie.

Als ze zo perfect zou zijn zou ze ook niet in de zon moeten zijn gaan zitten. Ze een dik verschil tussen wit (bovenbeen) en kreeft rood (onderbeen).
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Mei 2014 17:24

Re: levens lang met dwang

Ik denk dat haar dwang het diepst geworteld zit, ik vraag me af of ze er 100% achter staat. Bij de anderen merk je dat wel bij haar lijkt het minder zo te zijn. En dan wil het niet zo goed.
2015 💙
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 21 Mei 2014 17:33

Re: levens lang met dwang

Marni schreef:Echt die Kimberly heeft volgens mij meer last van arrogantie/egoïsme dan van dwang.

Ze vind zichzelf 'Miss perfect' en alle andere zijn straatschooiers in haar visie.

Als ze zo perfect zou zijn zou ze ook niet in de zon moeten zijn gaan zitten. Ze een dik verschil tussen wit (bovenbeen) en kreeft rood (onderbeen).


haha ja dat met die verbrande benen zat ik ook al te kijken en bedenken hoe kan je dat laten gebeuren als je zo bezig bent met perfectie?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 21 Mei 2014 17:50

Re: levens lang met dwang

D'n Ibbel schreef:
Marni schreef:Echt die Kimberly heeft volgens mij meer last van arrogantie/egoïsme dan van dwang.

Ze vind zichzelf 'Miss perfect' en alle andere zijn straatschooiers in haar visie.

Als ze zo perfect zou zijn zou ze ook niet in de zon moeten zijn gaan zitten. Ze een dik verschil tussen wit (bovenbeen) en kreeft rood (onderbeen).


haha ja dat met die verbrande benen zat ik ook al te kijken en bedenken hoe kan je dat laten gebeuren als je zo bezig bent met perfectie?


en die oog make-up is ook niet mijn idee van perfectie....
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 21 Mei 2014 17:58

Re: levens lang met dwang

Nee ook dat niet idd.
Maar het is wel heel er moeilijk als het zo diep zit dat je dingen moet en denkt en je daar niet mee kan stoppen.
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2014 19:00

Re: levens lang met dwang

Maar haar mening is gewoon al heel vervelend.

Dat Jan Kooijman zijn shirtje en schoen wel een beetje kapot mocht hebben omdat hij Jan Kooijman was. Maar als hij Jan met de Pet was geweest had ze hem met haar blik gedood bij wijze van.

Ze meet zo ontzettend met 2 maten en dat is waar ik echt niet tegen kan haha.
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 22 Mei 2014 09:45

Re: levens lang met dwang

Ze wil de mooiste zijn met foeilelijke make-up. Ik kan niet tegen het toontje waarmee ze anderen dwingt in haar dwang mee te gaan. Jan kooijman deed wel zijn bandje goed voor haar want hij had er zelf geen last van.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 22 Mei 2014 09:52

Re: levens lang met dwang

Als ik alleen thuis ben en de deur uitmoet kan ik standaard 10 minuten extra uitrekken. Ik controleer of alle ramem dichtzijn, zelfs als ik ze niet eens open heb gedaan. Ik controleer of boven alle lichten uit zijn. Check of de koelkast en vriezer dicht zijn. Soms check ik zelfs de kraan. En als ik dan bij de deur sta om weg te gaan gebeurd het wel is dat ik dat hele rondje nog een keer doe. En als ik dan buiten sta en de voordeur op slot gedraaid heb twijfel ik of de deur van de gang naar de garage wel dicht is en ga ik weer naar binnen. Het is écht niet fijn om dat te hebben. Ondanks al mijn controles loop ik nog wel is naar de bus met de gedacht: shit... wat als dit of dat niet uit/dicht is.. Ik kan mij dus wel vinden in die mensen in dat programma.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers