Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 18 Mei 2014 17:50

Re: Trouwen in 2014

Klinkt leuk Lejow! Die sjerp heb ik ook om gekregen. Vervelend dat jullie beiden ziek zijn geworden vannacht. Beterschap!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Mei 2014 17:53

Re: Trouwen in 2014

bosjesvrouw schreef:Klinkt als een geslaagd vrijgezellenfeest Lejow! Leuke foto's.
Jammer dat jullie nu ziek zijn. Had je vriend gisteren ook zijn vrijgezellenfeest?



Nee, maar das een lang verhaal haha
Hij zou het eigenlijk wel, maar toen toch niet.. nu is het verplaatst maar er is nog geen datum.. stresssss
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Mei 2014 18:37

Re: Trouwen in 2014

Balen dat jullie nu beide ziek zijn Lejow, maar fijn dat je vrijgezellenfeest zo geslaagd was!
Op die foto's zie je trouwens ook goed dat je zoveel bent afgevallen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 18 Mei 2014 18:46

Re: Trouwen in 2014

Klinkt als een leuke dag Lejow!! :)

En wat Cinnamon zegt, wat zie je er goed uit. Zag eerst alleen een foto en moest echt even denken wie erbij hoorde :).
Je hebt een mooi figuur!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 18 Mei 2014 20:18

Re: Trouwen in 2014

Klinkt leuk lejow.

En inderdaad, wat ben jij enorm afgevallen.
10-08-2017 ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mei 2014 07:42

Re: Trouwen in 2014

Dank jullie wel allemaal :love:

Nu ben ik de eerste op de lijst... nog 16 nachtjes pfff.
Vrijdag hebben we nog een gesprek met de ambtenaar.

Al die kleine laatste dingen..pfff
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 19 Mei 2014 07:58

Re: Trouwen in 2014

Spannend!!!!
Echt aftellen geblazen nu :).

Zijn jullie allebei wel weer een beetje beter?

Wij hebben zaterdag bij de bloemist opdracht gegeven voor een boeket, corsage en stuk voor de auto.
Donderdag naar een ballonnen-bedrijf voor de aankleding van de strandtent.
Nog 1 cadeautje voor een getuige, het gastenboek 'pimpen' en over 2,5 week hebben we ook nog een gesprek met de ambtenaar.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mei 2014 10:58

Re: Trouwen in 2014

Ik zit nog steeds met iets voor de getuigen.. een bedankje.. Ik weet gewoon niet zo goed wat :S
We hebben eerst ook naar ballonnen gekeken, maar doen het toch niet, omdat het anders iets te propperig wordt op de locatie. De pompoms/pompoen papieren shizzle dingen en wat zij doen en al hebben is voldoende.

Ja we zijn weer wat opgeknapt. Vriend gister eigenlijk al. Ik voel me vandaag al wat beter, maar ben nog niet helemaal het vrouwtje. Heb vanmorgen ontbeten, en dat zit me nu eigenlijk nog tot onder mijn neus.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 19 Mei 2014 10:59

Re: Trouwen in 2014

Oeh Lejow, zo spannend! Ik ben heel erg benieuwd hoe je eruit zal zien :D
2012 & 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 19 Mei 2014 11:42

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben pompom (een paar maar) en voorde rest heb ik heel veel potjes gemaakt waar waxinelichtjes in kunnen. Deze worden opgehangen (bedoeling is dat zovee mogelik buiten is). Via Ebay heb ik ook nog lampionen besteld maar ik vraag mij af of die op tijd binnen zijn. Die lampionen kunnen ook binnen opgehangen worden.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Rennebol85

Bericht 19 Mei 2014 18:49

Re: Trouwen in 2014

Wat jammer dat ik je foto's heb gemist, Sam! Jullie zullen er prachtig uit hebben gezien (wazige zin maar jullie snappen me)

En Lejow, wat leuk dat je echt werd verrast met je vrijgezellenfeest!

We zitten met een klein dilemma. Vriend en ik hebben de gastenlijst nog eens doorgenomen en een paar koppels willen we toch liever bij de receptie hebben dan op het feest.
Rest nog 1 koppel waarmee we beide niet zoveel hebben maar het zijn wel weer vrienden van ons vriendenclubje en zien ze dus ook regelmatig. We hebben geen geboortekaartjes van hun kindjes gekregen maar zijn wel op kraamvisite geweest. Bij ons komen ze nooit op een verjaardag.
Wat zouden jullie doen? Ze wel uitnodigen voor het feest? Of alleen voor de receptie? Of niet laten komen?

Pff dit zijn de lastigste dingen, vind ik.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 19 Mei 2014 19:45

Re: Trouwen in 2014

Sam, mooi foto's. Je was een mooi bruidje! Leuke jurk ook, maar wel heel anders dan die van mij.

Rennebol: Ik zou persoonlijk ze dan niet uitnodigen, of misschien alleen voor receptie. Uit fatsoen misschien? Maar als je bijna geen contact met ze hebt, waarom zou je ze dan uitnodigen? Snap dat het lastig is.

Ik merk aan mezelf dat ik alles perfect wil regelen, zucht wordt beetje moe van mezelf. Ik heb dit op ebay gekocht voor op de tafels tijdens de receptie.
Afbeelding

Nu ben ik nog opzoek naar plaatskaartjes voor in het kerkje, scheelt mijn ceremoniemeester weer werk. Welke vinden jullie leuk? Of iemand misschien nog een idee waar leuke te koop zijn?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
maar dan zonder tekst natuurlijk ;-)
Afbeelding

We weten ook niet zo goed wat we de getuigen moeten geven en de ceremoniemeester. Ik denk dat ik voor de ceremoniemeester een leuk pakketje maak. Heb o.a. dit zeepje besteld:
Afbeelding

[img]
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 19 Mei 2014 20:43

Re: Trouwen in 2014

Ik zou ze dan niet uitnodigen voor jullie feest rennebol. Misschien alleen bij de receptie?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Rennebol85

Bericht 20 Mei 2014 18:29

Re: Trouwen in 2014

Bedankt voor jullie reactie, Siep en Sunshine. We denken er nog maar even over na. We versturen half juni de kaarten dus dan hebben we nog even de tijd.

Leuk die lantaarns voor op tafel. En slim van je om naamkaartjes te maken voor de plaatsen in het kerkje, Sunshine. Je brengt me op het idee dat wij dat ook nog moeten maar dan voor het diner.
<<

No. 3

Bericht 20 Mei 2014 18:55

Re: Trouwen in 2014

Ik heb geen zin meeeeeeeer. In al dat geregel. Ben zo slecht in details, mensenlief. Wil gewoon getrouwd zijn, klaar.

Zo, dat was het. :D
<<

Anoniem119

Bericht 20 Mei 2014 18:57

Re: Trouwen in 2014

Nog eventjes, No 3! Bijna genieten!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 21 Mei 2014 17:00

Re: Trouwen in 2014

Ah komt vast goed no3! Kan je niet iemand om hulp vragen die wat advies geeft/meedenkt?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem129

Bericht 21 Mei 2014 19:31

Re: Trouwen in 2014

Komt goed No. 3 probeer ook te genieten van de voorbereiding!
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2014 20:03

Re: Trouwen in 2014

Lien schreef:Komt goed No. 3 probeer ook te genieten van de voorbereiding!

Waarom? Ik vind dat altijd een beetje suf als mensen dat zeggen. Dit komt weer onaardiger eruit dan ik het bedoel hoor :smile: Ik geniet er ook niet echt van, ben blij als het voorbij is en de grote dag er gewoon is. Al dat geregel, adressen, trouwkaarten, wie zit waar, de versiering en wat dan, voor welk budget, niks aan.
<<

Anoniem129

Bericht 21 Mei 2014 20:18

Re: Trouwen in 2014

Het is misschien ook niet allemaal genieten maar veel dingen vind ik ook wel erg leuk hoor! Soms schiet het allemaal niet helemaal op haha! Misschien dat ik het 2 weken voor trouwen ook niet meer leuk vind.
<<

No. 3

Bericht 21 Mei 2014 20:57

Re: Trouwen in 2014

Eens met Carrie. Iedereen vraagt er ook steeds naar. De eerste vraag als ik ergens binnenkom, is 'hoe staat het met de voorbereidingen?' O fuck, nu je het zegt, ik heb nog níks gedaan en het is al over twee weken. Echt jonge, dat is wel de minst interessante vraag die je kunt stellen als het om het huwelijk gaat. Grmbl.

En ik vind het ook gewoon eng allemaal. Getrouwd zijn enzo. Heb koudwatervrees dat het een aard heeft. Iemand een idee waar m'n roze wolk is? ;-)
<<

Anoniem119

Bericht 21 Mei 2014 21:04

Re: Trouwen in 2014

Joh die voorbereidingen maken toch uiteindelijk allemaal niets uit. Hoor wie 't zegt, ik wil zelf een perfect geplande bruiloft in m'n hoofd, maar eerlijk is eerlijk: Uiteindelijk hoef je alleen maar ja te zeggen tegen je geliefde en het is helemaal bijzonder als daar nog andere naasten bij zijn ook. Dus ik kan me je gevoel ook wel gewoon voorstellen hoor. Mensen vragen 't ook constant aan mij (goedbedoeld hoor) van hoe het met de voorbereidingen gaat. Euh nou nog niks geregeld dus, nog niet eens een datum. Komt wel.

Volgens mij is dat koudwatervrees ook wel beetje normaal. Heb je een lijstje met dingen die je echt concreet nog moet doen? Misschien zie je er een beetje tegenop om het allemaal op papier te zetten, maar misschien helpt dat wel. Dan kan je gaan afstrepen en is het minder groot dan dat het lijkt allemaal. Dan hoef je in elk geval niet meer zo over al die triviale dingen na te denken en komt er weer ruimte in je hoofd voor het belangrijke, het huwelijk.

Gaan jullie eigenlijk gelijk samen wonen nadat jullie getrouwd zijn? Dat doen jullie nu toch nog niet?
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2014 21:23

Re: Trouwen in 2014

Lien schreef:Het is misschien ook niet allemaal genieten maar veel dingen vind ik ook wel erg leuk hoor! Soms schiet het allemaal niet helemaal op haha! Misschien dat ik het 2 weken voor trouwen ook niet meer leuk vind.

Ik ga over vier maanden pas trouwen maar ik geniet er echt niet van hoor. Vind het ook weer niet het ergste wat er is, maar als mensen zeggen dat ik vooral moet genieten van de voorbereidingen krijg ik daar echt de kriebels van haha!

Maar goed, misschien vindt de één het wel heel leuk om een huwelijk voor te bereiden en om over elk detail na te denken, dat kan natuurlijk!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Mei 2014 10:18

Re: Trouwen in 2014

Carrie, ik snap je wel.
Sowieso ben ik niet zo heel plannerig en van het perfecte. Al die dingen die bij een bruiloft komen kijken.. Ik vind ik het maar een gedoe hoor! Waar het voor mij om gaat is dat we beide 'ja' zeggen op het goede moment, lekker eten 's avonds zou fijn zijn en een leuk feestje. Al die kleine details zijn niet echt iets voor mij..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem117

Bericht 22 Mei 2014 10:28

Re: Trouwen in 2014

Ik heb mijn bruiloft in 2,5 maand georganiseerd. Ik heb een hekel aan plannen en organiseren dus voor mij was het heel fijn dat ik het snel moest doen. Maar ik vond het nadenken over muziek en teksten die in de kerk werden voorgelezen echt heel erg leuk. Want dan ben je ook bezig met de symboliek. Ik heb 150 teksten uit boeken, muziek en films gehaald die iets te maken hadden met onze liefde en die met een lintje aan bloemen vast gebonden. En elk stukje tekst symboliseerde voor mij de betekenis van liefde. Ik heb mede daardoor de weken naar onze bruiloft toe ook heel erg nagedacht over wat een huwelijk voor mij/ons betekend. De bijeenkomsten met de pastoo r en babs vond ik ook heel leuk.

Ook de decoratie uitzoeken, als lampionnen, lantaarns en bloemen vond ik heel leuk. Ik houd van mooie dingen. Mijn man vond het uitkiezen van het eten weer leuk.

Eigenlijk zei elk ding waar we voor kozen iets over ons. De muziek, de teksten, het eten, de bloemen, de locatie.

Dus misschien wordt het leuker als je het op die manier bekijkt?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers