Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mei 2014 08:13

Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Week of 4 geleden heb ik nieuwe schoenen gekocht voor de meiden. Goed alles op laten meten in de winkel hebben ze er ook op rond gelopen en gerend. Zag er allemaal goed uit.

Maar nu loopt een van de twee er raar op vind ik. Ze gaat op haar tenen lopen en lijkt af en ze loopt ineens met veel geluid.
Is dit wennen aan de schoenen? In de schoenen zelf kan ik niks ontdekken. Iemand die dit weet?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem186

Bericht 19 Mei 2014 08:30

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Geen idee. Zijn het sandalen?

Mijn zoon heeft teva's en daar moet hij ook heel erg aan wennen. Maar hij loopt ook nog niet zo lang.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mei 2014 08:35

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Nee zijn schoenen van develab met een bandje over de voet. Vorig jaar hadden ze ook zoiets en was het geen probleem.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem234

Bericht 19 Mei 2014 08:52

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Zijn ze toch niet te klein?
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 19 Mei 2014 08:58

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Mijn neefje had dit ook, in de winkel alles goed en gemeten en na een aantal weken begon hij raar te lopen, bleken ze te klein.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem 146

Bericht 19 Mei 2014 09:38

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Misschien ergens een pijnlijk knelpunt?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mei 2014 09:40

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Te klein was ik ook al bang voor maar ik kan nog een vinger achter haar hak krijgen wel met moeite hoor. Maar ze heeft er ook nog een zooltje in dan moet ik ff kijken hoe het is zonder zooltje. Ze is nu naar het dagverblijf vanavond maar ff kijken.
Dacht vanmorgen ook meteen dat ze te klein waren en kon wel janken want ik hen ze dus pas vier weken geleden gekocht en er 80 euro voor betaald plus dat dit de enige waren die haar goed zaten.
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mei 2014 09:42

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Mrs. Jansen schreef:Misschien ergens een pijnlijk knelpunt?


Kan ook ja. Maar hoe kom ik daar achter?
Als ik vraag lopen ze fijn zegt ze ja. Als ik vraag doen ze zeer 1 minuut later zegt ze ene keer ja andere keer nee.
En als ik wel het druk punt vind wat kan ik daar dan aan doen?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem123

Bericht 19 Mei 2014 09:47

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Studiebol schreef:
Mrs. Jansen schreef:Misschien ergens een pijnlijk knelpunt?


Kan ook ja. Maar hoe kom ik daar achter?
Als ik vraag lopen ze fijn zegt ze ja. Als ik vraag doen ze zeer 1 minuut later zegt ze ene keer ja andere keer nee.
En als ik wel het druk punt vind wat kan ik daar dan aan doen?


Misschien kun je dat zien aan haar voetjes? Dat er ergens een rode plek zit of een blaar ofzo
<<

Anoniem234

Bericht 19 Mei 2014 09:52

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Ja ik herken het studie. Ik was 60,- voor schoenen die 4 weken hebben gepast :palm:

Maar ik zou dan toch het zooltje eruit halen denk ik en dan even kijken.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mei 2014 09:56

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Goeie Sarahkey heb er niet goed opgelet ga ik vanavond ff doen. En als ze dat heeft wat dan? Ik bedoel kán ze ze dan nooit meer aan?
Gisteren hebben ze eigenlijk gewoon de hele tijd op blote voeten gelopen dus het viel me vanmorgen pas op.
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mei 2014 10:00

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Puggle schreef:Ja ik herken het studie. Ik was 60,- voor schoenen die 4 weken hebben gepast :palm:

Maar ik zou dan toch het zooltje eruit halen denk ik en dan even kijken.


Oh vreselijk. Dat is echt niet grappig. Deze schoenen hebben ze pas net en paar dagen aan omdat het vorige week nog stuk kouder was en steeds regende.

Bedenk me nu ook dat haar zus een maat groter heeft kan haar die schoenen ook wel eens aan doen kijken hoe dat gaat.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem 146

Bericht 19 Mei 2014 10:08

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Ik weet niet goed wat je aan evt knelpunten kunt doen. Vroeger kregen we een pleister op om het te verzachten en dan de schoenen weer aan, want --> uitlopen.
Bij mezelf doe ik dat nu niet meer want ik vind het niet prettig.

Ik heb wel eens vochtig krantenpapier in een schoen gedaan (een nacht geloof ik) zodat ze wat losser/soepeler werden. Waren leren schoenen. Dat heeft mij toen goed geholpen.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Mei 2014 11:50

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Inderdaad even kijken of er rode plekken zitten op de voet en dan ook kijken of die binnen 15 min wegtrekken. Als dat niet zo is dan is het echt een drukpunt. Trekt het wel weg zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn. Misschien kan je ze dan, afhankelijk van waar het drukpunt zit, laten oprekken bij de schoenmaker.
Zijn ze smal bij de tenen? je kan ook dr voeten op karton overtrekken, uitknippen en dan kijken of het past.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Mei 2014 11:53

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Stomme vraag hoor, maar heb je ze niet per ongeluk omgewisseld? Omdat haar zus een maat groter heeft? Dat ze gewoon het verkeerde paar aanheeft?

Of het zooltje, zit die misschien scheef/gek?

Ik hoop voor je dat het iets simpels is en dat ze ze straks gewoon aan kan!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem144

Bericht 19 Mei 2014 11:57

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

D. deed dat in het begin ook met haar ballerina's met bandje. Ik zag toen een rode plek op haar voetje. Ik heb toen een aantal keer sneaker sokjes aan gedaan en nu kan ze er ook fijn op lopen zonder sokken.

Ik gebruik bij nieuwe ballerina's zelf ook altijd de eerste weken pleisters op mijn hak, tot ze ingelopen zijn en niet meer pijnlijk zijn.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mei 2014 16:43

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

Carpool zeker niet stom want dat heb ik dus vanmorgen ook nog extra gecheckt :)

Star dat kan ik dan nog doen ja een sok. Ze zal ze vandaag veel aan hebben gehad dus zal haar voeten straks bekijken als ze thuis komt
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Mei 2014 20:29

Re: Gek lopen op nieuwe zomerschoenen

De schoenen van haar zus zijn veel te groot, ik heb bij haar nu de zooltjes eruit gehaald dat hielp al wel wat. En ik zag een plekje op haar enkel leek op heel klein blaartje. Dus doe daar dan wel een pleister op als ze de schoenen aan heeft. Ze zegt zelf dat de schoenen fijn lopen dus weet ook niet wat ik verder nog kan doen.
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers