Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby 6 maanden opeens veel spugen

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 720

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 01 Sep 2013 16:23

Baby 6 maanden opeens veel spugen

Opeens spuugt Mikey heel erg veel. Hij heeft in de voorgaande maanden nooit echt veel gespuugd, hooguit een mondje terug. Maar dat is nu opeens anders. De afgelopen dagen heeft hij mij en zichzelf al meerder malen ondergespuugt.

Tijdens het voeden is hij vaak onrustig en als hij op mijn schoot zit of ligt overstrekt hij zich opeens vaak. Als ik hem op zijn rug leg, draait hij vrijwel meteen op zijn buik. Vanaf het moment dat hij dan op zijn buik ligt, begint hij meestal te kreunen en vaak spuugt hij dan ook nog.

Ik ga sowieso morgen het cb even bellen, maar komt dit jullie bekent voor?
A.K.A Slaatje

]
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 720

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 01 Sep 2013 18:27

Re: Baby 6 maanden opeens veel spugen

Niemand????
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem180

Bericht 01 Sep 2013 18:45

Re: Baby 6 maanden opeens veel spugen

Ik herken het niet. Het klinkt bijna als 'gewoon' spugen in de zin van overgeven? Is het alleen bij zijn flessen of juist bij de bijvoeding? Is hij misschien wat grieperig? Wat sneu en lastig zeg.
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 19:01

Re: Baby 6 maanden opeens veel spugen

Ik wilde idd zeggen is het niet 'gewoon' de griep, zo klinkt het wel.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Sep 2013 19:06

Re: Baby 6 maanden opeens veel spugen

Ja inderdaad, is hij niet gewoon ziek?
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 720

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 01 Sep 2013 19:18

Re: Baby 6 maanden opeens veel spugen

Hij heeft geen koorts in ieder geval. En hij spuugt inderdaad best veel. Soms til ik hem op en spuugt hij over mijn schouder zo een plasje op de vloer :( Hij drinkt verder wel goed. Bijvoeden doe ik nog niet heel structureel (ben met het laatste pak standaard 1 bezig) Alleen als hij zo spuugt dan doe ik het liever even niet. Hij is wel huilerig, hangerig en humeurig, dus ik vermoed sowieso een sprongetje. Ook denk ik dat hij last heeft van doorkomende tandjes, maar dat weet ik niet zeker. Plas luiers zijn verder gewoon ook goed.

Edit, het is de hele dag door. Voor en na de voeding maar ook tussen de voedingen door zeg maar.
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 19:19

Re: Baby 6 maanden opeens veel spugen

Het zou natuurlijk een buikgriepje kunnen zijn. Dat zijn maag wat van slag is.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo