Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fototopic: Je meest dierbare foto

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Mei 2014 15:23

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Elliot schreef:
SDL schreef:Ik heb nooit zo stilgestaan wat foto's voor het "nageslacht" kunnen betekenen, je weet tenslotte maar nooit wanneer de laatste foto wordt gemaakt. Elliot, dank je wel.


Ik weet niet precies hoe het komt, maar door dit stukje moet ik dus een beetje huilen. Ik heb dat echt nog nooit gehad bij reacties op het forum, ik heb zelfs een hekel aan reacties als 'ik zit het met tranen in mijn ogen te lezen', omdat ik dat meestal niet geloof. Maar nu heb ik het een keer zelf.


Nou, hier precies hetzelfde! De tranen sprongen me ineens inmijn ogen! Dat overkomt me niet vaak!
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 15:28

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Dit is mijn dierbaarste foto denk ik. Ik kan niet echt kiezen maar deze springt er toch net bovenuit. Deze foto is gemaakt toen mijn ouders net samen waren. Mijn lieve ouders. De foto staat voor mij ook wat er uit voortkwam, namelijk mijn zus en ik. EN de foto doet me heel erg denken aan mijn vriend en mij.

Maar er zijn er ook een paar van mijn vriendinnen die me heel dierbaar zijn. Zoals deze:

Dit moment was briljant, dat weekend weg was geweldig en voor die meisjes zou ik alles doen.
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 19 Mei 2014 12:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 15:30

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Pompoen schreef:
Elliot schreef:
SDL schreef:Ik heb nooit zo stilgestaan wat foto's voor het "nageslacht" kunnen betekenen, je weet tenslotte maar nooit wanneer de laatste foto wordt gemaakt. Elliot, dank je wel.


Ik weet niet precies hoe het komt, maar door dit stukje moet ik dus een beetje huilen. Ik heb dat echt nog nooit gehad bij reacties op het forum, ik heb zelfs een hekel aan reacties als 'ik zit het met tranen in mijn ogen te lezen', omdat ik dat meestal niet geloof. Maar nu heb ik het een keer zelf.


Nou, hier precies hetzelfde! De tranen sprongen me ineens inmijn ogen! Dat overkomt me niet vaak!

Daarom is het ook ergens best wel jammer dat alles tegenwoordig digitaal gaat en ik echt een ramp ben met ordenen. Heel veel foto's heb ik niet meer omdat ik ze niet goed opgeslagen/bewaard heb. Zonde!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Mei 2014 15:30

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Sterrin ik vind jouw foto's ook echt prachtig! Het lijkt me dat die kanjerketting ook iets heel dubbels weergeeft.
Wat spannend dat je andere meisje nu ook allemaal onderzoeken moet ondergaan! Mag ik vragen wat er met hun hart is en of dat nog iets betekend voor nu en de toekomst?

Ik begrijp best dat je dan totaal in de stress schiet als ze ziek word.
Jouw vertrouwen in leven is een beetje aangetast, je hebt gezien hoe fragiel het leven eigenlijk is. Dat maakt je kwetsbaar en ik weet uit ervaring, ook angstig.
Knuffel!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Mei 2014 15:34

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Ja, soms wil ik echt naar mensen roepen dat ze foto's moeten maken en koesteren. Als ik had geweten dat A. maar zo kort kon genieten van ons gezin dan had ik veel meer foto's en filmpjes gemaakt en ook van ons drieën. Ik heb maar één filmpje van hem en Lucas en het enige wat in beeld is is zijn arm en buik en Lucas en hij zegt maar één woord terwijl ik nu graag veel meer had willen horen!
Maar ik zeg het eigenlijk nooit. Want je moet niet leven met de angst dat het elke moment afgelopen kan zijn. Daar ga je aan onderdoor!
<<

Anoniem64

Bericht 14 Mei 2014 15:41

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

.
Laatst gewijzigd door Anoniem64 op 14 Mei 2014 17:01, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mei 2014 15:42

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Ahh Harri, die foto van jouw ouders is prachtig! Ik heb ook zo'n foto van mijn ouders, maar dan dat ze net verloofd zijn. Zo mooi! :heart:

♥♥
<<

Anoniem198

Bericht 14 Mei 2014 15:46

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Wat mooi en bijzonder om de verhalen te lezen bij de foto's!
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 15:48

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Elliot schreef:Ahh Harri, die foto van jouw ouders is prachtig! Ik heb ook zo'n foto van mijn ouders, maar dan dat ze net verloofd zijn. Zo mooi! :heart:

Ja super leuk! De foto's van hun huwelijk zijn ook heel tof maar deze vind ik leuker doordat ie zo schattig en "gewoon" is.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Mei 2014 15:56

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Harrison schreef:
Elliot schreef:Ahh Harri, die foto van jouw ouders is prachtig! Ik heb ook zo'n foto van mijn ouders, maar dan dat ze net verloofd zijn. Zo mooi! :heart:

Ja super leuk! De foto's van hun huwelijk zijn ook heel tof maar deze vind ik leuker doordat ie zo schattig en "gewoon" is.


Ze lachen ook allebei zo aandoenlijk lief! :heart:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Mei 2014 08:38

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Sterrin, ik heb helaas je antwoord gemist.
<<

Anoniem64

Bericht 15 Mei 2014 14:06

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

.
Laatst gewijzigd door Anoniem64 op 15 Mei 2014 17:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Mei 2014 16:06

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Ik hoop het ook Sterrin!! En kan dat gewoon altijd goed blijven gaan? Of moeten ze met de groei in de gaten gehouden worden?
Nou ja al met al wel een hoop te verstouwen zo voor jullie!
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 15 Mei 2014 16:45

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Wat een mooi topic! Heb soms echt lang zitten kijken naar een foto.

Pompoen schreef:Ja, soms wil ik echt naar mensen roepen dat ze foto's moeten maken en koesteren. Als ik had geweten dat A. maar zo kort kon genieten van ons gezin dan had ik veel meer foto's en filmpjes gemaakt en ook van ons drieën.


Dit is inderdaad helemaal waar, vooral dat stukje over filmpjes, na een tijdje vergeet je vaak hoe iemands stem klonk of hoe hij of zij 'levend' was ipv alleen op een foto (ik weet niet hoe ik het beter moet verwoorden). Een filmpje kan daarbij echt heel fijn zijn. Helaas vergeet ik het echt vaak om te doen, bijvoorbeeld op m'n verjaardag even een rondje doen ofzoiets. Ik zou dat filmpje echt 10 keer opslaan Pompoen, is inderdaad echt iets om te koesteren!
2019
2022
<<

Anoniem64

Bericht 15 Mei 2014 17:09

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Pompoen schreef:Ik hoop het ook Sterrin!! En kan dat gewoon altijd goed blijven gaan? Of moeten ze met de groei in de gaten gehouden worden?
Nou ja al met al wel een hoop te verstouwen zo voor jullie!


Ik weet het niet. De jongste hebben we niks meer over gehoord maar ik ga het bij de oudste wel navragen hoe of wat.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Mei 2014 12:25

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Femme schreef:Wat een mooi topic! Heb soms echt lang zitten kijken naar een foto.

Pompoen schreef:Ja, soms wil ik echt naar mensen roepen dat ze foto's moeten maken en koesteren. Als ik had geweten dat A. maar zo kort kon genieten van ons gezin dan had ik veel meer foto's en filmpjes gemaakt en ook van ons drieën.


Dit is inderdaad helemaal waar, vooral dat stukje over filmpjes, na een tijdje vergeet je vaak hoe iemands stem klonk of hoe hij of zij 'levend' was ipv alleen op een foto (ik weet niet hoe ik het beter moet verwoorden). Een filmpje kan daarbij echt heel fijn zijn. Helaas vergeet ik het echt vaak om te doen, bijvoorbeeld op m'n verjaardag even een rondje doen ofzoiets. Ik zou dat filmpje echt 10 keer opslaan Pompoen, is inderdaad echt iets om te koesteren!


Mijn ouders hebben heel veel gefilmd van mij, toen ik klein was. Daar ben ik ze zo dankbaar voor!
Er staan zoveel mensen op, in levende lijven, bewegend, pratend, die ondertussen overleden zijn.
Dit wil ik graag voor B ook, daarom probeer ik zoveel mogelijk te filmen (en ook foto's te maken).
<<

Anoniem110

Bericht 19 Mei 2014 23:17

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Ik koester foto's ook heel erg. Zo erg dat het soms de spuigaten uit loopt.
Maar dat komt ook doordat er geen baby/kind foto's van mij zijn. Mijn zus daar in tegen wel. Maar goed des te meer ik mijn zoon wil mee geven later!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Mei 2014 09:24

Re: Fototopic: Je meest dierbare foto

Ik probeer ook regelmatig een foto met ons vieren te maken. Voor mijn dochters natuurlijk maar ook voor mezelf voor later. Ben ook wel druk met fotoboeken maken wil gewoon dat ze later kunnen terug kijken hoe het was en wat we gedaan hebben.
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers