Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draagdoekentopic

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 16 Mei 2014 16:34

Re: Draagdoekentopic

Ik heb alleen nog de Tula Toddler en de Ergobaby en de RS, maar die wordt morgen verkocht. En dan nog een doekje op reis.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Mei 2014 16:51

Re: Draagdoekentopic

Ik ben erg benieuwd naar jouw doeken en of daar nou veel verschil in zit met dragen en knopen Gaia!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 16 Mei 2014 18:46

Re: Draagdoekentopic

Dat draagevenement leek me ook leuk, maar het is me iets te ver weg.

Ik heb ook een bykay dark denim (nouja, eigenlijk is die van mijn man :wink: Fijne doek! Verder een little frog turquoise en een mei-tai, zwart met witte sterren.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 17 Mei 2014 09:00

Re: Draagdoekentopic

Thnx Gaia! Ik heb m gisteren in het water gezet en hij gaat nu de machine in.

Ik kan trouwens makkelijker knopen met de LL als met de LF.

Hier nu 2 doeken en een mei-tai.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Shadow

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 17 Mei 2014 18:54

Re: Draagdoekentopic

Een tijdje niet meer op het forum geweest maar ik draag mijn zoontje van bijna 2,5 nog steeds af en toe. Nu wel zwnger en wat bekkenproblemen, maar de buggy duwen geeft meer klachten dan dragen.

Heb nu een nieuwe natibaby net betaald en ik hoop hem begin júni binnen te krijgen. Het is een sprookjesdoek:)

Verder heb ik eigenlijk veel teveel doeken en moet ik er misschien wat verkopen, maar twijfel nog over welke
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 17 Mei 2014 18:57

Re: Draagdoekentopic

Als het maat 6 of 7 is en je hebt Didymos Geckos, Natibaby Africa of LennyLamb Safari dan heb ik er wel oren naar! Maakt dat je keuze makkelijker? :)
L2014 & H2017
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 17 Mei 2014 19:23

Re: Draagdoekentopic

Steep ,ik vind het echt een mooie doek! Zag m al op fb. Echt heel gaaf.

Wij vandaag naar het draagevenement geweest, heerlijk! Mooie bijzondere kraampjes, prachtige locatie, heerlijk buiten, blije kinderen, zoveel mooie dragende papa's en mama's... Het was echt een hele gave ervaring.

Ik heb: Dolcino Kuba, Little Frog Rubin, Little frog sugilit, Bykay tricot, Tula Pink Damask, Manduca BambooFlame en een mei-tai in de maak (maar pfff... duurt nog ff denk ik)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 17 Mei 2014 20:03

Re: Draagdoekentopic

Ik was er ook snoezel. Geweldig georganiseerd, leuke mensen, leuke kraampjes, alleen voor mij ontbrak het een beetje aan echte pasmogelijkheden. Mijn man heeft alleen een Ergo Baby kunnen passen, terwijl ik eigenlijk had gehoopt dat hij wat meer had kunnen voelen. Het kwam deels door het aanbod, deels door de drukte maar ook deels omdat wij niet zo snel tussendoor zullen wurmen en de aandacht opeisen.

Maar echt, petje af voor de organisatie!
L2014 & H2017
<<

Anoniem 82

Bericht 17 Mei 2014 20:26

Re: Draagdoekentopic

Ik had vandaag ook naar het evenement gewild. Maar helaas hadden we een housewarming van vrienden van mijn vriend. Was ook gezellig hoor, maar vond het wel jammer dat ik niet naar het evenement kon gaan. Zie een hoop leuke verhalen en foto's voorbij komen op FB! Hopelijk heb ik een soort 'herkansing' op de ON beurs, daar ga ik we, heen en ik heb er enorm veel zin in.

Leuke doeken en dragers zie ik voorbij komen in jullie collecties! Ik zou denk ik nog weleens een wompat willen, misschien na de storchenwiege ofzo. Vind ze er altijd zo lief uit zien met dat puntmutsje!

De storchenwiege is overigens nog geen succes. Ik ben er zelf heel blij mee, meer mogelijkheden en goed op maat af te stellen. Alleen tot nu toe is het elke keer gillen als R erin zit, hij lijkt het echt niet fijn te vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat de stof in zijn knieholtes snijdt, dat lijkt namelijk een beetje te gebeuren en is uiteraard niet lekker. Alleen het maakt niet uit of ik het zitvlak breder of smaller maak, en hij blijft gillen.. Hopelijk kunnen we er wel vriendjes mee worden, want hij lijkt me zo handig, alleen moet R het wel fijn gaan vinden.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 17 Mei 2014 22:24

Re: Draagdoekentopic

Hmmm.. ja, kan me het voorstellen wat je zegt over dat passen, mzcharlotte. Het was ook wel echt gigantisch druk... Ik had verder niet de intentie een drager te passen of te kopen, dus ik heb dat zelf niet zo ervaren, maar als je daarop hoopte of rekende is het wel jammer :eyes:

Roze, ja, je kan je moeilijk in 2en splitsen... Inderdaad de ONbeurs. Ik ga dan ook weer, kijk ik ook enorm naar uit. Wel balen van je storchenwiege. Hopelijk had R gewoon zijn dag niet en is het morgen een grote succes!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 18 Mei 2014 11:18

Re: Draagdoekentopic

Waar is die andere beurs? Het lijkt mij ook erg leuk, maar het is gelijk zo duur als er ook nog een lange reis bij komt.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem 82

Bericht 18 Mei 2014 15:51

Re: Draagdoekentopic

In Doorwerth, op de site oudersnatuurlijk.nl staat meer informatie over de beurs.
<<

Shadow

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 18 Mei 2014 20:43

Re: Draagdoekentopic

mzcharlotte schreef:Als het maat 6 of 7 is en je hebt Didymos Geckos, Natibaby Africa of LennyLamb Safari dan heb ik er wel oren naar! Maakt dat je keuze makkelijker? :)


Haha laat me nou juist over de didymos geckos Sahara mt 6 twijfelen. Altijd fan van de gecko doeken en hij draagt ook heerlijk... Alleen wil zl liever in groene of blauwe doeken :palm:

Het draagevent leek mij ook leuk, alleen is het toch een aardig stuk rijden dus kreeg ik ml niet zover.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 18 Mei 2014 21:07

Re: Draagdoekentopic

Hmm, aantrekkelijk! Mooie, lichte kleur, ik ben alleen niet bekend met de blend. Is het een beetje luchtig? En waar zit je qua prijs eventueel aan te denken?
L2014 & H2017
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 19 Mei 2014 08:02

Re: Draagdoekentopic

Dank je, Roze, ook bepaald niet in de buurt helaas...

Wat doen jullie je baby aan met dit weer in de doek? Dochter lag gisteren heerlijk te slapen bij mijn man in de doek, maar kwam er daarna toch wel wat zweterig uit.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Mei 2014 08:05

Re: Draagdoekentopic

Dat vraag ik me ook af Suus! Ik had hem gisteren mee in de storchenwiege naar de peuterdansvoorstelling van A, en ondanks dat het daar binnen echt niet heel warm was, zweette hij flink. Als ik hem vandaag draag dan denk ik dat ik hem alleen een romper aantrek, aangezien het toch wel warm wordt.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 19 Mei 2014 08:22

Re: Draagdoekentopic

Ik denk alleen een romper. Al moet ik wel eerlijk zijn, ik verkies nu liever de wandelwagen voor ons. We hebben het allebei gauw warm en dit is toch koeler.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 19 Mei 2014 09:08

Re: Draagdoekentopic

Gisteren enkel in luier, vandaag met een shirt.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 19 Mei 2014 09:18

Re: Draagdoekentopic

Alleen een romper of hemdje met onderbroek.
<<

Shadow

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 19 Mei 2014 09:39

Re: Draagdoekentopic

Poeh... Ik vind het moeilijk... Ik stuur je een Pb mzcharlotte
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 19 Mei 2014 09:49

Re: Draagdoekentopic

Lucas was gisteren helemaal doorweekt en ik ook. Hij had een rompertje en een broekje aan. Maar ja dat buik tegen rug is gewoon hoe dan ook warm. Hij heeft wel heerlijk liggen slapen dus blijkbaar was het ok. Maar ik wil toch wel een wat lichtere drager/doek denk ik, dat pikzwarte van de Manduca helpt echt niet mee voor de warmte.
Je kunt ze ook gewoon helemaal met alleen een luier in de doek zetten met dit warme weer toch? Dan is hun kleding de doek eigenlijk. Of schuurt dat te veel?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 19 Mei 2014 09:58

Re: Draagdoekentopic

Hmm dat ligt misschien aan de doek Pompoen? Met mijn lf zou ik dat niet doen denk ik (op de een of andere manier blijft die wat stug ofzo?).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 19 Mei 2014 09:58

Re: Draagdoekentopic

Ik had dochter gisteren een romper korte mouw en een broekje aangedaan. En blote voeten. Dat ging wel goed. Haar buik en de mijne waren iets klam, maar ze had geen zweetneusje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Mei 2014 10:01

Re: Draagdoekentopic

Ik blijf denk ik bij romper, ik heb het idee dat hij zonder harder zweet gek genoeg. Maar weet nog niet of ik ga dragen vandaag, we blijven thuis en ik zet voor A een badje neer. Denk dat ik R lekker in de wagen leg in zijn romper, in de schaduw.
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Mei 2014 13:38

Re: Draagdoekentopic

Toch net al weer even gedragen, mijn nieuwe bykay doek was namelijk binnen! En hoewel ik bang was dat ik een dunne doek lastig vind knopen, valt het me alles mee! Hij draagt heerlijk! En tegelijkertijd dun maar wel draagkrachtig.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers