Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Anoniem50

Bericht 18 Mei 2014 21:57

Re: Afvaltopic

Ik ben heel kritisch op het lichaam, van mezelf en van een ander, maar ik zie het niet, Marin.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2014 04:39

Re: Afvaltopic

Nou da's goed om te horen dan. Ik vind het zelf echt heel vervelend en dat is dé plek die ik graag weg zie gaan door middel van afvallen. Denken jullie dat dat te doen is? Of is dat zo'n onmogelijke plek die je eigenlijk haast niet weg krijgt? (Haha dat klinkt alsof ik Vanish Oxi Action moet gebruiken)
<<

Anoniem58

Bericht 19 Mei 2014 06:19

Re: Afvaltopic

Ik vind het ook echt heel erg mee vallen!! Die rok zou ik gewoon niet meer aandoen, maar in een broek valt het echt niet op.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2014 06:32

Re: Afvaltopic

Het was een jurkje, draag ik altijd als bruidsfotografie outfit omdat ik er goed in kan bewegen. Maarre daar ben ik dis bang voor, dat je zo'n mega ass in een jurk goed ziet.
Meh, goed om te horen dat het wel mee valt dan zo op de foto, ik ben er zo onzeker over. Zelfs al heb ik een relatief smalle taille, ik voel mezelf dan toch dik daardoor.
<<

Anoniem58

Bericht 19 Mei 2014 06:35

Re: Afvaltopic

Dan zou ik op zoek gaan naar een andere jurk om in te fotograferen, ik denk dat het vooral door het model komt inderdaad.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2014 07:16

Re: Afvaltopic

Bolletje schreef:Dan zou ik op zoek gaan naar een andere jurk om in te fotograferen, ik denk dat het vooral door het model komt inderdaad.

Ja ik heb dat wel met al dat soort jurkjes. Maar een strakker jurkje kan ik niet aan met fotograferen ivm op de grond liggen, hurken en rondrennen. Maar zolang ik maar niet een mega kont in m'n trouwjurk krijg, daar ben ik zo bang voor.

Maar in beter nieuws: 1,5 kilo kwijt!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Mei 2014 07:26

Re: Afvaltopic

Ik ben echt chagerijnig nu. Ik heb de hele week netjes gegeten, mijn enige zonde was iedere ochtend een cappuccino. Of nouja, alleen de ochtenden dat ik op mijn werk was en dat waren er 4 afgelopen week. En ik ben gewoon bijna 1 kilo (!!) aangekomen. Ik zit nu op 77 kg precies. Ik denk persoonlijk dat 't vocht is, want mijn vingers zijn enorm opgezwollen.

Ik snap er niks meer van, vorige keer deed ik precies hetzelfde als nu qua dieet/eten en toen was er binnen no-time 15 kg af, en nu geen grammetje.

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 19 Mei 2014 07:31

Re: Afvaltopic

Beweeg je nu net zoveel elliot? Kan heel goed zijn dat je vocht vasthoud. Dus ik zou proberen meer te drinken.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2014 08:06

Re: Afvaltopic

Ik ben ook een halve kilo zwaarder dan vorige week, maar ik was gisteren op bij een motorrace en daar waren alleen dixies. Ik vind dat zo smerig dat ik amper gedronken heb. Denk dat ik door een combo van warmte en weinig drinken alle vocht nu vasthou.

Goedzo Marin, gaat ook wel lekker snel bij jou. Dat fietsen zal ook wel goed helpen.

Stom Elliot, maar idd beweeg je wel net zoveel als toen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Mei 2014 08:09

Re: Afvaltopic

Ik beweeg nu juist meer, toen deed ik namelijk niets aan beweging :wink: Nu loop ik gemiddeld 2x per week hard.

♥♥
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 19 Mei 2014 08:09

Re: Afvaltopic

Marin schreef:
Bolletje schreef:Dan zou ik op zoek gaan naar een andere jurk om in te fotograferen, ik denk dat het vooral door het model komt inderdaad.

Ja ik heb dat wel met al dat soort jurkjes. Maar een strakker jurkje kan ik niet aan met fotograferen ivm op de grond liggen, hurken en rondrennen. Maar zolang ik maar niet een mega kont in m'n trouwjurk krijg, daar ben ik zo bang voor.

Maar in beter nieuws: 1,5 kilo kwijt!


Wat goed, sl 1,5 kilo!
Maar wat betreft je outfit, zou het niet ook door de combinatie met het vestje komen? Heb je een foto zonder?

Elliot, het kan heel goed vocht zijn inderdaad, maar kan ook dat je nu iets anders moet proberen. Ik heb ook weleens gehad dat ik een tijd was afgevallen en het later weerop die manier probeerde, masr het toen niet meer lukte.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 19 Mei 2014 08:10

Re: Afvaltopic

Elliot schreef:Ik beweeg nu juist meer, toen deed ik namelijk niets aan beweging :wink: Nu loop ik gemiddeld 2x per week hard.


In dat geval kan je het aan het begin ook wel aan spier opbouw wijden! :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2014 08:14

Re: Afvaltopic

Jorja schreef:
Elliot schreef:Ik beweeg nu juist meer, toen deed ik namelijk niets aan beweging :wink: Nu loop ik gemiddeld 2x per week hard.


In dat geval kan je het aan het begin ook wel aan spier opbouw wijden! :smile:

Inderdaad. Ik val nu ook minder snel af, maar m`n lichaam vormt wel langzaam, door alle beweging.

Spieren jeej!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Mei 2014 08:23

Re: Afvaltopic

Haha ja spieren, dat zal het zijn! Ik moet zeggen, ik voel me wel slanker. Nja, ik ga wel even extra streng doen. Ik weeg bijvoorbeeld nu mijn eten niet (nooit gedaan ook) maar misschien kan dat nog schelen.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2014 08:25

Re: Afvaltopic

Elliot schreef:Haha ja spieren, dat zal het zijn! Ik moet zeggen, ik voel me wel slanker. Nja, ik ga wel even extra streng doen. Ik weeg bijvoorbeeld nu mijn eten niet (nooit gedaan ook) maar misschien kan dat nog schelen.

Het kan je wel veel inzicht geven. Ik denk dat ik voorheen bijv. wel 3x zoveel rijst opschepte. :eyes:
<<

Anoniem193

Bericht 19 Mei 2014 08:35

Re: Afvaltopic

Volgens mij houdt iedereen vocht vast de laatste dagen, doordat het weer ineens zo is omgeslagen. Hele logische reactie van je lichaam.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 19 Mei 2014 09:31

Re: Afvaltopic

Cotton schreef:
Elliot schreef:Haha ja spieren, dat zal het zijn! Ik moet zeggen, ik voel me wel slanker. Nja, ik ga wel even extra streng doen. Ik weeg bijvoorbeeld nu mijn eten niet (nooit gedaan ook) maar misschien kan dat nog schelen.

Het kan je wel veel inzicht geven. Ik denk dat ik voorheen bijv. wel 3x zoveel rijst opschepte. :eyes:


Een tijdje terug deelde ze bij de AH een eetmaatje van het voedingscentrum uit. Ideaal, daarin schep je precies genoeg per persoon. Er staan verschillende streepjes op voor bijvoorbeel rijst, pasta, couscous.
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 19 Mei 2014 10:04

Re: Afvaltopic

Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik ben vandaag gelijk even naar de drogist gegaan om Melatonine te halen, want dat inslapen blijft een strijd. En ik merk dat ik, als ik te lang wakker lig, honger krijg en de koelkast begin te plunderen. Dus het leek me een goede stap om maar weer met Melatonine te beginnen. Kijken of ik er vannacht lekker op slaap. :)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Mei 2014 12:16

Re: Afvaltopic

Marley, dat lijkt me vervelend, dat je regelmatig niet goed inslaapt. Slaap is ook zo belangrijk bij afvallen. Hopen dat je melatonine helpt. Ik hoor er van vriendinnen wel goede verhalen over.

Marin, in deze outfit zie je er echt prima uit, zoals de anderen al zeggen. Ik zie echt geen dikke kont hoor! En je gaat er prachtig uitzien in je trouwjurk, met dit figuur! Wat goed trouwens dat je al 1,5 kilo kwijt bent.

Jorja, lijkt me handig, zo'n bakje. Ik weeg tegenwoordig ook veel af, ik merk wel dat ik daardoor echt veel eter onder controle heb wat ik eet.

Cotton en Elliot, ik ben dus ook weer ruim een halve kilo zwaarder maar kans is dus groot dat het komt door vocht vasthouden? Dat is wel een opluchting! Hopen dat we het straks allemaal weer op de weegschaal merken als het vocht er weer af is.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2014 12:24

Re: Afvaltopic

Dank jullie!

Dat eet maatje heb ik ook! Hoewel ik bijna nooit pasta of rijst kook, gebruik ik m tegenwoordig daar voor, heel handig!
<<

Anoniem50

Bericht 19 Mei 2014 12:38

Re: Afvaltopic

Het is echt vervelend om niet snel genoeg in te kunnen slapen en het maakt niet uit wat ik daarvoor doe. Ik lig daar te liggen en zo ineens wordt het licht en hoor ik mensen naar hun werk gaan. Maar dan heb ik inmiddels ook al meerdere malen ontbeten. Dus ik hoop van harte dat het vanavond met melatonine beter gaat. Niet geschoten is altijd mis.

Ik wil trouwens ook zo'n maatbekertje. Werden ze niet een tijd geleden bij de AH weggegeven?
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2014 13:10

Re: Afvaltopic

Lookie schreef:Cotton en Elliot, ik ben dus ook weer ruim een halve kilo zwaarder maar kans is dus groot dat het komt door vocht vasthouden? Dat is wel een opluchting! Hopen dat we het straks allemaal weer op de weegschaal merken als het vocht er weer af is.

Ik hoop het, haha. Ik ben soms hooguit 0,2 kilo zwaarder en nooit 0,5 dus ik schrok wel even, maar het zal wel goed komen hoop ik haha.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Mei 2014 19:32

Re: Afvaltopic

Marley, kan het niet zijn dat je door het 's nachts eten weer energie krijgt en daardoor niet in slaap valt? Het zal vast niet de belangrijkste oorzaak zijn, maar misschien werkt het de slaap wel extra tegen?
Ik hoop voor je dat het vanavond goed gaat!
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 19 Mei 2014 20:15

Re: Afvaltopic

Marin: ik vind het jurkje ook niet zo'n succes, maakt je veel breder. In je andere outfit vind ik je namelijk best slank en ik vind je probleemgebied reuze meevallen.

Elliot: je moet echt heeeeel veel eten om een kilo aan te komen dus dat kan het echt niet zijn. Ik denk ook vocht, spieren lijkt me nog niet ;).

Cotton: hier vanmorgen 1,8 kilo zwaarder dan zaterdag, ik schrok me de pleur! Dus het ligt niet aan jou ;). Hopelijk komt het door ongesteld zijn en vocht..
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mei 2014 08:13

Re: Afvaltopic

Wow inderdaad. Hopelijk zijn we allemaal snel weer terug op het normale niveau!

Gisteren heerlijk 19km. gefietst. Het ging als een zonnetje ondanks de helft tegenwind!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers