Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


steunzolen en zomerschoenen

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 17 Mei 2014 12:35

steunzolen en zomerschoenen

sinds februari ben ik de trotse eigenaar van een paar steunzolen.Winterschoenen waren geen problem maar in de zomer wil ik graag wel eens wat anders aan als mn all stars.Iemand een tip voor een merk of (web) winkel?

ik kan namelijk nog niet iets in mijn smaak vinden.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 17 Mei 2014 13:03

Re: steunzolen en zomerschoenen

Goed topic, ik ben sinds 6 weken de trotse eigenaar ervan haha. In mijn ene paar zomer schoenen passen ze wel, in mijn andere niet, de zolen zijn te lang, ik moet dus ook op zoek naar andere schoenen
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 17 Mei 2014 13:25

Re: steunzolen en zomerschoenen

Footnotes en Think hebben schoenen waar de binnenrok uit kan, daardoor past je steunzool erin. Ik draag vooral Footnotes en ben erg tevreden.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mei 2014 14:51

Re: steunzolen en zomerschoenen

ik heb voor mijn werk lage all stars en sketcher ballerina's daar passen mijn steunzolen in. En als ik slippers aan heb zorg ik dat ik goede aanheb van die birckenstocks of sketcher slippers met een goede zool.
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mei 2014 15:52

Re: steunzolen en zomerschoenen

Mijn moeder heeft ook zooltje en heeft ook think en foodnoot. Maar ook ecco's, le COC sportief. Van al die merken kan het "binnenzooltje" eruit. Misschien nog wel meer maar ik weet zo niet welke merken. En zij heeft een zooltje omdat haar ene been te kort is door een heup operatie. Ze laat ook wel eens een stukje tussen de onderkant van de zool zetten.
Anders gewoon bij de winkel vragen of proberen?
2014 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Mei 2014 01:55

Re: steunzolen en zomerschoenen

Bedankt voor de reacties! Ik was al op jacht geweest maar heb niet alle genoemde merken gezien dus dat word zoeken!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Mei 2014 12:21

Re: steunzolen en zomerschoenen

Ik heb ook steunzolen, maar draag ze in de zomer niet overal in. Soms doe ik ook gewoon lekker slippers of sandaaltjes aan en dan heb ik maar een dagje geen zolen. Als ik echt een eind moet lopen, zorg ik wel dat ik goede schoenen aan heb. In sommige sneakers zit al een voorgevormd voetbed, daar draag ik de zolen ook niet in.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers