Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nuna pepp vraagje

<<

Anoniem234

Bericht 17 Mei 2014 21:27

Nuna pepp vraagje

Ik vind dat dat zitje op de rechtste stand toch nog best wat hangt zeg maar. Ik dacht kan dat nu toch niet rechter staan.
Inmiddels ben ik er wel achter dat dat dus niet gaat.

Maar nu ontdekte ik aan de zijkant waar de stof met klittenband vast zit nog twee precies dezelfde metalen haakjes, die zitten naast degene waar de stof mee om de buis zit.

Ik ben nieuwsgierig en kan er niks over vinden. Iemand een idee met een pepp waar dit voor is?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Mei 2014 21:35

Re: Nuna pepp vraagje

Ik heb bijna zijn om de buggy te gaan pakken, bijna, haha

Sorry, lui :redface:
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem234

Bericht 17 Mei 2014 21:36

Re: Nuna pepp vraagje

Haha geeft niks muppet! Als je je toch Van de bank af krijgt dan hoor ik het graag van je :smile:
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 17 Mei 2014 22:05

Re: Nuna pepp vraagje

Het zegt mij totaal niets :confused:

Bij mij zit er ook alleen klittenband aan de zijkant geloof ik dus ik gok dat jij een nieuwere versie hebt die misschien iets anders is?
Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 17 Mei 2014 22:07

Re: Nuna pepp vraagje

Ja dat zou kunnen, heb hem een half jaar geleden gekocht.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 17 Mei 2014 22:12

Re: Nuna pepp vraagje

Wij 2,5 jaar geleden :)

Als ik er erg in heb zal ik eens kijken. Hij ligt standaard in de auto en ik gok dat we hem nog maar 3-4x per maand gebruiken ofzo.
Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 17 Mei 2014 22:31

Re: Nuna pepp vraagje

Is goed, thx!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde