Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic

<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 28 Apr 2014 11:59

Re: Sollicitatietopic

Iemand nog nieuws?

Ik verplicht mijzelf 2 sollicitaties per week er uit te doen (meer als het lukt qua tijd en aanbod vacatures), maar tot nu toe alleen maar afwijzingen omdat 'er een ander beter voldoet aan het profiel' . Zucht..
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 29 Apr 2014 13:08

Re: Sollicitatietopic

oasis schreef:Iemand nog nieuws?

Ik verplicht mijzelf 2 sollicitaties per week er uit te doen (meer als het lukt qua tijd en aanbod vacatures), maar tot nu toe alleen maar afwijzingen omdat 'er een ander beter voldoet aan het profiel' . Zucht..


Same here. Ik word er echt moedeloos van.
Afbeelding
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 29 Apr 2014 21:53

Re: Sollicitatietopic

Ik zit in een enorme gesprekkenflow, heb er maar liefst 5, waarvan eentje volgende week is. Ik heb 1 afwijzing binnen en de rest is nog even afwachten. Hoop zo dat hier iets uit komt!
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 29 Apr 2014 22:26

Re: Sollicitatietopic

Mag ik me bij jullie aansluiten? Mijn contract loopt wel pas in december af, maar ik ben wel al op zoek naar een andere baan. Vijf gesprekken is netjes Nijntje4. Veel succes!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 30 Apr 2014 18:13

Re: Sollicitatietopic

Vandaag afwijzing 2 gehad van de tot nu toe 4 gesprekken de afgelopen weken... dat waren de twee leukste... zucht.
<<

Anoniem222

Bericht 09 Mei 2014 13:15

Re: Sollicitatietopic

Oke! Ik heb gesolliciteerd op een hele leuke functie en mijn voicemail is net ingesproken door de recruiter daar dat ze me een aantal vragen wil stellen aan de hand van mijn sollicitatie. Oke, vet spannend, ik terugbellen, voicemail. Ik denk dat ik nog nooit een voicemail zo idioot heb ingesproken, dus ik hoop dat ze hem niet afluistert haha!

Hebben jullie ervaring met zulke telefoontjes? Wat zou ze allemaal kunnen gaan vragen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Mei 2014 13:37

Re: Sollicitatietopic

Haha Harri! Ik ben toevallig woensdag door een recruiter van een bedrijf gebeld met de mededeling dat ze n.a.v. mijn CV op monsterboard dacht dat ze een leuke functie voor me had. Zij vroeg alleen maar of ik interesse had, waar ik naar op zoek was, wat voor contract ik nu had en wat mijn opzegtermijn was, haha.
Spannend hoor!

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 09 Mei 2014 14:00

Re: Sollicitatietopic

Jaa ik zou het zo tof vinden als ik uitgenodigd word voor een gesprek. Dus fingers crossed.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Mei 2014 10:14

Re: Sollicitatietopic

Goedemorgen! Ik heb recent dit topic verlaten omdat ik een nieuwe baan aangeboden had gekregen, maar dit ging uiteindelijk toch niet door (waarschijnlijk omdat hoofdkantoor in Engeland het geen goed idee vond een zwangere vrouw aan te nemen). Dus ik ben weer op zoek, maar vind het heel lastig om te solliciteren nu omdat ik dan nog geen eens volledig 6 maanden kan werken dan voordat mijn zwangerschapsverlof start... mmm lastig allemaal.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Mei 2014 11:39

Re: Sollicitatietopic

Vanochtend een sollicitatie gedaan naar een functie als assistent controller, sluitingstermijn is eind mei dus zal nog wel even duren voor ik er wat van hoor. Anderen nog druk met sollicitaties?
<<

Anoniem222

Bericht 12 Mei 2014 14:29

Re: Sollicitatietopic

Lastig zeg Mezzoforte! Hoop dat je positief nieuws krijgt op je sollicitatie :).

Ik heb zometeen een bel afspraak met de recruiter die me vorige week had gebeld. En ik ben vet zenuwachtig haha. Shittie.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mei 2014 14:37

Re: Sollicitatietopic

Succes Harri!
<<

Anoniem222

Bericht 12 Mei 2014 14:38

Re: Sollicitatietopic

Okeee.. dat was heel snel haha. Ze twijfelen of ze me uit willen nodigen voor het intake gesprek omdat ik nog studeer. Dus ik heb gezegd dat het goed te combineren is en nou gaat ze overleggen. Iehhh.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 12 Mei 2014 14:41

Re: Sollicitatietopic

Ik heb 5 afwijzingen na 5 gesprekken.... maar donderdag wel weer een nieuw gesprek
<<

Anoniem56

Bericht 12 Mei 2014 15:06

Re: Sollicitatietopic

Spannend Harri en Nijntje!

Ik heb net een open sollicitatie gemaild (in principe voor 3 verschillende locaties) en ga er zo nog 2 per post versturen. Spannend, maar ik verwacht er weinig van. Wil wel héél graag een andere baan, maarja..
<<

Anoniem222

Bericht 15 Mei 2014 16:47

Re: Sollicitatietopic

Hiep hoi! Intake gesprek ging goed. Nu een online competentietest maken en als die goed is een persoonlijk gesprek.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Mei 2014 10:26

Re: Sollicitatietopic

Ik ga voor het eerst in mijn leven echt solliciteren. Voor een traineeship. Ik vind het zo spannend!!

Ik moet ook een videosollicitatie insturen, bleeh :p CV is bijna klaar en het filmpje is half klaar. Dinsdag moet alles ingeleverd zijn...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Mei 2014 10:30

Re: Sollicitatietopic

Super Harrie!

Spannend Green Pepper!
<<

Anoniem 146

Bericht 16 Mei 2014 11:01

Re: Sollicitatietopic

Een videosollicitatie lijkt me vreselijk moeilijk! :D

Succes allemaal!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Mei 2014 11:03

Re: Sollicitatietopic

Mrs. Jansen, dat is het ook!

Jullie ook succes :)
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 16 Mei 2014 17:02

Re: Sollicitatietopic

Spannend Green_Pepper. Dan word je je ineens nog bewuster van jezelf en hoe je wil overkomen. Succes!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mei 2014 17:32

Re: Sollicitatietopic

Ik ga me hier ook maar aanmelden. Ik heb wel een baan maar niet genoeg uren en kan niet meer uren krijgen. En omdat mijn man geen baan heeft moeten wij vanuit de gemeente verplicht beide op zoek naar werk. Ben al druk aan het zoeken. Laatst al een gesprek ergens gehad en mocht proefdraaien maar omdat er meerdere waren die de sollicitaties regelden hadden ze teveel in mijn regio en kon ik niet meer proefdraaien helaas.

En gister ook een gesprek maar bleek voor inval te zijn. En juist in de vakantie periode voor 3 weken dus valt af.

Ik heb in verschillende branches diploma's dus hopelijk meer kansen.

Mijn man is ook druk aan het solliciteren hij heeft diploma's voor de bouw en krijgt nu regelmatig via de gemeente vacatures door dat is een voordeel want die staan niet op internet. Hij had gister een gesprek en is nu afwachten

ik merk wel dat dit veel energie allemaal kost. En door alle stress heb ik echt weinig energie

Succes allemaal met werk vinden
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 17 Mei 2014 11:06

Re: Sollicitatietopic

Succes Sarah! Hoop dat jullie snel wat passends vinden.

Spannend Green Pepper! Lijkt me ook mega lastig. Maar wel fijn dat je helemaal in de hand hebt hoe het eruit gaat zien. Als je wat stoms zegt begin je gewoon opnieuw :p.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 17 Mei 2014 19:03

Re: Sollicitatietopic

O dat is idd spannend GreenPepper!

Ik heb deze week een aantal sollicitaties uit gedaan naar sportscholen, misschien heb ik daar meer geluk als bij andere banen :12:
30-04-2017
<<

Anoniem185

Bericht 19 Mei 2014 16:13

Re: Sollicitatietopic

Jeej ik ben uitgenodigd voor een gesprek vrijdag! Blij!
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers