Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapscravings

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 15 Mei 2014 23:03

Re: Zwangerschapscravings

Parel schreef:
Mickey schreef:
Parel schreef:Ik krijg van sommige dingen echt trek! Vooral die mergpijpen en kaassoufles zouden me best kunnen bekoren! Scheelt dat ik dankzij de misselijkheid niet heel veel trek heb.

Stuiter, wat zijn nonnevotten?

Afbeelding


Oh! Dat ziet eruit alsof het me kan bekoren! :heart:

Hahahaha, het is ook lekker! :ja: Volgens mij is het wel typisch limburgs, dus verbaast me niet dat je het niet kent. Het wordt ook wel "strik" genoemd trouwens.
Het deeg is net zoals een berliner bol, ken je dat wel? Alleen dan zonder de jam.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 15 Mei 2014 23:05

Re: Zwangerschapscravings

Ik heb nu nog niet echt vreemde dingen. Mijn eetlust is sowieso redelijk ver te zoeken.
Bij de zwangerschap van F, was ik in de 2e helft gek op boterhammen met appelstroop en kaas. En daar dan een mok koude melk bij :ja:
07.12.2011
11.12.2014
<<

jenjoeny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 13 Apr 2014 20:12

Bericht 16 Mei 2014 10:24

Re: Zwangerschapscravings

Bij de oudste salami en snijworst voor op brood. Eerder nooit gegeten en nu vond ik het heerlijk. Oja en benzine, terpentine en verfluchten vond ik heerlijk! Ging dus regelmatig even tanken.
Bij de middelste raketijsjes en bij de jongste snoepkettings. Die vind ik nu nog steeds lekker!!
<<

Anoniem136

Bericht 16 Mei 2014 11:15

Re: Zwangerschapscravings

Bij de oudste groene olijven, snack a jacks barbecue en lipton ice tea light. Ik heb een hele tijd alleen op die dingen geleefd, moest veel spugen en de snack a jacks bleven er redelijk in, haha. Bij de middelste weet ik het zo niet meer, alleen tegen het einde dat ik eierkoeken met slagroom en muisjes wilde. Bij de jongste heb ik geen echte cravings gehad geloof ik, ik had toen wel altijd rijstwafels bij me en daar gingen wel een paar pakken per week doorheen, maar dat was meer vanwege de misselijkheid dan dat ik dat echt lekker vond. Heb daarna nooit meer een droge rijstwafel aangeraakt.
<<

Patsy

Bericht 16 Mei 2014 11:31

Re: Zwangerschapscravings

Oja, aardbeien waterijsjes. Daar heb ik ook veel van gegeten.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 16 Mei 2014 13:26

Re: Zwangerschapscravings

Helemaal in het begin had ik heel veel zin in bitterballen. Voor de rest heb ik nog nooit zoveel melk gedronken als tijdens mijn zwangerschap en ben ik de laatste weken verslaafd aan aardbeien.
2014 2016
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 16 Mei 2014 14:25

Re: Zwangerschapscravings

Nu vraag ik me af of jullie niet veel waren aangekomen?

Ik heb bij beide zwangerschappen bijna niks kunnen eten dus had ook geen rare trekken.
Als ik al ergens zin in had was het frikandelspeciaal maar na de geur hoefde ik die ook niet meer haha.
<<

Anoniem110

Bericht 16 Mei 2014 14:40

Re: Zwangerschapscravings

Parel schreef:
Mickey schreef:
Parel schreef:Ik krijg van sommige dingen echt trek! Vooral die mergpijpen en kaassoufles zouden me best kunnen bekoren! Scheelt dat ik dankzij de misselijkheid niet heel veel trek heb.

Stuiter, wat zijn nonnevotten?

Afbeelding


Oh! Dat ziet eruit alsof het me kan bekoren! :heart:


Dat is zooooo lekker een echt Limburgs hapje :banaan:
<<

Anoniem110

Bericht 16 Mei 2014 14:41

Re: Zwangerschapscravings

Ik ben overigens 18 kilo aangekomen. 15 kilo baby, vruchtwater, vocht en borsten. En 3 kilo nonnevotten en frikandellen. Valt mee toch hahaha
<<

Patsy

Bericht 16 Mei 2014 14:56

Re: Zwangerschapscravings

Limburg, ik at veel minder dan normaal, ben ook maar 6 kilo aangekomen.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 16 Mei 2014 21:25

Re: Zwangerschapscravings

Limburg schreef:Nu vraag ik me af of jullie niet veel waren aangekomen?

Ik heb bij beide zwangerschappen bijna niks kunnen eten dus had ook geen rare trekken.
Als ik al ergens zin in had was het frikandelspeciaal maar na de geur hoefde ik die ook niet meer haha.


Ik ben 17 kilo aangekomen bij D waarvan zeker 4 kilo puur door vreetgedrag. Dat laat ik dit x niet zo ver komen. Ben nu ook gezonder bezig, meer fruit etc.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mei 2014 08:43

Re: Zwangerschapscravings

Ik ben bijna 20 kilo aangekomen, lang leve de McDonald's! Maar alles is er weer af.
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 17 Mei 2014 08:51

Re: Zwangerschapscravings

Ik heb volgens mij wel 40 kilo aan parika's weggegeten. Met citroen en zeezout erop. Kon er geen genoeg van krijgen.

En ketchup. Ik heb overal op een gegeven moment ketchup bij/op. Ik bestelde bij de mac 3 mini hamburgers en ik vroeg wel 10x of ze wel extra ketchup op had doorgegeven. Hell, ik at op een gegeven moment een wit broodje met ketchup op gesmeerd, later nam ik een bakje en doopte ik mijn brood erin. Zelfs pannekoek met ketchup heb ik gegeten. Haha!

O, en ons huis was toen net opgeleverd. Ik weet dat het niet goed is maar die geur van verf was onweerstaanbaar. Ik genoot zooooo van die geur. Of benzine als mijn man ging tanken, ik deed stiekem t raampje open haha!
<<

Anoniem286

Bericht 17 Mei 2014 09:49

Re: Zwangerschapscravings

Melk, ik dronk er liters van weg. En bananen deed ik overal op, pannenkoek, pizza, brood, heerlijk. Verder weleens een craving maar deze twee bleven gedurende langere tijd echt favoriet. Ik ben trouwens veel aangekomen, rond de 30kg. In de week na de bevalling was daar al 18 vanaf en de week erop weer wat, ik geloof een kilo of 7. Daarna ging het langzaam, Het restant 3 kg heb ik nu nog steeds :)
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 17 Mei 2014 09:53

Re: Zwangerschapscravings

Wat grappig om te lezen. Ik hoop dat ik een afkeer voor de cafetaria ga krijgen. Wij wonen er naast. Zou niet goed zijn als ik er verslaafd aan raak.
10-08-2017 ♥
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers