Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2e zwangerschap zwaarder?

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 15 Mei 2014 20:00

Re: 2e zwangerschap zwaarder?

Ik vond het niet echt zwaarder, omdat de oudste jonger was als die van jouw, dus die kon ik makkelijk nog in bed leggen wanneer ik ook terug mijn bed in ging.
De 1e 12 weken was ik ook heel erg moe, maar dit trok weer weg. Op het eind kreeg ik wat kwaaltjes erbij maar op zich nee, niet zwaarder.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 15 Mei 2014 20:18

Re: 2e zwangerschap zwaarder?

Ik vond het eigenlijk ook niet echt zwaarder. Maar dit eigenlijk alleen omdat het lichamelijk gewoon beter met me ging dan bij de eerste. Bij L had ik gigantisch veel last van mijn bekken/rug. Doordat ik dit bij haar al gehad had, wist ik nu veel beter hoe ermee om te gaan, dus meteen aan de rem getrokken toen ik met 15weken daar al last van kreeg. Ik denk echt dat dat me gered heeft deze tweede zwangerschap. Uiteindelijk weinig last van gehad. Alleen de eerste weken vielen me zwaar door constante misselijkheid en dan nog een meisje rond hebben lopen waar je ook voor moet zijn. Verder deed L nog gewoon middagslaapjes, dus dan sliepen we samen....
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers