Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Apr 2014 21:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou ja, zeker weten doe je iets natuurlijk nooit, maar ik denk het haast wel.
Dat hij al mijn comments op intranet liked zal wel geen teken zijn, haha.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 28 Apr 2014 21:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha nou wie weet! Hij vindt je comments in ieder geval wel leuk!
Ik heb zelf ook een crush op een collega dus ik ben natuurlijk een dikke voorstander!
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Apr 2014 18:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eigenlijk niet echt een biecht, maar ik moet het kwijt.

Zojuist kreeg ik telefoon, de vrouw van mijn ex is overleden. Zij is slechts 50 jaar geworden en mijn ex is op de leeftijd van 35 jaar weduwnaar geworden. Ik ken haar helemaal niet goed. Ze kregen een relatie nadat mijn ex en ik uit elkaar gingen en hij mij uit het huis had uitgekocht. Door een miscommunicatie van mijn ex stonden zij in ik oog in oog in de woonkamer van het huis waar ik ooit in samenwoonde en waar zij was ingetrokken. Hij had haar niet verteld dat de inboedel nog van mij was en dat ik nog steeds de administratie deed en de huissleutels had. Naar en toen heeft ze mijn bed uit het raam gesmeten. Dat is het beeld wat me nog steeds van haar bij staat.

En toch vind ik het verschrikkelijk. Je gunt dit niemand. Ik kan helemaal niets met het nieuws, maar nu ik het weet houdt het me toch even bezig.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 30 Apr 2014 19:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje, gecondoleerd.
Ik denk dat het logisch is dat je onder de indruk bent van iemand zijn of haar overlijden. Ook al kende je haar niet echt, ze stond wel dicht bij je via je ex. Stuur je je ex nog een kaartje o.i.d.? Sterkte in ieder geval!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Apr 2014 22:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee, ik ga geen kaart sturen. We zijn ruim negen jaar uit elkaar en zijn door het bed uit het raam gooien niet heel fijn uit elkaar gegaan. Ik denk dat het heel vreemd overkomt als ik nu opeens een kaart ga sturen. Ik vind het oprecht heel erg voor hem, maar meer dan mijn hart luchten op het forum is denk ik niet handig.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 01 Mei 2014 16:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Woaaah Harri, niet te geloven dat R. op die foto 19 is! Hoe oud is hij nu dan? Ik vind hem juist echt zo'n MAN :D
<<

Anoniem222

Bericht 01 Mei 2014 16:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha komt omdat hij heel veel haar heeft :p. Hij is nu 23, broekie!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Mei 2014 19:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

WTF Harri, is die foto alweer 4 jaar geleden?!!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 01 Mei 2014 20:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja bizar he! Nouja ruim 3,5 jaar. Echt zo'n gek idee het voelt al gister haha. Maar als ik nu naar R en mij kijk zie ik ook wel dat we ouder zijn geworden. Vind hem nog steeds net zo leuk!
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 01 Mei 2014 21:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Mei 2014 20:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hoe cute is dat dan :D En heeeeel fijn! Ouder, maar vooral volwassener denk ik dan... :)

Zijn volledige naam staat in je post trouwens!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 01 Mei 2014 21:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh haha ja goeie. Is makkelijk googelen met zo'n herkenbare naam zo haha.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 05 Mei 2014 15:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb moeite met klaarkomen, mijn vriend denkt dat het door hem komt.
Ik vind de seks wel erg fijn en lekker en geniet er ook wel echt van. Maar ik kom niet klaar.

Ik vind het vervelend dat mijn vriend denkt dat het door hem komt, want dat is niet zo. Dat heb ik hem ook wel gezegd, maar toch komt er af en toe nog weer een opmerking over of ik nou wel of niet klaar ben gekomen.

ik wil verder niets met deze biecht, wil het denk ik alleen even kwijt ofzo.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 06 Mei 2014 15:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mannen en hun klaarkom-ego's :palm:
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 06 Mei 2014 16:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik snap dat wel, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend niet klaarkomt. Ik zou dan toch aan mezelf twijfelen, ook al weet je eigenlijk wel beter. @biechtje: wel fijn voor jou dat je van de seks kunt genieten. Probeer je niet te druk te maken, en ga er vanuit dat je vriend die vragen met de beste bedoeling stelt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 06 Mei 2014 16:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Komen dan alle meiden hier elke keer klaar met seks?
<<

Anoniem198

Bericht 06 Mei 2014 16:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee hoor, de laatste keer kan ik mij niet eens meer herinneren. :angel:
<<

Anoniem 52

Bericht 06 Mei 2014 17:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ergens vind ik 't wel attent (niet helemaal 't juiste woord, maar kan geen betere bedenken) dat-ie er naar vraagt. Mijn vriend doet ook z'n best en ik vind 't allemaal echt onwijs lekker, alleen klaarkomen... Soms en meestal net-niet. Maakt 't niet minder of zo, maar hij blijft 't ook vragen, omdat-ie 't mij gunt :P
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 06 Mei 2014 17:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lynn, maar ik heb al wel meerdere malen aangegeven dat het sowieso niet aan hem ligt, maar dat ik mezelf niet over 't laatste drempeltje kan zetten, zeg maar.

Victoria, 'fijn' om te horen dat meerdere meiden hier mee zitten! ;)

Bazinga, ik snap wat je bedoelt met attent. En ik verwacht eigenlijk ook dat hij hetzelfde heeft als jouw vriend, hij wil mij die ervaring etc. ook gunnen. En snapt niet zo goed dat het van mij niet perse hoeft en ik zonder het klaarkomen ook prima kan genieten van de seks.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Mei 2014 12:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vraag me af of ik onredelijk ben...

In het verleden ben ik bedrogen door mijn ex partner, hierdoor heb ik problemen met mensen die vreemdgaan, flirten met bezette personen etc.
Gelukkig heb ik iemand gevonden waar ik het gevoel van heb hem voor 100% te kunnen vertrouwen. Toch vind ik het nu erg lastig dat een ex collega hem laatst uitgebreid aan het vertellen was dat ze nu weer vrijgezel is en dat ze hem een dubbelzinnig berichtje stuurde; Je bent ook lekker :wink: (op zijn verhaal dat het allemaal lekker liep op het werk).

Ik heb aangegeven hier heel onzeker van te worden en ondanks dat ik hem wel vertrouw, ik haar niet vertrouw en zo iemand (met in mijn ogen verkeerde intenties) liever niet in zijn buurt wil hebben.
Is het onredelijk van mij om te vragen of hij niet meer met haar omgaat (ze werken dus niet meer samen) en ook het contact op fb wil verbreken?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 15 Mei 2014 12:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja dat zou ik echt onredelijk vinden. Dit is gewoon een grapje en het is heel lullig wat je in het verleden is overkomen. Maar daar kan je vriend niets aan doen en het is niet eerlijk dat hij moet boeten voor fouten van een ander. En daarnaast vind ik dit gewoon een onschuldig grapje en zou ik het echt een onredelijk verzoek vinden. En als iemand dit aan mij zou vragen zou ik daar niet in meegaan en voor mij zou dit gedrag ook echt een dealbreaker zijn..

Jij geeft aan dat hij voor 100% te vertrouwen is dan moet dat ook voldoende zijn en zeker in dit geval waarbij er helemaal niets aan de hand is.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Mei 2014 12:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hmm. Ik snap dat het niet prettig voelt en best bijdehand dat zij dat zo zegt maar ik vind het wel een beetje ver gaan om hem te vragen haar te verwijderen etc omdat dit waarschijnlijk een grapje was. Je kunt hem ook vragen om er rekening mee te houden dat jij je er niet prettig bij voelt hoe zij met hem communiceert. Hoe reageerde hij op het berichtje met je bent ook lekker? Misschien kan hij zeggen het contact vriendschappelijk te willen houden? Zijn ze echt vrienden of alleen maar ex collega's?

Mijn vriend heeft ook een ex collega die zo deed maar omdat hij heel normaal op haar reageerde en zij eigenlijk alleen maar voor schut stond door zo te flirten met hem voelde ik me daar niet onprettig bij. Dus mijn reactie zou een beetje afhangen van hoe jouw vriend er mee om gaat denk ik!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2014 12:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Harrison schreef:Mijn vriend heeft ook een ex collega die zo deed maar omdat hij heel normaal op haar reageerde en zij eigenlijk alleen maar voor schut stond door zo te flirten met hem voelde ik me daar niet onprettig bij. Dus mijn reactie zou een beetje afhangen van hoe jouw vriend er mee om gaat denk ik!

Inderdaad.
<<

Anoniem112

Bericht 15 Mei 2014 12:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja eens met Harrison en persoonlijk zou ik het gezien jouw situatie het ook niet tof vinden maar probeer dat vertrouwen weer te krijgen, laat je niet direct uit t veld slaan door zoiets.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Mei 2014 13:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Inderdaad. Kijk, het is heel lullig dat dat in het verleden is voorgevallen alleen kan je dat niet blijven meesleuren in je huidige relatie. Zeg hem hoe het op je overkomt, maar eis of vraag echt niks. Dat zou ik zon enorme afknapper vinden! Dus pas erop dat je niet zón meisje wordt dat overal iets achterzoekt en het liefst wil dat haar vriend zijn ogen op de grond gericht houdt en alleen maar met mannen communiceert.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Mei 2014 13:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hele reactie weg, dus even in het kort...

Ik ben normaal gesproken nooit een meisje dat hem vanalles verbied. Hij mag van mij met alles en iedereen omgaan. Alleen in dit geval is dat dubbelzinnige grapje me verkeerd gevallen.

Mijn vriend heeft op haar 'ik vind je lekker" gereageerd dat zijn vriendin dat ook vind.
Voor zover ik weet is hun contact meer als ex-collega's en praten ze over hun werk en vragen om tips aangezien ze beide dezelfde functie vervullen. Maar het fijne weet ik er niet van, aangezien ik hun berichten verder nooit lees.

Ik vind het gewoon irritant dat ik me hierdoor uit het veld laat slaan. Ik dacht dat ik dit allang een plekje had gegeven en er mee kon omgaan, maar door 1 zo'n opmerking komt alles weer boven.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers