Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wie werkt(e) hier via een uitzendbureau?

<<

Kruidkoek

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 03 Sep 2013 00:25

Bericht 15 Mei 2014 10:58

wie werkt(e) hier via een uitzendbureau?

Ik ben gisteren op sollicitatiegesprek gesprek geweest bij een bedrijf waar ze tijdelijk een extra iemand nodig hebben, daarvoor hebben ze een uitzendbureau ingeschakeld.
Nu had het uitzendbureau mij dus geselecteerd vandaar dat ik gisteren op gesprek kon.
leuk gesprek gehad en de functie lijkt mij ook erg leuk. Ik hen alleen 1 vraag over het salaris, manager zei dat mijn salaris 16 euro bruto per uur wordt en dan komt daar nog ORT en reiskosten bij.
Hij wist alleen niet of het uitzendbureau nog een bedrag van mijn salaris inhoudt als 'bemiddeling'
Ik heb nog nooit eerder via een uitzendbureau gewerkt dus ik weet het ook niet.
Iemand die het wel weet?
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2014 11:09

Re: wie werkt(e) hier via een uitzendbureau?

Volgens mij pakt een uitzendbureau een paar euro idd van je uurloon.
<<

Anoniem50

Bericht 15 Mei 2014 11:30

Re: wie werkt(e) hier via een uitzendbureau?

Officieel berekend het uitzendbureau wel bemiddelingskosten door. Maar houdt dat niet in van het loon van de werknemer, maar berekend het door aan de klant. Maar goed, dat is net hoe de afspraken zijn gemaakt. Als de klant, het bedrijf, heeft aangegeven in totaal 16 euro per uur te willen betalen (dus loon incl. bemiddelingskosten), dan wordt jouw loon wel lager. Kun je niet informeren bij het uzb?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 15 Mei 2014 12:17

Re: wie werkt(e) hier via een uitzendbureau?

.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers