Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


plopsaland Hasselt

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 14 Mei 2014 08:02

plopsaland Hasselt

Wie is daar wel eens geweest?
Is dat leuk voor een kindje van bijna 21 maanden?
We zijn nu op vakantie en zijn daar niet ver vandaan. Maar we twijfelen of L er niet nog te klein voor is.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem255

Bericht 14 Mei 2014 11:16

Re: plopsaland Hasselt

Dan zou ik er persoonlijk niet heen gaan.
onze zoon was ook rond die leeftijd maar dan zijn er maar een paar dingen waar ze in mogen.
En dan voor dat geld....
onze dochter is ouder en we hadden kortingsbonnen en vond ik het oké maar ik zou er nooit meer heen gaan.
<<

cupcake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:14

Bericht 14 Mei 2014 14:08

Re: plopsaland Hasselt

Veel te duur voor wat je ervoor terug krijgt.
het is klein en je bent er zo doorheen lijkt meer op een overdekte kermis.
eten en drinken supersimpel maar ook superduur.
<<

Anoniem133

Bericht 14 Mei 2014 14:39

Re: plopsaland Hasselt

Wij zijn vorig jaar geweest, mijn zoontje was toen ook rond 21 maanden. Wij vonden het wel leuk, we hadden de kaartjes met korting gekocht, en we hadden het na 4 uurtjes wel gezien, maar mijn kinderen hebben die dag echt genoten. Er was geen kip en we konden overal zo doorlopen. Eten en drinken hadden we zelf mee en hier werd ook niet moeilijk over gedaan. Dit jaar gaan we waarschijnlijk weer (zijn daar in de buurt op vakantie).
<<

Anoniem255

Bericht 14 Mei 2014 15:08

Re: plopsaland Hasselt

Hier kwam Bumba aangelopen dus alle kinderen vlogen er opaf.
Maar ze werden bruut aan de kant gehouden/geschoven en geduwd want Bumba kwam voor een kinderfeestje.
Leuk dat dat kan maar zorg dan voir een aparte ruimte.
Hoeven de andere kinderen niet zo teleurgesteld te worden.

Wij vonden het echt een tegenvaller.
Op de twee attracties stond 1 bediener/begeleider waardoor we continu in een lange rij stonden.
En de figuren die er rond liepen.... Dat was enkel Bumba.
<<

Anoniem133

Bericht 14 Mei 2014 16:55

Re: plopsaland Hasselt

Mien schreef:Hier kwam Bumba aangelopen dus alle kinderen vlogen er opaf.
Maar ze werden bruut aan de kant gehouden/geschoven en geduwd want Bumba kwam voor een kinderfeestje.
Leuk dat dat kan maar zorg dan voir een aparte ruimte.
Hoeven de andere kinderen niet zo teleurgesteld te worden.

Wij vonden het echt een tegenvaller.
Op de twee attracties stond 1 bediener/begeleider waardoor we continu in een lange rij stonden.
En de figuren die er rond liepen.... Dat was enkel Bumba.


Ja, dan kan ik me voorstellen dat het tegenviel. Toen wij er waren, stonden er figuren bij de ingang. Dat wisselde iedere keer en elke keer als er een ander kwam, zijn we een handje gaan geven en op de foto gegaan. Zo hebben we de hele studio100 familie wel gehad denk ik haha. Bij ons werd er ook gewisseld met attracties qua personeel, maar er werd verteld dat iedere attractie een stuk of vier of vijf keer aangezet werd, en dat ze dan naar de andere attractie gingen. Dit werd ook werkelijk zo gedaan, en zo hebben we alles wel gehad.
<<

Anoniem255

Bericht 14 Mei 2014 17:06

Re: plopsaland Hasselt

Dat klinkt een stuk beter!!
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 15:48

Bericht 14 Mei 2014 18:44

Re: plopsaland Hasselt

Zijn er ook mensen in Coevorden geweest? En zijn daar de ervaringen hetzelfde?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers