Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeaus

<<

Anoniem 146

Bericht 11 Mei 2014 20:19

Cadeaus

Mijn zoon (17mnd) heeft best veel speelgoed en hij speelt soms liever met deurtjes, random readers en boodschappentassen. Maar als we op een ander zijn is hij verzot op keukentjes. Nu heb ik een keukentje op het oog (best prijzig) en dat zou natuurlijk een mooi verjaardagscadeau zijn. Maar hij is pas in december jarig.

Wij kregen vroeger nooit grote cadeaus buiten verjaardagen en 5 dec/kerst om. Tussendoor wel eens wat kleins.

En jullie? Geven jullie grote cadeaus tussendoor?
<<

Anoniem112

Bericht 11 Mei 2014 20:30

Re: Cadeaus

Ja zeker...

Pas nog een trampoline voor in de tuin en vorige week voor de een een grote playmobil manege en voor de ander een bestuurbare auto :redface:

Een keukentje hebben ze hier trouwens ook een keer zomaar tussendoor gehad..
<<

Anoniem85

Bericht 11 Mei 2014 20:30

Re: Cadeaus

Ja hoor, zeker wel. Vooral nu hij nog zo jong is en steeds nieuwe uitdaging nodig heeft. Vooral als je zoon pas in december is, Sint en kerst ook in december, ik zou dat nooit volhouden. Mijn zoon is in oktober jarig maar heeft ook wel het een ander tussendoor gehad.

Mijn ouders deden het vroeger ook over het jaar meer verdelen; als mijn zus jarig was (juni) kreeg ik een kado en als ik jarig was (oktober) kreeg mijn zus ook een kado.

Als mijn zoon ouder is zal ik denk ik minder zomaar geven, altijd wel een reden bedenken waarom hij iets krijgt.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Mei 2014 20:34

Re: Cadeaus

Ik koop wel eens wat groots ja, hij krijgt ook vaak cadeau's van mijn ouders. Hij is nog klein, hij begrijpt dat toch niet. Lijkt me wel dat je als je meerdere kinderen hebt dit niet snel doet (dan heb je vaak de grotere dingen toch al in huis).
R. 2013
D. 2016
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 11 Mei 2014 20:35

Re: Cadeaus

Nee in principe niet. Ze krijgen net hun verjaardag en 5 dec een groot kado en tussendoor niet. Soms iets kleins van de Action oid maar geen grotere dingen. Vind het al lastig genoeg dingen te bedenken voor verjaardagen.

Toen we alleen nog de oudste hadden kocht ik wel tussen door soms wat idd om wat Sun ook zegt ze ontwikkelen zo snel. Maar nu hebben we genoeg voor de jongste en de oudste is nu op een leeftijd dat ze prima snapt dat kadootjes bij een bijzondere gelegenheid horen dus die wil ik niet tusse door ook nog van alles geven.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Mei 2014 20:38

Re: Cadeaus

Vaak genoeg als ik wat zie bij de kringloop of op de rommelmarkt.
In de winkel koop ik miet vaak Iets voor ze.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Mei 2014 21:14

Re: Cadeaus

Niet vaak want hij heeft al zoveel. Ik heb wel pas nog stoepkrijt en een bal voor hem gekocht bij de Action, omdat hij nog weinig buitenspeelgoed had. Maar meestal onthoud ik leuke dingen gewoon, en koop het dan wel voor Sinterklaas of zijn verjaardag.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Mei 2014 21:17

Re: Cadeaus

Nee over het algemeen niet. Dit x voor t eerst voor zn verjaardag de little tikes piratenboot van oma en oom. En van ons alvast een fiets beide omdat ie in augustus jarig is en er zo de hele zomer nog plezier van heeft.
Voor de rest krijgt D alleen echt wat met zn verjaardag en sint/kerst. Hij komt om in het speelgoed.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Mei 2014 21:25

Re: Cadeaus

Mijn dochter is een week voor Sint jarig, we kopen nu wel eens wat andere nieuwe dingen tussendoor. Ook hebben we na de Sint wel wat dingen weg gelegd die ze nu krijgt af en toe. Maar op de rommelmarkt koop ik ook wel regelmatig wat en ik ben wat dat betreft ook wel makkelijk hoor. Ze is nu bijv dolenthousiast over woezel en pip en bij de Intertoys waren deze knuffels in de aanbieding. Ze loopt dus nu al een week met die dingen door de kamer.
Ze heeft overigens geen bergen speelgoed maar zeker meer als genoeg.

Een keukentje is misschien wel echt groot voor zomaar, aan de andere kant heb ik pas ook(wel tweedehands) een driewielertje gehaald
Laatst gewijzigd door Bolus26 op 11 Mei 2014 21:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Mei 2014 21:28

Re: Cadeaus

Ja, en het gebeurt ook vaak dat ze hun verjaardagscadeau van mijn ouders ergens midden in het jaar krijgen omdat mijn ouders dan iets groots zien wat ze willen geven. Op hun verjaardag zelf krijgen ze dan nog een kleiner pakje zodat ze iets hebben om uit te pakken. Ze krijgen deze maand toevallig en een schommel in de tuin, en een speelhuisje voor binnen. Gewoon omdat dat nu zo uitkomt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 146

Bericht 11 Mei 2014 22:11

Re: Cadeaus

Ik ben al lang om :D

En eigenlijk vind ik dat keukentje zelf heel leuk.

Rouleren jullie met het speelgoed dat binnen handbereik is?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Mei 2014 23:46

Re: Cadeaus

Hier krijgt ze ook nog wel vaak tussendoor iets. Een nieuwe Little Pony, een nieuw iets van Littlest Pet shop.. vaak van die 'kleine' dingetjes voor leuke prijzen bij 't Kruidvat of zo.
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 12 Mei 2014 08:35

Re: Cadeaus

Nee eigenlijk niet. Maar dat komt ook omdat hij in mei jarig is. Meestal is hij net voor zn verjaardag en voor sinterklaas uitgekeken op zijn speelgoed. Dus dat komt dan mooi uit omdat hij dan toch weer bijna cadeautjes krijgt.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Mei 2014 11:58

Re: Cadeaus

Hier krijgt hij tussendoor best wel eens wat.
Een paar weken geleden nog skylanders spel voor de Xbox met poppetjes en portal.

Hij is half oktober jarig.
Hier staat al het speelgoed op zijn slaapkamer en 1 bak beneden. Die wissel ik wel eens af, maar uiteindelijk haalt hij dan toch weer zijn favoriete auto's op van boven.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem261

Bericht 12 Mei 2014 13:09

Re: Cadeaus

Hier hetzelfde dilemma Mrs. Jansen. Op het kdv speelt M. heel leuk met het keukentje, en bij anderen gaat ze er ook altijd meteen op af. Eigenlijk wil ik hem voor haar 2e verjaardag geven, maar het kriebelt erg om 'm een keer 'gewoon' tussendoor te geven. Maar voor een tussendoor cadeau vind ik 't dan idd weer wat te prijzig. Dus ja, ik weet het nog niet haha.
Verder krijgt ze af en toe wat kleins tussendoor, of iets wat we met haar verjaardag (november) in de kast gelegd hebben.

Edit: Ik moet niet jokken, ze heeft vorige maand een zandbak (zo'n schelp a 25 euro) en een glijbaan (via mp, 20 euro) voor in de tuin gekregen. Niet klein, maar ook niet duur :wink: .

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers