Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe te combineren?? (citroenbaverois)

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 09 Mei 2014 16:11

Hoe te combineren?? (citroenbaverois)

Ik geloof dat ik weer eens een verkeerde inhoud heb... Word er met gemak een beetje zat van, maar goed, nu even switchen!

Ik wou dus een monchoutaart maken, nu smaakt de monchoumix alleen behoorlijk naar citroen, ik gok dus dat de inhoud citroenbavaroismix was. In de koelkast staat nu een kruimelbodem met daarop een naar citroen smakend goedje :)
Ik heb een kersenvlaaivulling in huis, dit zou er natuurlijk prima op kunnen, maar 2 keer een wat zuurder iets vind ik zelf niet zo geweldig, daarnaast hou ik eigenlijk helemaal niet van citroen, of het moet heel warm zijn.
Baal er wel van, heb al een paar weken zin in een monchoutaart, heb ik eindelijk tijd om hem te maken krijg ik iets van citroen!

Iemand nog een geweldig lekkere tip icm met citroen? Wie weet dat ik er dan nog zin in ga krijgen...
December 2009
juli 2012
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 09 Mei 2014 18:21

Re: Hoe te combineren?? (citroenbaverois)

Witte chocolade?
Of ik gooi hem maar op de weggeefhoek hier in de woonplaats, kan er nog geen zin in krijgen..
December 2009
juli 2012
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 09 Mei 2014 18:33

Re: Hoe te combineren?? (citroenbaverois)

.
Laatst gewijzigd door Suusie op 08 Aug 2016 08:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 10 Mei 2014 11:16

Re: Hoe te combineren?? (citroenbaverois)

Citroen(-kwarktaart) is super lekker :heart:

Frambozen vind ik ook een goed idee om mee te combineren, maar eigenlijk geldt dat voor al het rode fruit wat nu te krijgen is. Desnoods nog wat slagroom kloppen, zodat het een iets zoeter geheel wordt.

Kijk dit ziet er super lekker uit, frambozen en witte chocolade-rasp!

Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 10 Mei 2014 22:09

Re: Hoe te combineren?? (citroenbaverois)

Gisteren heb ik er aardbei op gedaan, was te doen.
Vandaag vond ik nog een blik tropische vruchten vlaaivulling.
Ook niet fantastisch, maar ik hou dan ook niet van citoen!
December 2009
juli 2012

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers