Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vlucht koffer

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 08 Mei 2014 20:19

Vlucht koffer

Vanaf wanneer had jij die klaar staan en had je er iets bijzonders in wat je niet had kunnen missen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Mei 2014 20:36

Re: Vlucht koffer

#teammaple🍁
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 08 Mei 2014 20:47

Re: Vlucht koffer

Dankje
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 09 Mei 2014 01:41

Re: Vlucht koffer

Vanaf week 36. Kort gezegd had ik alles erin zitten wat mijn zoontje nodig had de eerste paar dagen en ikzelf. Verder een camera, adressen en telefoonnummers en volgens mij was dat het wel... Ik heb het destijds ook van een website geplukt. Maar ik vond de camera/fototoestel wel belangrijk! :smile:
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 09 Mei 2014 05:53

Re: Vlucht koffer

Toen ik met 35, 5 in het ziekenhuis terecht kwam stond hij gedeeltelijk klaar. Sommige dingen die er in moesten zaten nog in de was. Vergeet niet er iets te eten in te doen, vooral voor je vriend/man.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 09 Mei 2014 07:53

Re: Vlucht koffer

Een (extra) telefoon oplader.
Ik laad de mijne elke avond op als ik in bed lig. Dan is hij ook grotendeels leeg.
Ik ben om 22.51 bevallen in het ziekenhuis en moest daar ook blijven en door gebruik van de weeën app en mensen bellen na de bevalling was mijn accu 's nachts leeg en kon ik hem pas de volgende middag opladen.

Ik kon de volgende ochtend dus niemand meer bellen vanuit het ziekenhuis.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 09 Mei 2014 08:24

Re: Vlucht koffer

een muntje voor een rolstoel :yes:
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 09 Mei 2014 22:17

Re: Vlucht koffer

Ik ben de tas langzaam aan het vullen. En wat er tot nu toe in zit:
* 2 rompertjes (50 en 50/56)
* 2 setjes kleding (50 en 56)
* sokjes
* 1 paar slofjes
* mutsje
* speentje
* wikkeldeken
* dextro tabletten
* toilettas met wat make-up, deodorant, mini parfum verstuiver, elastiek voor mijn haren, vaseline, tandenborstel en tandpasta (ook tandenborstel partner)
* een nachthemd
* (klein)geld voor minibar, rolstoel, parkeerkosten
* huissokken (want de meeste vrouwen hebben het tijdens de bevalling bloedheet maar hebben steenkoude voeten)

Wat ik er nog bij wil stoppen:
* extra nachthemd + ondergoed
* slippers
* oplader mobiele telefoon
* bril en lenzenspullen
* cd's
* tijdschrift
* tablet + oplader
* fotocamera + oplader
* ligakoeken
* kleding voor mezelf
* zwangerschapskaart
* shampoo/douchegel
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 09 Mei 2014 22:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Mei 2014 22:31

Re: Vlucht koffer

Ik heb hem ingepakt toen ik 's ochtends met 34 weken naar het ziekenhuis moest met symptomen van zwangerschapsvergiftiging.

Eten enzo had ik allemaal niet nodig.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Mei 2014 22:38

Re: Vlucht koffer

Ik had de mijne met 37 weken klaar. Toen gingen we een weekend weg en wilde 'm voor de zekerheid meenemen.

Er zat in:
- rompertje mt50/56
- vestje + broekje maat 50/56
- sokjes
- mutsje
- wikkeldeken
- dextro
- opladers telefoon
- make up tasje
- tandenborstel + tandpasta
- setje makkelijke kleding voor mij (om in naar huis te gaan)
- ondergoed (voedingsbh + slip)
- geboorteplan
- zwangerschapskaart
- portemonnee
- lijstje met telefoonnummers
- camera
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 10 Mei 2014 15:50

Re: Vlucht koffer

Hetzelfde als ooh la la. Een extra set kleding voor de baby is wel handig. Ik moest een nacht in het ziekenhuis blijven. Schobe kleding voor man was ook handig. Het is erg warm in het ziekenhuis.
Make up ed had ik niet mee. Ik heb dit ook niet gemist. Het maakte me helemaal niet uit hoe ik eruit zag. Dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te voelen.
Onderbroeken had ik wel mee maar niet gebruikt. De gaasbroeken van het ziekenhuis zaten erg fijn.

Oh ja dat van koude voeten had ik ook gehoord, dus extra dikke sokken meegenomen. Deze zijn uiteindelijk in de tas gebleven.. net als een hemdje dat ik speciaal had gekocht. Ik ben in mijn nieuwe nakie bevallen. Ik kon niks aan mijn lijf hebben.
Afbeelding
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 10 Mei 2014 16:04

Re: Vlucht koffer

Ik heb em grote deels klaar. Maar door die badjas, die verplicht is voor het zh passen de kleertjes voor de baby er niet in. Dus worden het twee tassen. Of misschien handiger in een trolley?
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 10 Mei 2014 17:15

Re: Vlucht koffer

Waarom is een badjas verplicht voor het ziekenhuis?

Ik heb wel twee tassen; eentje speciaal met alle spullen voor het zkh (kleertjes voor de baby, kleren voor mij, camera, wat te drinken voor vriend, etc) en gewoon mijn eigen handtas (met portemonnee, zwangerschapskaart en andere spullen die ik er op het laatste moment bij gooi)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 10 Mei 2014 19:20

Re: Vlucht koffer

Nu moet ik int zh bevallen en als je op 1 van de eerste verlos kamers ligt, moet je de wc en douche delen. Daarom moet je verplicht een badjas hebben.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Mei 2014 20:43

Re: Vlucht koffer

Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen en de wc en douche was idd op de gang.
Maar daar liep ik gewoon in mijn nachthemd en op slippers naar toe. De eerste nacht had ik ook nog een infuus, dus kon ik al geen badjas makkelijk aankrijgen. Het was er ook warm genoeg, dus ik heb hem ook niet gemist.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder