Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor matrasje hebben jullie in ledikantje ?

<<

Anoniem123

Bericht 10 Mei 2014 07:47

Re: Wat voor matrasje hebben jullie in ledikantje ?

Wij hebben het ledikant bij Ikea gekocht en toen meteen een matras erbij gekocht. Matras was nog duurder dat het bedje haha. Hij lag er heerlijk op en word straks weer gebruikt voor baby nummer 2.
Wij hebben geen aerosleep dingen. Wij vonden dat niet nodig. Ondanks een buikslapende baby.
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 10 Mei 2014 08:01

Re: Wat voor matrasje hebben jullie in ledikantje ?

Wij hebben twee Ikea matrasjes, de wat duurdere variant daar. Aerosleep vonden wij ook niet zo nodig.. en om dat x 2 aan te schaffen ook wel erg prijzig. Onze meisjes liggen altijd op hun rug en houden er ook niet van om op de buik te liggen dus ik zie ook geen noodzaak om het alsnog aan te schaffen.
Afbeelding
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 10 Mei 2014 15:44

Re: Wat voor matrasje hebben jullie in ledikantje ?

Wij hebben een normaal matras met een aerosleep topper. V slaapt nu nog in het wiegje op onze kamer. Daar ligt een normaal matras in. Ik en mijn partner zijn beide buikslapers, daarom vind ik het wel een fijn idee.
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 10 Mei 2014 18:54

Re: Wat voor matrasje hebben jullie in ledikantje ?

Wij hadden een Ikea matrasje. Wel een van de duursten, die vonden we comfortabeler aanvoelen.

Wat betreft een Aerosleep, het zal ongetwijfeld een goed ademend matras/topper zijn. Dit wil alleen niet zeggen dat andere matrassen dit niet zijn. Verder geef ik verkopers in winkels groot gelijk dat ze de Aerosleep als beste aanprijzen. Daar vangen ze het meest geld mee.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers