Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapsdagboek

<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Mei 2014 08:38

Zwangerschapsdagboek

Ik ben op zoek naar een leuk zwangerschapsdagboek waar ik veel in kan schrijven, foto's plakken etc.
Bij D had ik een blanco plakboek en heb ik die vol geschreven maar dat zie ik nu niet weer gebeuren (tijdgebrek) maar wil toch dmv een dagboek mn zwangerschap bijhouden.

Iemand tips/suggesties?
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 10 Mei 2014 09:07

Re: Zwangerschapsdagboek

ik heb die van Studio Plakband, vrij groot, maar genoeg ruimte om te schrijven en vrolijk!
Afbeelding
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 10 Mei 2014 09:11

Re: Zwangerschapsdagboek

het is studio snor, ik wist dat het een gekke naam was...
http://www.bol.com/nl/p/9-maanden-zwang ... 011814353/
Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Mei 2014 09:20

Re: Zwangerschapsdagboek

Dat is wat ik zoek ja. Die is ook leuk! Alle andere zijn zo klein en met weinig ruimte.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem151

Bericht 10 Mei 2014 09:27

Re: Zwangerschapsdagboek

Die lijkt me leuk! Vindt die van Pauline Oud niet leuk. Heb bij de meeste vragen géén idee wat voor antwoord ik zou moeten geven. "Waarom wil je nu moeder worden" Ehh, gewoon omdat ik dat wil...
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 10 Mei 2014 09:36

Re: Zwangerschapsdagboek

ik vond de andere ook allemaal zo truttig. Hierin staan wel veel dezelfde vragen, maar soms streep ik die door en schrijf gewoon een verhaaltje of anekdote.
Verder plak ik er foto's in (naja die moet ik nog printen) en kaartjes die ik heb gekregen, maar ook bonnetjes van de dingen die we hebben gevierd ter ere van ons kindje.
Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Mei 2014 10:09

Re: Zwangerschapsdagboek

Dat heb ik bij de zwangerschap van D ook gedaan maar dan in een blanco plakboek.
D. 16-8 en J. 27-11

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers