Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Neuspiercing

<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 09 Mei 2014 12:01

Re: Neuspiercing

sarah1985 schreef:
loura schreef:Ik heb hem weer sinds een paar maanden na hem 10 jaar niet in hebben gehad kon ik hem gewoon zonder enige moeite er weer in krijgen. Niet bloeden ofzo, beetje gevoelig alleen. Ik dacht dat het gat wel dichtgegroeid zou zijn na z n lange tijd, maar niet dus! :thumbup:



wow dan heb je echt geluk. Als ik mijne in de nacht kwijtraak heb ik in de ochtend al moeite om hem er weer in te krijgen.

Mijne is erin geschoten toen ik 13 jaar was. Heb nu een heel klein knopje. Soms denk ik hij kan er wel uit maar toch het hoort bij mij

Wat gek he? Dat bij de 1 het gat dicht groeit en bij de ander nooit. Ik moest natuurlijk wel even doordrukken maar verder geen last. Geluk inderdaad! Anders had ik hem laten piercen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Mei 2014 13:26

Re: Neuspiercing

Gets, komen neuspiercings weer terug in de mode? Ik vind dat altijd een beetje ordinair staan, haha.

♥♥
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 09 Mei 2014 14:19

Re: Neuspiercing

Mijn vriend heeft er twee (gepiercet) en die heeft er gelijk ringetjes in laten doen.
<<

Anoniem156

Bericht 09 Mei 2014 17:16

Re: Neuspiercing

Elliot schreef:Gets, komen neuspiercings weer terug in de mode? Ik vind dat altijd een beetje ordinair staan, haha.


Ik heb geen idee of het terug in de mode komt. Ik vind het tof.
Heb een neppiercing gekocht haha en daar ga ik nu een paar dagen mee lopen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Mei 2014 20:37

Re: Neuspiercing

Hmm ik hou ook niet van neuspiercings, maar ben erg benieuwd hoe het bij jou staat! Ik heb trouwens ook nog een nepperd in mn portemonnee, van carnaval :P
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers