Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportschool topic

<<

Anoniem4

Bericht 10 Sep 2013 16:52

Sportschool topic

Ga jij naar de sportschool? Zo ja wat doe je er allemaal? Wat ben je per maand kwijt?

Ik zal hem zelf ook even beantwoorden.

Ja, ik ga naar de sportschool.
Op maandag, woensdag en vrijdag fitness ik (cardio- en spiertraining). Op vrijdag ga ik na het fitnessen ook zwemmen en daarna even relaxen in het bubbelbad. Op zondag ga ik naar de groepsles spinning.

Kosten: € 65,- per maand.
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 10 Sep 2013 17:25

Re: Sportschool topic

Ik fitness zo'n 3 à 4 keer per week (cardio/krachttraining) en ga af en toe na een fitness sessie nog naar het zwembad/bubbelbad/sauna. Daarnaast doe ik 1x per week zumba en ben ik sinds vandaag begonnen met latin dance.

Fitness/sauna kost mij zo'n 20 euro per maand, zumba 30 euro en latin dance 40 euro.
<<

Anoniem65

Bericht 10 Sep 2013 19:21

Re: Sportschool topic

Ik ben op zoek, mijn sportschool is ineens dicht. Ik wil 2x per week gaan en dan het liefst bodypump en steps en daarbij fitness. En dan nog 1 of 2 x per week hardlopen. Ik wil max 50 euro per maand betalen en ik wil er ook graag sauna bij hebben. Iemand ervaring met health city?
<<

Anoniem73

Bericht 10 Sep 2013 19:25

Re: Sportschool topic

Ja ik ga ongeveer 4x per week. Op do avond 2 uur zumba en op vrij avond 1 uur zumba en 1 uur zumba toning. Ik wil ook nog piloxing gaan doen maar ff kijken wanneer.

Ik betaal 20 euro per maand. Zit trouwens niks bijzonders bij.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Sep 2013 08:06

Re: Sportschool topic

Ik ga 1 x per week naar de sportschool en doe dan mee aan een groepsles Total Body, dat is een soort van bootcamp, maar dan wat minder heftig, al is het altijd wel pittig en heb je nadien het gevoel lekker te hebben gesport.
Ik betaal 25 euro per maand.
Het is een flexibel abonnement, dus als ik niet meer naar total body zou willen, zou ik zo over kunnen stappen op een andere groepsles of op de fitness, ik zou ook iedere week iets anders kunnen doen als ik dat zou willen.
Maar ik vind een vaste les op een vaste tijd wel fijn.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Sep 2013 11:17

Re: Sportschool topic

Ik sport 2x per week bij een sportschool: spinning en steps. Onbeperkt lessen volgen kost 27,50 euro per maand.
<<

Sheels

Noob

Berichten: 48

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:52

Bericht 11 Sep 2013 12:08

Re: Sportschool topic

Ik ga naar de sportschool, het verschilt erg hoe vaak ik ga, gemiddeld twee keer per week.
Ik doe daar fitness (cardio en kracht) en circuittraining. Heb ook wel eens aan spinning of zumba gedaan, maar doe ik niet meer.
Ik betaal 36,50 per maand. Ik zit bij een kleine wat verouderde sportschool. Er is wel een kleine sauna waar gebruik van gemaakt kan worden, maar volgens mij is die al een maandje stuk.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 13 Sep 2013 19:14

Re: Sportschool topic

Ik ga ook naar de sportschool. Kom er 1x per week.
Meestal ga ik naar de Xco.
Voor mensen die dat niet kennen: oefeningen doen op muziek met een buis vol grind.
Het kost mij 25,- per maand.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem80

Bericht 14 Sep 2013 05:39

Re: Sportschool topic

Ik ga naar de sportschool. 3x in de week. Doe dan twee lessen boxing condition, twee lessen thaiboxen en een avond fitnessen. Kost 60 euro per maand. Is een onbeperkt abonnement.
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 14:03

Re: Sportschool topic

Ik ga op het moment slechts 1x per week naar de sportschool op mijn vrije dag doordeweeks. Ik doe mee met een groep 'buik-billen-benen' training. Hiervoor heb ik ook zumba gedaan. Ik ben per maand 27,50 kwijt. Hiervoor kan ik onbeperkt sporten en meedoen aan groepslessen.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Sep 2013 15:09

Re: Sportschool topic

Piertje schreef:Ik ga ook naar de sportschool. Kom er 1x per week.
Meestal ga ik naar de Xco.
Voor mensen die dat niet kennen: oefeningen doen op muziek met een buis vol grind.
Het kost mij 25,- per maand.


Dat is best leuk, maar ik vind het behoorlijk pittig. Bij onze sportschool heet het Grit & Shape.
<<

Sparkle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 27

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:23

Bericht 14 Sep 2013 18:39

Re: Sportschool topic

Ik probeer 2 a 3 keer per week naar de sportschool, op dinsdag, donderdag en zaterdagochtend. Op dinsdag hardlopen en CxWorx, op donderdag Grit Plyo en op zaterdag BodyPump. Eerder deed ik op dinsdag BodyCombat en op donderdag BodyAttack. Deze laatste wordt helaas niet meer gegeven en BodyCombat kan ik niet meer redden met werk.Ik betaal 35 euro per 4 weken.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 15 Sep 2013 10:25

Re: Sportschool topic

Ik ga ook naar de sportschool, probeer 2 keer per week te gaan. Doe sowieso 1 x aan zumba en de andere keer meestal bodyshape. Heb niet echt vaste avonden, mij vriend werkt onregelmatig, dus daar hou ik rekening mee met mijn bezoekjes aan de sportschool. Betaal 34 euro per maand, dan mag ik fitnessen en onbeperkt groepslessen. Vind het vrij prijzig maar deze sportschool zit dichtbij en is kleinschalig wat het dan wel weer compenseert.
<<

Anoniem173

Bericht 15 Sep 2013 10:31

Re: Sportschool topic

Piertje schreef:Ik ga ook naar de sportschool. Kom er 1x per week.
Meestal ga ik naar de Xco.
Voor mensen die dat niet kennen: oefeningen doen op muziek met een buis vol grind.
Het kost mij 25,- per maand.


Dit idd. 1x per week ongeveer en dan Xco of cardio. Ik sport bij basic fit en deel het pasje met mijn moeder. Betaal dus maar 8 euro per maand. Ik vind het prima ze hebben alle apparaten en de lessen zijn leuk.
<<

Anoniem 47

Bericht 15 Sep 2013 17:37

Re: Sportschool topic

Ga jij naar de sportschool?
Ja, inmiddels ben ik bijna 7 jaar lid van de sportschool.

Zo ja wat doe je er allemaal?
Ik maak gebruik van fitness, cardio en groepslessen. Vooral de groepsles steps vind ik leuk. Na zo'n les ben ik altijd moe en voel ik me heerlijk.

Wat ben je per maand kwijt?
Ik weet het niet precies. Ik dacht ongeveer 42 euro voor onbeperkt sporten.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers