Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ikea paneelgordijnen verduisterend

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Mei 2014 19:30

Ikea paneelgordijnen verduisterend

Ik heb in mijn woonkamer en slaapkamer paneelgordijnen hangen van de Ikea. Super mooi systeem.
Nu zijn de gordijnen in de slaapkamer tweedehands. Ik merk toch wel dat ze (wit en beige) teveel licht doorlaten.
Deze heb ik nu. Afbeelding

Nu vroeg ik mij af of deze Afbeeldingmeer verduisteren. Aangezien ze wel geweven zijn. De beige heb ik in de woonkamer en laten ook wel wat licht door.

Iemand die deze gordijnen ook heeft en mij het antwoord kan geven? Dan rij ik deze week nog een keer die kant op om gordijnen te halen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Mei 2014 21:24

Re: Ikea paneelgordijnen verduisterend

Vandaag kon ik op tijd weg van mijn werk en ben ik snel de ikea in gedoken. Gelukkig ken ik er de weg goed, scheelt tijd. Maar ze hadden zelfs volledig verduisterende paneelgordijnen. Twee rollen mee genomen en thuis gelijk opgehangen. Het is niet volledig donker in de slaapkamer, omdat ik nog lichtdoorlatende gordijnen er tussen heb hangen, maar het is wel een stuk donkerder.
Dus voor als iemand anders ze ook wil, ze zijn er.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers