Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doorbraakbloeding

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Mrt 2014 14:44

Doorbraakbloeding

Grr, zó irritant! Ben een paar maanden geleden weer met de pil begonnen en toen ook al ongeveer een maand 'ongesteld' geweest, één lange doorbraakbloeding dus. Toen heb ik volgens mij twee strips geslikt, gewoon met een stopweek ertussen. Vorige week had ik er niet zo'n zin in, dus ik dacht: ik slik de pil maar eens een keer door. Deed ik vroeger ook zo vaak en ik had nooit ergens last van. Maar nu heb ik toch weer steeds doorbraakbloedingen. Heb geen zin om hier nu nog drie weken mee rond te lopen, dus ik ben geneigd nu maar gewoon een stopweek in te lassen. Kan dit kwaad? Qua anticonceptie maakt het even niet zo veel uit momenteel, dus lijkt me niet zo'n probleem toch?
❤ 7 juni 2018
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 12 Mrt 2014 15:46

Re: Doorbraakbloeding

Kwaad kan het niet. Niet zomaar doorslikken krijg je alleen maar meer kans op doorbraakbloedingen (als je daar 'gevoelig' voor bent.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 12 Mrt 2014 19:55

Re: Doorbraakbloeding

Als je t verder gewoon veilig doet, kan het niet zoveel kwaad nee.
T is idd zwaar iritant!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Mrt 2014 20:02

Re: Doorbraakbloeding

Nou, ik doe het überhaupt niet :laughcry: Ik leid een celibatair leven.
❤ 7 juni 2018
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 13 Mrt 2014 02:12

Re: Doorbraakbloeding

hartstikke veilig dus ;)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Mrt 2014 07:42

Re: Doorbraakbloeding

Haha ja helaas wel :thumbdown: :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 13 Mrt 2014 09:12

Re: Doorbraakbloeding

Als je doorslikt blijf je feitelijk voor je lichaam in week 4 van de pilstrip hangen en kan je op elk willekeurig ogenblik stoppen en ben je toch veilig (je hoeft dus geen hele nieuwe strip af te maken).

Daarna gewoon na je stopweek aan een nieuwe strip beginnen en dan zit je dus weer in week 1.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Mrt 2014 23:06

Re: Doorbraakbloeding

Ok, thanks voor de info!

Gisteravond de pil niet meer genomen en ik ben nu toch zo goed als echt ongesteld geworden, het was niet tegen te houden kennelijk. Vaag.
❤ 7 juni 2018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Mei 2014 16:11

Re: Doorbraakbloeding

minoessepoes schreef:Als je doorslikt blijf je feitelijk voor je lichaam in week 4 van de pilstrip hangen en kan je op elk willekeurig ogenblik stoppen en ben je toch veilig (je hoeft dus geen hele nieuwe strip af te maken).

Daarna gewoon na je stopweek aan een nieuwe strip beginnen en dan zit je dus weer in week 1.


*ouder topic*

Ik las dit en vraag me even wat af. Ik heb nu ook een doorbraakbloeding en ik ben gisteren (maandag) begonnen aan een nieuwe strip. Ik heb al begrepen dat ik nu gewoon kan stoppen, maar wanneer moet ik dan weer beginnen met slikken: zondag of maandag? En ben ik dan wel gewoon doorlopend beschermd?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 06 Mei 2014 16:14

Re: Doorbraakbloeding

Op de dag dat je echt ongesteld word moet je weer beginnen met de pil slikken ben je ook gelijk weer beschermd
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 16:15

Re: Doorbraakbloeding

Ik snap niet waarom je wilt stoppen? Je bent toch net weer begonnen met je nieuwe strip? Als je nu stopt ben je niet beschermd. Tenzij je hiervoor geen stopweek gehad hebt en dus hebt doorgeslikt.
<<

anoniem213

Bericht 06 Mei 2014 16:16

Re: Doorbraakbloeding

girli schreef:
minoessepoes schreef:Als je doorslikt blijf je feitelijk voor je lichaam in week 4 van de pilstrip hangen en kan je op elk willekeurig ogenblik stoppen en ben je toch veilig (je hoeft dus geen hele nieuwe strip af te maken).

Daarna gewoon na je stopweek aan een nieuwe strip beginnen en dan zit je dus weer in week 1.


*ouder topic*

Ik las dit en vraag me even wat af. Ik heb nu ook een doorbraakbloeding en ik ben gisteren (maandag) begonnen aan een nieuwe strip. Ik heb al begrepen dat ik nu gewoon kan stoppen, maar wanneer moet ik dan weer beginnen met slikken: zondag of maandag? En ben ik dan wel gewoon doorlopend beschermd?

Je bedoelt dat je gisteren begonnen bent aan een tweede strip? Je kunt dan nu stoppen en je moet dan, net zoals anders, zeven dagen stoppen (of minder als je wilt, maar dat is met een doorbraakbloeding misschien niet zo handig). Je hebt je laatste pil gisteren gehad. Zeven dagen stoppen betekent dan op dinsdag weer beginnen. Ik eindig mijn strip altijd op zondag en begin dan dus weer op maandag. Als je hem 'normaal' slikt, verandert dus nooit je begin- of stopdag.
<<

anoniem213

Bericht 06 Mei 2014 16:17

Re: Doorbraakbloeding

Cotton schreef:Ik snap niet waarom je wilt stoppen? Je bent toch net weer begonnen met je nieuwe strip? Als je nu stopt ben je niet beschermd. Tenzij je hiervoor geen stopweek gehad hebt en dus hebt doorgeslikt.

Ik denk dat ze bedoelt dat ze net begonnen is aan de tweede strip achter de volgende. Dan kun je elk moment stoppen.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 16:18

Re: Doorbraakbloeding

June schreef:
Cotton schreef:Ik snap niet waarom je wilt stoppen? Je bent toch net weer begonnen met je nieuwe strip? Als je nu stopt ben je niet beschermd. Tenzij je hiervoor geen stopweek gehad hebt en dus hebt doorgeslikt.

Ik denk dat ze bedoelt dat ze net begonnen is aan de tweede strip achter de volgende. Dan kun je elk moment stoppen.

Ja dan wel inderdaad. Maar dat werd mij niet duidelijk, haha.
<<

anoniem213

Bericht 06 Mei 2014 16:19

Re: Doorbraakbloeding

Ik dacht het door het bericht dat ze gequote had, dat gaat over doorslikken namelijk. Maar het staat er niet heel duidelijk inderdaad, ik vroeg het ook al :smile:.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 08 Mei 2014 13:52

Re: Doorbraakbloeding

Ik moet leren om mij beter uit te drukken! In mijn hoofd heb ik de situatie helemaal helder, maar als ik mijn tekst dan teruglees begrijp ik dat het niet helemaal duidelijk is.

Ik bedoelde inderdaad na het doorslikken van de pil. Ik ben nu inderdaad gestopt en ik ga dinsdag dan weer opnieuw beginnen. Jammer van die ene strip, maar die gebruik ik wel als ik er een keer 1 kwijtraak ofzo.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers