Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorraadpotten ikea

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Mei 2014 15:01

Voorraadpotten ikea

Heeft iemand deze potten thuis? Ik wil ze graag gebruiken om voorraad in te bewaren, maar zijn ze daar ook geschikt voor?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70213550/
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 15:03

Re: Voorraadpotten ikea

Ik denk niet dat een voorrraadpot geschikt is om voorraad in te bewaren. :D
<<

Anoniem111

Bericht 06 Mei 2014 15:06

Re: Voorraadpotten ikea

Cotton schreef:Ik denk niet dat een voorrraadpot geschikt is om voorraad in te bewaren. :D

:good:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Mei 2014 15:15

Re: Voorraadpotten ikea

Hahaha, ok terechte opmerking.

Ik bedoel meer, ik heb ook wel eens voorraadblikken bij Ikea gezien die smerig waren als je ze open deed. Daar zat allemaal roest. Zoiets wil ik dus niet kopen. Vandaar dat ik me afvraag of iemand deze potten heeft en weet of ze bijvoorbeeld goed sluiten waardoor de voorraad goed blijft en of de potten niet heel snel kapot gaan. Dat soort dingen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 06 Mei 2014 15:16

Re: Voorraadpotten ikea

Cotton schreef:Ik denk niet dat een voorrraadpot geschikt is om voorraad in te bewaren. :D


:lol:

Ik heb de potten en het bewaren van voedsel gaat erg goed in deze potten. Roest heb ik nog niet gezien. Ik zou de potten wel eerst afwassen als je ze nieuw koopt, in een winkel blijft het nooit goed schoon door iedereen die er aan zit en al het stof. Ze sluiten door die rubberen ring prima. Als je hem op de grond laat vallen is hij vast wel snel stuk, maar dat heb ik nog niet getest.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 15:19

Re: Voorraadpotten ikea

Haha. Okay, dat weet ik niet. Ik heb wel zulke potten (en ben er blij mee) maar die komen van Xenos. Sowieso eerst even goed schoonmaken. Meestal ruiken ze wat muffig door het stof en het rubbertje.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Mei 2014 16:07

Re: Voorraadpotten ikea

Ik heb ze en ik bewaar er gewoon dingen als rijst en pasta in. Gaat prima!

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Mei 2014 07:33

Re: Voorraadpotten ikea

Ik heb dat soort vierkanten potten van de hema ( zat oud hollands snoep ik). En ik bewaar mijn rijst, couscous, lijnzaad en ..... in. Dat gaat heel goed en het ziet er leuk uit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem280

Bericht 07 Mei 2014 07:57

Re: Voorraadpotten ikea

Ik heb voorraad potten bij de ikea vandaan, maar niet de weckpotten.
Ben tevreden over deze potten.
<<

Anoniem147

Bericht 07 Mei 2014 11:31

Re: Voorraadpotten ikea

Ik heb alleen maar weckpotten, van Ikea, Xenos en ik koop altijd deze mayonaise (en gebruik daarna de potten). Die van de Ikea hebben echt goede, stevige sluitingen en ik heb er nog nooit roest in gezien.

Zo'n mega pot mayonaise is 3,99 euro, maar daarna heb je dus wel weer een pot erbij haha.
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 07 Mei 2014 13:36

Re: Voorraadpotten ikea

Ik heb veel weckpotten van de Ikea en die zijn echt helemaal prima!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 08 Mei 2014 13:49

Re: Voorraadpotten ikea

Binnenkort een tripje naar ikea plannen dan :D

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers