Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Katten Topic <3

<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 15 Sep 2013 00:28

Re: Katten Topic <3

Aziraphale schreef:Die krabhuisjes zijn hier ook een groot succes!

Mijn drie favoriete mannen:

Afbeelding


Wat een leuke foto :heart:
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 15 Sep 2013 00:30

Re: Katten Topic <3

Ik ben helemaal verliefd op de kat van Weetjewel :heart: , al vind ik alle poezenbeesten in dit topic eigenlijk heel leuk en lief!
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Anoniem38

Bericht 15 Sep 2013 09:37

Re: Katten Topic <3

Dit zijn mijn boeven

Afbeelding
<<

Anoniem6

Bericht 15 Sep 2013 10:07

Re: Katten Topic <3

He Jip dit ziet er goed uit! Zijn het langzaam vriendjes het worden?
Ik vind ze echt mooi! Het is dat hier geen kat meer bijkomt anders werd het een britse korthaar :heart:
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:11

Bericht 15 Sep 2013 10:40

Re: Katten Topic <3

Hier nog een kattenliefhebber. Ik houd van onze 2 beestjes. Moeder en zoon van inmiddels 15 en 14 jaar. Vanwege de allergie van mijn vriend zijn ze helaas niet mee verhuisd toen ik ben gaan samenwonen maar zijn ze bij mijn ouders gebleven. Ik ben echt met huisdieren opgegroeid dus vond dat wel even wennen.

Wat een schattige foto Jip!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Sep 2013 15:50

Re: Katten Topic <3

Oh, wat leuk, een kattentopic!

Wij hebben twee poezen, twee zusjes, van nu ruim 2 jaar.

Dit is Pippi:

Afbeelding

En dit is Lollie, zo wil ze altijd het liefst gekroeld worden (maar wel alleen op de momenten dat ze er zelf voor kiest):

Afbeelding

Dit zijn ze samen, tussen de zooi:

Afbeelding

En hier nog een fotootje samen, ze liggen en spelen eigenlijk bijna altijd bij en met elkaar:

Afbeelding
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem4

Bericht 15 Sep 2013 16:33

Re: Katten Topic <3

Wat een mooie, lieve katten komen er voorbij.

Dit is Roos. Juli vorig jaar heb ik deze dame uit het asiel geadopteerd (vrijdag 13/07/2012 opgehaald). Ze was een vondeling.

Afbeelding
De eerste avond bij mij thuis. In een hoekje weggedrukt en zo bang! Ze heeft de eerste twee weken onder de bank geleefd.

Afbeelding
Een maand later. Al veel meer op haar gemak.

Afbeelding
Actiefoto.

Het is een echte schootkat geworden. Van vreemde mensen moet ze nog steeds niet veel hebben. Ze is nu 10 (geschatte leeftijd)
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 16:48

Re: Katten Topic <3

Afbeelding

Deze lieverd is Chester. Hem hebben we een jaar terug in moeten laten slapen. Wat hij mankeerde weten we nog altijd niet, we hebben het ook niet verder laten onderzoeken. Hij was benauwd en toen we bij de dierenarts kwamen om hem te laten odnderzoeken, kreeg hij (ik vermoed van de stress) een enorme benauwdsheidsaanval waar hij nooit meer uit is gekomen. Verschrikkelijk om te zien was dat :cry:

Afbeelding
En deze twee lieverds liggen nu naast mij :wink:
Het zwarte lapje is Nova, het zusje van Chester, nu 8 jaar oud. Een hele lieve bescheiden en aanhankelijke kat en stiekem toch wel m'n lievelingetje. Zij en Chester kwamen uit een nest van vier, hun moeder is direct ma de bevalling overleden, twee van de andere kittens binnen een week daarna. Ze zijn met de hand groot gebracht.

Het andere boefje is Kyra, nu bijna anderhalf. Hebben we in huis genomen toen bleek dat Nova Chester toch wel heel erg miste. Kyra is een ondeugende, hyperactieve, lieve poes die écht niet stil kan liggen. Ze wordt nu gelukkig rustiger, maar als ze slaapt en ze wordt geaaid dan staat ze direct weer op. Ze vindt aandacht en knuffelen geweldig maar heeft gewoon echt niet de rust in zich om op schoot te liggen. Nova heeft heel erg aan haar moeten wennen en moet nog altijd niet heel veel van haar weten. Ze tolereert haar, spelen heel soms samen, maar zo dol als ze op Chester was, zal ze op Kyra echt nooit worden, verwacht ik.

Afbeelding
En dit... Is ook Kyra :no:
<<

Anoniem273

Bericht 15 Sep 2013 19:58

Re: Katten Topic <3

Hahaha Maple, die laatste foto ;)

Jip, wat een lieve foto! Het gaat dus al beter met ze?
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 20:05

Re: Katten Topic <3

Haha, ja, we hebben met haar zó veel te stellen gehad, dat hebben we met die andere twee als kitten nooit gehad. Die krabpaal heeft zij ook gesloopt. Maargoed, die andere twee trokken het behang weer van de muren bedenk ik me nu, zij beperkt zich qua slopen alleen tot de kattenkamer gelukkig, en af en toe een bloempot. En overal rennen, vliegen, klimmen en voor je voeten lopen. En alles willen openmaken. Ze is ook heel inventief en daardoor ook al een keertje door een minuscuul klein kiertje naar buiten ontsnapt (we wonen vierhoog en ik wil absoluut niet dat de katten buiten komen), daar kwam m'n vriend pas achter toen ze luid miauwend weer door datzelfde kiertje naar binnen kwam :laughcry: We noemen d'r ook geen Kyra meer, maar Kliera of Klier.
<<

Anoniem38

Bericht 16 Sep 2013 19:30

Re: Katten Topic <3

Het gaat heel goed!
<<

Anoniem273

Bericht 16 Sep 2013 19:34

Re: Katten Topic <3

Jip83 schreef:Het gaat heel goed!


:cheering:
<<

Anoniem273

Bericht 16 Sep 2013 19:44

Re: Katten Topic <3

Mijn aapjes :heart:

Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Sep 2013 19:49

Re: Katten Topic <3

Aww, hij kwam net even chillen en over mijn been hangen
Afbeelding
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem273

Bericht 16 Sep 2013 20:03

Re: Katten Topic <3

Heerlijk is dat hè, Sterre? Ik had net alledrie de katten bij me liggen. Dan smelt ik echt :)
<<

Anoniem151

Bericht 16 Sep 2013 20:04

Re: Katten Topic <3

Ik kom ook even showen:

Afbeelding

en haar broertje

Afbeelding

Komen hier over ongeveer 3 weken!
<<

Anoniem273

Bericht 16 Sep 2013 20:07

Re: Katten Topic <3

Ahhh wat cute, Blue Phone!
<<

Anoniem7

Bericht 16 Sep 2013 20:11

Re: Katten Topic <3

Ik zit zo naar de poten van de kat van Sterre te kijken, en ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nooit een kat heb gehad met kleur op de poten, alle katten van de afgelopen 20 jaar hebben allemaal witte poten gehad. En de kat daarvoor had witte sokjes, en daarvoor weet ik het niet meer. Ik vind die cyperpoten zo mooi :heart:
<<

Anoniem 52

Bericht 16 Sep 2013 20:21

Re: Katten Topic <3

Oh zo leuk allemaal!!

Hier onze moppies nog 's!

Afbeelding

Fritsie is gek op thee, vooral op Sterremunt! Theezakjes worden heel enthousiast afgelebberd!

Afbeelding

En ik ben zo, zoo gek op mijn lieve, lieve mannetje!

Afbeelding

Ik vind 'm echt zo mooi! Hij wordt 10 nov alweer 7 jaar... En ik ben nog steeds zo stapeldol op 'm! Ik vind 'm echt leuker dan dat-ie als kittentje was.. Als ik thuis kom, komt Fritsie gelijk naar me toe gehobbeld en 't is zo schattig, 's nachts hoor ik een 'Prrtt' geluidje en gaat de deur stukje open en dan komt ie spinnend naar me toe gehobbeld om te komen melken en knuffelen, voor-ie in slaap valt op 't voeteneind...
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Sep 2013 21:03

Re: Katten Topic <3

Maple schreef:Ik zit zo naar de poten van de kat van Sterre te kijken, en ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nooit een kat heb gehad met kleur op de poten, alle katten van de afgelopen 20 jaar hebben allemaal witte poten gehad. En de kat daarvoor had witte sokjes, en daarvoor weet ik het niet meer. Ik vind die cyperpoten zo mooi :heart:


Hij heeft inderdaad geen witte pootjes, ook zijn achterpoten zijn gestreept. Vind ik ook mooi ja :heart:

@ Azi: jaa, hij gaat dan vaak al spinnen en kijkt je dan aan van 'aai mij' :) zo lief! Zeker met drie ja lijkt me. Kunnen jouw katten het goed met elkaar vinden?

Wat een cuties Blue phone!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem273

Bericht 16 Sep 2013 21:07

Re: Katten Topic <3

Ze kunnen het prima met elkaar vinden! Onze poes is wat eigenzinnig en heeft niet altijd zin in de anderen, vooral de jongste kater vindt ze niet altijd leuk, die slaat ze dan zomaar en dan blaast ze maar hem. Dit was vooral erg sinds hij ontsnapt was uit de tuin. Blijkbaar rook hij toch anders. Maar nu gaat het eigenlijk weer prima! Ze lagen vanmiddag weer naast elkaar te slapen op de bank.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Sep 2013 21:54

Re: Katten Topic <3

Fijn dat dat goed gaat! Ik ken ook verhalen waarbij het echt niet 'klikt' en ze elkaar maar half gedogen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem273

Bericht 17 Sep 2013 05:05

Re: Katten Topic <3

Scheelt ook dat poes en kater samen zijn opgegroeid, tegelijk uit het asiel opgehaald. Jongste kater kwam een jaar later :)
<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 17 Sep 2013 06:46

Re: Katten Topic <3

Wat een lieverds Bazinga :heart:

Ik vind het zo leuk om te lezen dat je zo gek bent op je katten, de liefde spat ervan af! Wat grappig dat Fritsie theezakjes aflikt, dat heb ik nog nooit gehoord haha.
Onze kat schuurde weleens met zijn onderlijf tegen de muur aan, alsof hij ergens tegenaan aan het rijden was :P
Ze doen soms de gekste dingen!
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 17 Sep 2013 18:35

Re: Katten Topic <3

Vrijdag komen eindelijk mijn kittens :cheering:
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers