Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Penvriendinnen ( of kaartjes sturen)

<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 29 Apr 2014 13:37

Penvriendinnen ( of kaartjes sturen)

Hoi allemaal,

Al jaren heb ik een clubje penvriendinnen maar dit is de laatste 1,5 jaar erg uitgedund omdat veel meiden nu een gezin hebben of een drukke baan, kortom geen tijd meer voor lange, gezellige brieven. Ik ben gek op leuke post, de brievenbus legen was 1 van de hoogtepunten van mijn dag :angel: maar nu is diezelfde brievenbus vaker gevuld met rekeningen, folders of plaatselijke krantjes. :nopompom:
Het lijkt mij dus leuk om weer nieuwe penvriendinnen erbij te hebben... Dus bij deze mijn oproep!

Wie ben ik:
Ik ben 30 jaar oud, woon in het Westen van Nederland, samen met mijn bejaarde parkiet en bejaarde cavia. In het dagelijks leven werk ik fulltime en daarnaast probeer ik tijd te maken voor leuke dingen doen met vriendinnen zoals; shoppen, naar musicals gaan, high teaen, dagje pretpark, films kijken thuis of in de bios en stedentripjes maken. Daarnaast schrijf ik dus graag, verzamel geboortekaartjes en heb een handtassentic.

Wie ben jij:
Geen idee! :nerd: maar ik hoop iemand die houdt van regelmatig (geen deadlines hoor :P ) een leuke brief schrijven en niet van plan is om na een paar brieven te stoppen.

Zie je brieven schrijven niet zitten maar vind je het wel leuk om bijv leuke kaartjes te sturen met daarop een verhaaltje dan vind ik dat ook erg leuk!
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

willemijn

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 03 Dec 2013 13:40

Bericht 07 Mei 2014 22:13

Re: Penvriendinnen ( of kaartjes sturen)

Hoi!

Ik heb interesse om met jou kaartjes te sturen. :smile:
Ik vind het ook leuk om gezellige post te krijgen.
Wat dacht je van elkaar elke maand een leuke kaart sturen? Met een tekst erbij natuurlijk.

we hebben met kerst toevallig ook al kaarten naar elkaar toegestuurd. :banaan:

het lijkt mij leuk iets van je te horen!

groetjes Willemijn

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers