Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boos en teleurgesteld

<<

Jip

Bericht 07 Mei 2014 06:57

Re: Boos en teleurgesteld

Heb haar ook gevraagd waarom ze. Iet op nam. Ze durfde niet. Dus ik denk dat ik degene ben die wel gaat trainen vandaag en zij degene is die niet durft. Mijn vriend zei al voor de gein 'stuur iedereen maar naar haar die iets te vragen heeft over jou'. Maar goed, daar schiet ik niks mee op. Ik zie wel hoe het loopt vanavond.

Heb tegen haar gezegd dat ik het kut vind en gekwetst ben. Nu is het aan haar om er mee te dealen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Mei 2014 17:50

Re: Boos en teleurgesteld

Dit verhaal an sich, ja dat is kut. En kan je je behoorlijk rot over voelen. Maar het komt op mij ook zo over dat dat Jip zich snel aangevallen voelt, dan zich weer terugtrekt, dingen erg moeilijk maakt etc. En ja, in zekere mate hebben we dat allemaal maar bij Jip is het vaak dan wel érg extreem. Of ze ervaart het zo extreem. Ik kan me er iig moeilijk aan relateren, en snap ook nooit zo goed hoe bepaalde dingen zo kunnen ontstaan.

Maar van de andere kant: echt.. iedereen denkt op ieder moment van de dag wel iets over je. De buurman, de vrouw aan de overkant van de straat, de cassiere bij de appie, je moeder, je vader, een collega etc etc.. als je je álles gaat aantrekken en dus nooit meer ergens daardoor je durft te vertonen wordt het leven wel erg moeilijk.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 07 Mei 2014 17:53

Re: Boos en teleurgesteld

Hi Jip, heel goed dat je haar gevraagd hebt waarom ze niet op nam en dat je gezegd hebt dat je het niet tof vindt wat ze gedaan heeft! Trainze vanavond en laat je niet op je kop zitten!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Mei 2014 18:19

Re: Boos en teleurgesteld

Jip even in het algemeen: ik zou me dit niet zo aantrekken. Niet persoonlijk aantrekken maar je bent in het algemeen echt niet zo belangrijk dat mensen dingen van jou blijven denken/over jou blijven praten e.d. Dat is in het algemeen bij niemand zo ook al voelt dat misschien soms wel zo. Andere mensen gaan gewoon door met hun eigen leven, hebben hun eigen prioriteiten en problemen waarin jij niet de belangrijkste rol speelt dat ze daar volop mee bezig zijn. Misschien zullen ze er even aan denken als ze jou zien maar als jij gewoon doet en nergens over begint dan waait dit bij anderen ook gewoon weer over.

Tenminste zo is dat bij mij: ik roddel wel eens over iemand, of ben bezorgd om iemand en praat er daarom met iemand over maar heb wel genoeg aan mijn eigen leven en problemen om lang bij die ander stil te blijven staan. Vooral als die ander gewoon normaal doet en zelf niet over dingen begint.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Jip

Bericht 07 Mei 2014 20:34

Re: Boos en teleurgesteld

Ik heb heerlijk getraind!
<<

Jip

Bericht 07 Mei 2014 21:48

Re: Boos en teleurgesteld

Ik was zo blij dat ik niks aanvulde. Sommige mensen keken mij aan, ik heb gewoon mijn ding gedaan en klaar.
'Vriendin' X ontweek me enorm. Ik zie wel hoe dat gaat lopen.

Ik ben me gelukkig niet bewust van wat Caro omschrijft met dat iedereen weleens wat van een ander denkt. Ik heb er ook niet zoveel last van in het dagelijks leven, behalve in situaties waarbij ik mensen denk te vertrouwen en die dichterbij mogen komen. Ik ben me er inmiddels van bewust dat ik van een mug een olifant kan maken, en daar heb ik hulp voor. Ik zou graag willen dat ik mijn schouders op kan halen en denken 'ach'.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers