Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Anoniem315

Bericht 29 Apr 2014 21:55

Re: Het tattoo topic

Jeeeej!! Nice Baaz! :thumbup:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 30 Apr 2014 07:24

Re: Het tattoo topic

Gaaf!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem187

Bericht 01 Mei 2014 19:57

Re: Het tattoo topic

Gaaf Bazzie!
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Mei 2014 21:17

Re: Het tattoo topic

Mooi Bazinga! Ik hou die uitspraak ook vaak in m'n hoofd als het, klein of groot, even niet lekker gaat.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 04 Mei 2014 10:35

Re: Het tattoo topic

Nice Bazz. Ik heb ook een tattoo op die plek.
In november krijg ik mijn 2de tattoo, hoezo verslavend. :smile: Het wordt een Fenix op mijn borst-schouder en bovenarm.
Afbeelding
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 04 Mei 2014 21:57

Re: Het tattoo topic

Bazinga; Dat is een mooie plek en ook een mooie tekst!

Wil zelf ook uiteindelijk nog ergens een tattoo, wát weet ik nog niet precies. Zat te denken aan een mexican skull. Vorige week in ieder geval een eerste tattoo laten zetten op mijn ringvinger:

Afbeelding

Kon zo direct nog geen foto online krijgen dus hier een voorbeeld van internet. Het betekent Infinity, mijne is blauw en zo gezet dat de eerste letter van de naam van mijn zoontje, S, er in te zien is.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Mei 2014 21:20

Re: Het tattoo topic

Thanks, meiden!

Die is ook mooi, Namasté!

Ik heb zojuist m'n derde tattoo bedacht :bounce: 'Mensch, durf te leven.' Wederom in m'n eigen handschrift. Nu nog een plek bedenken en m'n vriend laten chillen...
<<

Anoniem185

Bericht 06 Mei 2014 20:29

Re: Het tattoo topic

Bazinga schreef:Thanks, meiden!

Die is ook mooi, Namasté!

Ik heb zojuist m'n derde tattoo bedacht :bounce: 'Mensch, durf te leven.' Wederom in m'n eigen handschrift. Nu nog een plek bedenken en m'n vriend laten chillen...

Die wil ik ook al een hele tijd, maar dan wel zonder mensch (dus alleen durf te leven). Neem aan van het liedje? Ik weet ook nog niet op welke plek. De andere tattoo die ik wil is daar ook van afgeleid (wees op je vierkante meter een vorst - een kroontje) dus ik twijfel om ze ook samen te voegen.
<<

Anoniem 52

Bericht 06 Mei 2014 21:29

Re: Het tattoo topic

Ja idd van 't liedje! Ik vind de oorsprong van 't lied zo gaaf en weer matchen bij mijn instelling en houding. Alleen de plek is lastiger. Misschien bovenop m'n schouder.. M'n vriend is er alleen niet weg van. Even over slapen en kijken of ik 't dan nog steeds zo graag wil. Zo ja, dan neem ik 'm gewoon en past mijn vriend zich wel aan;)
<<

Anoniem185

Bericht 07 Mei 2014 19:55

Re: Het tattoo topic

Boven op je schouder is wel mooi ja! De tekst van het lied is inderdaad gewoon zo goed. Wat mij betreft de perfecte manier om je leven te leiden.
<<

Anoniem 53

Bericht 24 Mei 2014 20:25

Re: Het tattoo topic

Even een upje. Bazinga, doet het pijn om daar een tatoeage te laten zetten?
<<

Anoniem 52

Bericht 24 Mei 2014 21:03

Re: Het tattoo topic

Ehm.. Even denken. Op 't moment dat ik er lag, dacht ik wel een paar keer, 'Waar the fuck ben ik aan begonnen...' maar uiteindelijk was dat maar op een paar punten. Verder viel 't wel mee. Het was niet ondraaglijk of zo!

Wat heb je in gedachten?
<<

Anoniem 53

Bericht 24 Mei 2014 21:37

Re: Het tattoo topic

Ik heb een tekst gevonden waarvan ik dacht; dat wordt ie! Wil 'm op die plek, net onder mijn sleutelbeen, was benieuwd of het pijnlijk is. Niet dat ik me laat weerhouden, want hij komt er toch haha.
<<

Anoniem234

Bericht 13 Aug 2014 22:17

Re: Het tattoo topic

Ik up hem even.

Heeft er iemand een tattoo in zijn nek? Ik ben dit van plan, maar heb er nog geen en ben benieuwd.
Beetje te doen qua pijn in je nek? Of kies ik de pijnlijkste plek uit ;)
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 13 Aug 2014 23:22

Re: Het tattoo topic

Puggle schreef:Ik up hem even.

Heeft er iemand een tattoo in zijn nek? Ik ben dit van plan, maar heb er nog geen en ben benieuwd.
Beetje te doen qua pijn in je nek? Of kies ik de pijnlijkste plek uit ;)


Vriendin van me heeft er eentje achter haar oor. Was wel pijnlijk maar wel te doen. En tsja als je het echt wilt neem je de pijn wel voor lief.

Pijnlijkste plek is de voet zegt men. Zei mijn tattoo artiest ook voordat ie aan mij begon: Weet je t zeker? Je eerste tattoo op je voet??

En ik nog heel droog hoezo?? :laughcry: Maar k zou t zo weer doen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Jip

Bericht 14 Aug 2014 14:45

Re: Het tattoo topic

Na onze vakantie ga ik toch echt serieus ervoor!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Aug 2014 14:48

Re: Het tattoo topic

Leuk Jip!

Ik ben nog steeds in twijfel waar ik het ga laten doen.
<<

Anoniem234

Bericht 15 Aug 2014 14:57

Re: Het tattoo topic

Bedankt voor je reactie!

De afspraak staat, 22 oktober mag ik. Ik schijt hem nu al :palm: hihi
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Aug 2014 15:08

Re: Het tattoo topic

LeuK! Wat liet je nu zetten?
<<

Anoniem234

Bericht 15 Aug 2014 18:18

Re: Het tattoo topic

Een sierlijke L in mijn nek.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 15 Aug 2014 23:32

Re: Het tattoo topic

Spannend Puggle! Je kunt het, het zal vast niet erger zijn dan bevallen ;)
<<

Anoniem83

Bericht 15 Aug 2014 23:59

Re: Het tattoo topic

Ik heb ook een afspraak staan voor mijn eerste tattoo. Op mijn zij, van mijn ribben tot mijn heup zeg maar. Ik dacht ik die maar gelijk ruig haha. Zetten zal zo'n 3,5 tot 4 uur in beslag nemen. Ik heb echt zó lang nagedacht over het precieze ontwerp en de plek. Ik twijfelde tussen mijn zij en schouder, maar voor een eerste tattoo vind ik het toch heel fijn dat hij goed te bedekken is.
<<

Anoniem87

Bericht 16 Aug 2014 00:16

Re: Het tattoo topic

Spannend Mini, ben benieuwd wat voor tattoo het is!

Ik ga ook eind deze maand eindelijk langs bij een shop. Kijken of het wat is en dan een afspraak maken. Ik ben er ook al zo lang mee bezig, als de zomer voorbij is gaat het eindelijk gebeuren yeah :-)
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 16 Aug 2014 10:59

Re: Het tattoo topic

Puggle, heb vorige week een tattoo in mijn nek/rug laten zetten. Het is goed te doen. Vond het in mijn nek meer zeer dan mijn rug maar door rustig adem te halen is het goed te handelen. Gewoon denken aan het eindresultaat.
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem234

Bericht 16 Aug 2014 18:54

Re: Het tattoo topic

Bedankt voor je reactie! Ja ik hoop het, het is gelukkig maar klein dus komt vast goed.
Wat heb jij laten doen?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers