Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 06 Mei 2014 14:42

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Oh en iedereen met een goede echo; jeeeeej, gefeliciteerd! :)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem57

Bericht 06 Mei 2014 14:48

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik help het hopen Gijs! Succes met bevallen!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 06 Mei 2014 14:59

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mickey :cheering: gefeliciteerd! Hopelijk kan je dan nu de onzekerheid wat laten varen en gaan genieten van je zwangerschap!

Wat vervelend Parel! Dan is het helemaal fijn dat je over 2 weekjes al een echo krijgt, hopelijk neemt dat dan een heleboel onnodige onzekerheid weg! Ik ga echt voor je duimen!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 06 Mei 2014 15:07

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat fijn Mickey!!

Parel, bij mijn mk wist ik dat het fout zat, bij de andere 3 wel onzeker geweest maar wel het gevoel dat het goed zat.
Hopelijk is je gevoel verkeerd!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 06 Mei 2014 17:28

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

@ Mickey, fijn dat de echo goed was, nu lekker genieten!
@ Parel, wat vervelend dat je zo onzeker bent over de zwangerschap. Hopelijk worden deze zorgen binnenkort weggenomen na de echo.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 07 Mei 2014 11:18

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat naar parel. Ik bij mijn laatste zwangerschap naar de verloskundige om te kijken of ik helemaal schoon was van binnen
Was er heilig van overtuigd dat ik een miskraam had gehad. Tijdens de echo zei de verloskundige opeens : wacht eens, ik zie wat. Het hartje! echt zo bijzonder als je denkt het vruchtje te hebben verloren. ga voor je duimen parel
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 07 Mei 2014 11:57

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik ga jullie "verlaten"! Ik ben 12 week zwanger...olee!

Gister de duoseat opgehaald voor de mutsy en vandaag haal ik een wagen waar hij oppast en dat gaat mijn oude wagen inde verkoop.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:27

Bericht 07 Mei 2014 12:10

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Parel wat naar dat je je zo onzeker voelt :hug:

Kwak yeeyy mijlpaal!

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd!

Hier gaat alles goed, misselijkheid is ineens afgenomen sinds zondag. Hebben meer dat gehad? Op zich heel fijn natuurlijk maar ook weer eng....
Afbeelding


Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 07 Mei 2014 13:17

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Kwak, om deze reden zwaai ik je graag uit! Tot over 1.5 week in het andere topic!

Tweeling, wat fijn dat de misselijkheid afneemt! Bij mij is het absoluut nog niet weg, maar echt zo veel minder dan een paar weken geleden. Ik heb begrepen dat het ook wel normaal is dat het afneemt.

Ik ben vandaag vrij en was zooooo moe na 2 dagen werken. Dus ik heb heerlijk de klok rondgeslopen en daarna ben ik nog tot 11uur in bed blijven liggen, ik had het denk ik gewoon even nodig. Mijn man is vannacht zijn bed nog uitgegaan omdat ik vergeten was koekjes naast mijn bed te leggen en hij bang was dat ik moest spugen als ik geen eten voor handen had, zo lief :heart:
Net twee afspraken gemaakt, voor de echo rond de 13 weken en rond de 20 weken en een afspraak rond de 14 weken bij de verloskundige gemaakt, daarna ben ik naar het ziekenhuis gefietst om bloed te laten prikken, dus ik ben er maar druk mee!

Gister belde het nichtje van mijn man om ons te feliciteren ( ze hadden het via mijn schoonmoeder gehoord) en om te vertellen dat ze ook zwanger is, ze is 4 dagen voor mij uitgerekend. Erg leuk!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 07 Mei 2014 15:04

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat leuk Minoes, tegelijk zwanger!

Bah ik ben zoooo moe... In de ochtend heb ik energie, maar geen eetlust en ben ik misselijk. Terwijl ik in de middag doodmoe ben, honger heb en de misselijkheid verdwenen is.. Fijne combi dus, ik krijg niks gedaan in huis zo. En dan heb ik natuurlijk ook F nog, die heerlijk aant peuterpuberen is... :palm:
De echo gister was zoooo fijn. We zijn bij dezelfde vk als de vorige keer, dus we hebben het eerst nog ff over die zwangerschap en bevalling gehad. Ze wist echt nog een hoop. Ook dat mijn zus toen ook zwanger was en een vriendin van mn zus. Toen ze vroeg hoe ik me voelde, zei ik dat ik zo zenuwachtig en onzeker was. We hebben toen niet veel meer besproken, maar ik mocht meteen op het bed klimmen voor de echo. Ze wilde het eerst uitwendig proberen, als dat niet zou lukken, kon het altijd nog inwendig. Maar dat was niet nodig! :banaan: Het was wat lastig te zien, maar er was duidelijk een baby aant groeien, 1,3 cm nu. De hartslag was heel duidelijk en regelmatig, daardoor ontspande ik direct. Helaas niet zo'n duidelijke foto meegekregen, maar over 3 weken hebben we weer een afspraak en krijgen we nog een echo. Vanwege de keizersnede bij F word ik wel met 36 weken overgedragen aan het ziekenhuis, maar dat kwam niet echt als een verrassing.
07.12.2011
11.12.2014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 08 Mei 2014 14:57

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mickey, ik krijg ook niks gedaan in huis, inderdaad ook door de vermoeidheid en de misselijkheid. Mijn man doet wat hij kan, naast zijn werk dus stofzuigen, de keuken opruimen en de boodschappen e.d. doet hij voornamelijk. De rest blijft een beetje liggen, ik hou me er maar aan vast dat het over een paar weken vast weer wat beter gaat en dan komt dat ook wel weer goed.

Ik heb vandaag een slechte dag, vanochtend weer flink overgegeven. Naar het werk gebeld dat ik in de middag voor een vergadering weer zou komen, maar in de trein onderweg weer overgegeven ( ik ben zoooo blij met de spuugzakjes uit het vliegtuig die mijn schoonvader voor me gehamsterd heeft!). Nu gaat het wel, mijn brood zit er wel in, maar de misselijkheid trekt niet weg, echt een beetje een terugval na een paar goede dagen, helaas.

Wij gaan ons nu langzaamaan een beetje verdiepen in het maken van het kamertje aangezien we toch een uni-sex kamertje willen en de kinderwagen. Het plan is om de kamer geel met grijs en wat zwart/wit te maken, deze kleuren hebben we sowieso veel in huis. De vloeren, muren en gordijnen zijn allemaal pas een haar geleden gedaan, dus het is hooguit een leuk kleurtje op de muur meubeltjes erin. Ik denk dat ik op marktplaats of in de kringloopwinkel ga kijken naar een mooi dressoir of een commode en die dan ga opknappen ( als ik me straks weer wat beter voel).
Ik vind het in ieder geval hartstikke leuk om er al over na te denken en internet een beetje af te zoeken!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Mei 2014 15:01

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Oreo, geen voorgevoel over het geslacht, maar zouden het erg leuk vinden als het een meisje wordt (omdat we dan een zoon en dochter zouden hebben).

Minnoessepoes, wat fijn van de goede echo! Wij laten overigens ook geen combinatietest doen. Het zou op zich misschien fijn zijn om te weten, maar als ons kindje syndroom van Down zou blijken te hebben zou ik toch geen abortus willen laten plegen. Wat vervelend voor je dat je je nog steeds zo slecht voelt, hoop voor je dat het snel wat beter gaat :(

Wolf, hoe gaat het nu met je?

Fearie, gisteren was even een dieptepunt met hoe ik me voelde, maar vandaag voel ik me best wel goed. Heerlijk ochtend gehad met zoon, lekker gespeeld samen in bad, kan ik zo van genieten :) Ik ben nu bijna 10 weken zwanger. Ik heb geen last van een drukkend gevoel onder mijn ribben, is het gevoel al wat minder geworden bij jou?

Chaos, klopt dat ik het niet heel erg vind om thuis te zitten nu ;)

Kwak, lekker dat je even vakantie hebt. Geniet ervan.

Mickey, bij mijn verloskundige krijg je in ieder geval een vroege echo, termijnecho, 20 weken echo. Daarna weet ik eigenlijk niet, aangezien ik nu dus bij andere verloskundige zit.

Wat schrijven jullie enorm veel, dit topic gaat hard! Ik heb komende week dinsdag de termijnecho, daar zie ik best wel naar uit :D
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 08 Mei 2014 16:04

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat veel reacties weer!
Ik ga proberen op een aantal te reageren.

Mickey, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Kwak, wat is dat snel gegaan! Geniet van je zwangerschap en wat ben je nog jong met al zoveel mooie kinderen! Ik hoop dat ik over een paar weken mij bij je kan voegen in het winter topic.

Tweeling, wat fijn dat de misselijk weg was. Is hij dat nu nog? Ik kan mij het enge wel voorstellen, op internet lees ik dat het vaak even of voor een lange tijd verdwijnt. Gelukkig maar, anders wordt het zo een spannende boel elke keer. Hopelijk voel je je nog goed! Binnenkort denk ik de termijnecho?

Minnepoes, wat fijn dat je de klok rond kon slapen! Heerlijk! En wat leuk dat je schoonzusje haast helemaal gelijktijdig met je zwanger is!
Jammer dat het vandaag weer wat minder ging, ik hoop echt voor jou dat het spugen snel afneemt. Hou je het nog vol? Wat leuk dat jullie al aan het nadenken zijn over een kamertje! Ben jij de gene die ook veel okergeel in huis heeft? Leuk! Wij hebben dat in de huiskamer ook. Ik zou het leuk vinden als je ideeën voor de kamer e.d. Hier post. Ik hou van foto's Kijken en inspiratie op doen.

Mezzoforte, hoe komt het dat je gisteren een dieptepunt had? Gelukkig heb je vandaag kunnen genieten met je zoon! We hebben tegelijk de echo zie ik en lopen ook redelijk gelijk op denk ik.

Faerie, hoe gaat het nu met je ribben?

Hier gaat het zoals het gaat, ik heb best wel behoorlijk zware dagen achter de rug, heeeeeel veeeeeel laxeermiddel gebruikt, heeeeel veel krampen en sinds gisteren lijkt het eindelijk wat goed los te komen (denk dat er ook tien andere mensen een complete darmspoeling gehad hadden kunnen hebben met de medicijnen). Afhankelijk van hoe het vandaag gaat word ik morgen opgenomen. En juist vandaag is er geen peil op te trekken, ik hang er een beetje tussenin. De pijn is te doen, amper ontlasting, maar nog niet rampzalig denk ik en tja, ik weet dus niet wat er gaat gebeuren. Ik weet ook niet zo goed wat ik wil, het hangt er denk ik vanaf of ik straks kan avondeten en hoe ik de nacht door kom.
Dinsdag eindelijk de echo, ik ben zo benieuwd! Afgelopen dagen was ik er wel ongerust op, ik was bang dat ik de kleine vermoord had door alle medicijnen, gelukkig kan ik dat nu wat meer naast mij neerleggen.
Spannend dus nog even! Mijn man was gisteren thuis, was heel fijn, hij was zo bezorgd en lief voor mij. Fijn ook even wat afleiding. Het lastige is dat heel weinig mensen nu weten hoe het gaat, i.v.m. De zwangerschap erbij. Wel lastig, ik ben blij als het dinsdag is geweest!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Mei 2014 18:00

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

@ Mickey, als ik het nog niet gezegd had, wat fijn dat je een goede echo heb gehad.

@ Kwak, hopelijk tot over 1,5 week in het wintertopic :) En trouwens je bent gewoon een jonge vrouw met kids hoor, hartstikke leuk. Ben zelf ook 26 :)

@ Tweeling, fijn dat je minder last hebt van je misselijkheid. Wanneer heb je je echo?

@ Minnepoes, wat leuk dat je bijna gelijktijdig met je schoonzusje zwanger bent. Kunnen ze samen opgroeien! :D Ik hoop echt voor je dat het spugen snel minder wordt, lijkt me echt verschrikkelijk. Leuk dat jullie met de kinderkamer bezig gaan, wij hebben het toendertijd bij D neutraal gelaten ondanks dat we wisten dat hij een jongen zou worden. Vonden we wel zo praktisch ivm een tweede. Ik ben erg benieuwd naar de kleuren en het resultaat :)

@ Mezzo, wat leuk we hebben allebei dinsdag de echo. Jij ook Wolf? Ik ben dan 11,3 weken dus ben benieuwd of het nog bijgesteld wordt. Wat vervelend dat je je gisteren weer zo ziek voelde.

@ Wolf, wat fijn dat je het idee hebt dat je darmen nu eindelijk loskomen. Althans de inhoud :) Ik hoop voor je dat de opname je zal helpen en dat je dan wat rust hebt qua gedoe aan je lijf.

@ All, gelukkig sinds vandaag geen drukkend gevoel meer, soms bij vlagen maar gelukkig niet gedurende de hele dag. Ik wou vanochtend de HA bellen, maar dus toch maar niet gedaan. Mocht het weer terug komen, hang ik direct aan de telefoon. Ik heb echt geen idee waardoor het kwam.
Wie van jullie wil het geslacht graag weten (als dat al niet ter sprake is gekomen). Wij wel, waren bij D erg nieuwsgierig al was ik er voor de volle 100% van overtuigd dat D een jongen zou zijn, dit keer durf ik er geen uitspraken over te doen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 09 Mei 2014 08:11

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Fearie gefeliciteerd met jullie 2e zwangerschap! Leuk een broertje of zusje voor D.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 09 Mei 2014 09:28

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ow Wolf, ik heb echt met je te doen, wat vreselijk dat je zoveel last hebt! Ik hoop echt zo voor je dat het los komt en dat je niet opgenomen hoeft te worden. Sterkte ermee!
Het klopt dat wij inderdaad in huis allemaal oker gele accenten hebben, dat je dat nog weet, die foto's zijn van vorig jaar! Ik wil eigenlijk in een kringloopwinkel een dressoir of commode vinden en die opknappen en dan hoogglans oker geel maken. Deze stijl vind ik heel leuk: http://www.lievekeet.nl/geel-in-de-babykamer/

Ik ben overigens niet tegelijk met mijn schoonzusje zwanger, maar met het nichtje van mijn man, maar ook dat vind ik hartstikke leuk!

Fijn dat je van dat drukkende gevoel af bent Feari, herkende je het ook niet van je vorige zwangerschap?

Mezzoforte, wat spannend dinsdag de echo! Ik ben even kwijt of je al een keer een echo gehad hebt, of dit de eerste is voor deze zwangerschap?
Wel heel fijn dat je nu zo lekker van je zoontje kan genieten en leuke dingen met hem kan doen, ik kan me ergens wel voorstellen dat je het dan niet zo erg vind om niet te werken.

Hier gaat het vandaag wel redelijk, wel met een spuugzakje in de trein gezeten, maar het werk gehaald en daar dus wel weer over gegeven maar daarna zakte het wel en nu voel ik me wel redelijk.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 09 Mei 2014 11:09

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Even een kort antwoord: ik blijf dit weekend thuis, doordat er wel wat op gang is gekomen. Wel moet ik mij dit weekend echt beter gaan voelen en ontlasting krijgen. Hierom nog meer medicatie, ik word er knettergek van. Mocht het niet zo zijn dan word ik maandag alsnog opgenomen.
Iemand nog tips om de dag door te komen vanaf de bank of bed? Ik kan niet te lang lezen, tv kijken, o.i.d., maar vaak kan het wel eventjes.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 09 Mei 2014 11:24

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ow wat vervelend Wolf!

Misschien lekker wat series downloaden zodat je elke keer een aflevering kan kijken?
En ik zit ook vrij veel op de i-pad als ik op de bank lig, gewoon ideeen op te doen voor de babykamer, marktplaats afstruinen, een beetje forummen en de krant lezen enz.
Verder blader ik wat doelloos door tijdschriften.

Zelf vind ik het ook soms wel leuk om te breien en ik heb bijvoorbeeld al een okergeel met grijs babydekentje gemaakt, maar daar moet je maar net van houden.

En misschien lekker veel slapen als dat lukt?!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 09 Mei 2014 18:38

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat vervelend Wolf, als ik veel moet liggen, doe ik eigenlijk hetzelfde als Minoessepoes.
Veel meer is er denk ik ook niet te doen.

@Fashionmommy, dankje !

@All, vandaag op m'n werk toch weer last van dat drukkende gevoel links onderin m'n ribben dus de huisarts gebeld. Mocht langskomen en urine ingeleverd. HA dacht aan blaasontsteking dat denk ik weer niet dus urine afgegeven bij het ziekenhuis voor nader onderzoek. En dan afwachten, vanavond lekker op tijd naar bed. Beetje gaar van die zeurende pijn :(
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem151

Bericht 09 Mei 2014 18:46

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Woow, wat wordt hier veel geschreven! Houd het niet meer bij hoor ;)

Wolf & Fearie Beterschap!
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Mei 2014 09:32

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wolf, ik had een dieptepunt omdat ik gewoon echt geen energie had om wat dan ook te doen. Wou ik wat kleren van mijn zoontje strijken, na een paar minuten ben ik op de grond gaan zitten, was helemaal op en kon niet meer. Dat idee zeg maar de hele dag door. Wat leuk trouwens dat je dinsdag ook een echo hebt!

Minoes, dit wordt mijn 2e echo :)

Fearie, leuk dat jij ook dinsdag je echo hebt. Gelukkig heb je geen last meer van dat drukkende gevoel. Wij willen het geslacht weten ja.
<<

Anoniem57

Bericht 10 Mei 2014 11:13

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat wordt er hier inderdaad veel geschreven zeg!

Wolf, ik hoop dat je medicijnen werken en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft! En vooral dat de baby geen gevaar loopt. Ik ben het even kwijt, jij bent toch een bekende anonieme forumster en het is jullie eerste kindje toch?

Minoes, wat fijn dat het iets beter lijkt te gaan! Knap van je dat je toch gewoon gaat werken.

Mezzoforte, balen van die baan! Maar wel lekker dat je alle tijd voor en met je kindjes hebt straks. Ik herken heel erg het gevoel van lamlendigheid, ik heb er vd week een kwartier over gedaan om mijn broek aan te trekken (die overigens al naast me lag op bed), gewoon kracht verzamelen. Gelukkig is mijn dochter echt een schatje deze periode en luiert ze lekker mee (en eerlijk is eerlijk, dat samen kroelen en wat vaker d'r speen is ook wel lekker).

Voor alle dames succes met de echo's deze week! Wij mogen pas dinsdag over een week.

Hier gaat het wel, nog steeds wel onzeker, maar dat is meer angst dan voorgevoel. Ik heb een heel andere zwangerschap dan bij L, ik heb maar een keer wat gebloed tot nog toe, en waar ik bij haar hooguit een beetje moe was ben ik nu helemaal lamlendig en kapot de hele dag door. Ook word ik heel weeïg wakker, en blijf dat de hele dag door. Ik hoef niet over te geven, maar de hele dag sluimert die misselijkheid op de achtergrond, heel stom.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 10 Mei 2014 15:10

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

@Parel: zo voel ik me ook, doodmoe en een weeïg gevoel, vooral in de ochtend. Ik ben nu aant werk, maar mn ogen vallen gewoon dicht... Ben ook flink verkouden en voel me totaal niet fit daardoor. Bluh... Ik verheug me al op een avondje bankhangen, mijn vriend is niet thuis, dus ik kan lekker zelf kiezen wat ik wil kijken.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem57

Bericht 10 Mei 2014 15:24

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Oh heerlijk! Ik heb dat ook voor vanavond gepland, én L heeft niet geslapen dus die ligt vroeg op bed én ik heb zo'n zin in patat dus dat gaan we halen. En ik ga snaaien joh! Mmmmm
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 10 Mei 2014 19:07

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Nou... Later dan gepland zit ik eindelijk op de bank.. Mijn vriend heeft vandaag een vrijgezellenfeest, ik heb hem net ff weg moeten brengen. Ook niks lekker gegeten met F, want die mag de komende dagen niets hards eten. Hij is vanmorgen gevallen, toen hij in (of uit, ik was er niet bij) zijn kinderstoel wilde klimmen. Hij gleed uit en viel met zijn tandjes op de houten zitting. 1 voortandje zit nu los, het schijnt flink te hebben gebloed, zijn tandvlees is blauw, en schijnbaar zijn de voortandjes ook wat scherp :( Mijn vriend is vanmorgen al bij de tandarts geweest, maar ik bel maandag nogmaals. Dit was namelijk een dienstdoende weekendarts, wil het zelf nog ff overleggen.

Pfffff... Ben kapot. Heb vandaag dan gewerkt, van 10.00 tot 16.30, maar ik merk wel dat ik halverwege behoorlijk instort. Ik ben echt zooooo moe. Ik heb ook al behoorlijk wat last van mijn banden. Het trekt en voelt niet prettig aan. Ik voel duidelijk dat er vanalles aan de hand is in mijn buik :)
07.12.2011
11.12.2014
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers