Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Clean, fit & healthy-topic

<<

Jip

Bericht 06 Mei 2014 15:37

Re: Clean, fit & healthy-topic

Een 'raw' bosbessentaartje.

Bodem van vijgen en pecannoten. Vulling van cashewnoten, kokosolie, honing, vanille en bosbessen.

Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 06 Mei 2014 16:44

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ik ben een echte fruiteter. Vooral in de zomer, dan eet ik zo een bak aardbeien per dag, pak een nectarine en ook nog een Granny Smith. Ik merk juist dat ik daar heel 'slank' van wordt omdat mijn vocht peil beter in balans is. Ik moet dan ook echt veel meer plassen.

Ik eet trouwens wel fruit met veel 'water' volgens mij of in ieder geval een lage GI. Ik eet bijvoorbeeld nooit bananen, mango's of gedroogd fruit. Ook omdat ik het niet lekker vind, maar ook omdat ik vind dat dat veel zwaarder valt.
<<

Anoniem130

Bericht 06 Mei 2014 16:51

Re: Clean, fit & healthy-topic

Oehhh Jip: recept? :o
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 06 Mei 2014 16:54

Re: Clean, fit & healthy-topic

Jans, recept bitte :cheering:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem186

Bericht 06 Mei 2014 17:07

Re: Clean, fit & healthy-topic

Reva schreef:Jans, recept bitte :cheering:


http://www.jamiemagazine.nl/nl/artikel/ ... mkool.html
Deze, met wat aanpassingen met wat ik in huis had. Ik vond het niet bijzonder. Zoon wel, die heeft er heerlijk van zitten eten met een avocado yoghurtsausje.

Jip, ziet er heerlijk uit. Ik ben ook benieuwd naar het recept!

Marni, ik eet banaan juist wel veel. Niet zo, maar wel door bakdingen.
<<

Anoniem147

Bericht 06 Mei 2014 17:09

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ja, al die recepten tegenwoordig met banaan. Bah haha.

Ik vind gewoon de hele banaan smerig. Van die plakkerige structuur tot die smaak die je overal doorheen proeft :P Nee, geen fan hier!
<<

Anoniem156

Bericht 06 Mei 2014 17:11

Re: Clean, fit & healthy-topic

Haha ik ben ook geen fan van banaan zo los, maar door verschillende gerechten heen vind ik het juist lekker!
Paar weken terug had ik een chocolade milkshake gemaakt van bevroren banaan, die was echt té lekker! Morgen maar weer doen denk ik :D
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 06 Mei 2014 17:50

Re: Clean, fit & healthy-topic

Dat klinkt lekker Poubelle, hoe maak je dat?

Mijn zoete aardappelsoep was erg lekker. Had er nog wat stukjes geitenkaas doorheen gedaan, dat maakte hem helemaal af!
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 06 Mei 2014 17:55

Re: Clean, fit & healthy-topic

Volgens mij had Harrison hier een tijdje geleden een recept geplaatst van iets van kikkererwteren oid met kruiden uit de oven, weet iemand nog het recept?
<<

Jip

Bericht 06 Mei 2014 18:12

Re: Clean, fit & healthy-topic

<<

Anoniem186

Bericht 06 Mei 2014 18:15

Re: Clean, fit & healthy-topic

Limburg schreef:Volgens mij had Harrison hier een tijdje geleden een recept geplaatst van iets van kikkererwteren oid met kruiden uit de oven, weet iemand nog het recept?


Je kan ze op heel veel manieren maken. Best een lekker snackje, wel veel werk om klaar te maken.
http://www.degroenemeisjes.nl/recept-ge ... kkererwten
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Mei 2014 18:17

Re: Clean, fit & healthy-topic

Limburg schreef:Volgens mij had Harrison hier een tijdje geleden een recept geplaatst van iets van kikkererwteren oid met kruiden uit de oven, weet iemand nog het recept?

Ik denk dat je geroosterde kikkererwten bedoelt? Daar kun je qua kruiden voor gebruiken wat jij lekker vindt. Ik hou van paprikapoeder of chilipeper en zout.
http://www.degroenemeisjes.nl/recept-ge ... kkererwten

Haha die pistache/dadel/cranberrie gevallen die ik niet lust werden net met smaak door m'n zoontje opgesnackt :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem156

Bericht 06 Mei 2014 18:18

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ik heb die geroosterde kikkererwten ook weleens gemaakt maar de ene helft was nog zacht en de andere helft lekker knapperig.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Mei 2014 18:20

Re: Clean, fit & healthy-topic

Haha jans
#teammaple🍁
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 06 Mei 2014 18:22

Re: Clean, fit & healthy-topic

Limburg schreef:Volgens mij had Harrison hier een tijdje geleden een recept geplaatst van iets van kikkererwteren oid met kruiden uit de oven, weet iemand nog het recept?




Harrison schreef:Wat ik trouwens ook een lekkere snack vind: kikkererwten met paprikapoeder, knoflookpoeder, zout en cayennepeper in de oven tot ze krokant zijn en snacken maar!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem156

Bericht 06 Mei 2014 18:30

Re: Clean, fit & healthy-topic

Kaas schreef:Dat klinkt lekker Poubelle, hoe maak je dat?

Mijn zoete aardappelsoep was erg lekker. Had er nog wat stukjes geitenkaas doorheen gedaan, dat maakte hem helemaal af!


Bevroren banaan met amandelmelk, cacaopoeder en pindakaas in de blender, thats all!

Wat is het recept van de zoete aardappelsoep?
<<

Anoniem186

Bericht 06 Mei 2014 18:38

Re: Clean, fit & healthy-topic

Urban Naked schreef:Haha jans


:smile:

Handig is dat hè, ik geef ook altijd dingen die ik niet lust aan de kinderen. Ze eten het altijd, haha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Mei 2014 19:38

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ah die van mij is redelijk 'picky', havermout bijvoorbeeld moet hij niets van hebben ('nee mama! Broodje pindakaas!!'). Maar die muffins doen het altijd goed want dat is 'koek', en die pistachedingen noemde hij net 'sjokola'. Van mij mag ie :)

Fijn dat die van jou gezond ook zo lekker vinden!
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Mei 2014 19:40

Re: Clean, fit & healthy-topic

Whaaa ik heb trouwens net m'n eerste groene smoothie gemaakt. Met de staafmixer: twee peren, een restje verse spinazie en een handje verse basilicum (en water natuurlijk). Viel me niet tegen! Heb de helft opgedronken en de andere helft doe ik morgenochtend.
#teammaple🍁
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 06 Mei 2014 20:37

Re: Clean, fit & healthy-topic

Poubelle schreef:
Kaas schreef:Dat klinkt lekker Poubelle, hoe maak je dat?

Mijn zoete aardappelsoep was erg lekker. Had er nog wat stukjes geitenkaas doorheen gedaan, dat maakte hem helemaal af!


Bevroren banaan met amandelmelk, cacaopoeder en pindakaas in de blender, thats all!

Wat is het recept van de zoete aardappelsoep?
Dankje, van de week maar eens proberen.

Hier de link voor de soep: http://uitpaulineskeuken.nl/2014/01/zoe ... erijn.html
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Mei 2014 20:39

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ik wil een blender! Wie heeft een tip voor een goeie blender voor weinig geld?
#teammaple🍁
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 06 Mei 2014 20:44

Re: Clean, fit & healthy-topic

Urban Naked schreef:Ik wil een blender! Wie heeft een tip voor een goeie blender voor weinig geld?


Ik zag er een in de folder van de Lidl, zou dat wat zijn?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 06 Mei 2014 20:55

Re: Clean, fit & healthy-topic

Green_Pepper schreef:
Urban Naked schreef:Ik wil een blender! Wie heeft een tip voor een goeie blender voor weinig geld?


Ik zag er een in de folder van de Lidl, zou dat wat zijn?


Oh thanks voor de tip, die ga ik bekijken. Heb laatst een kleintje gekocht, maar wil een grotere, maar zag alleen maar erg grote (en dan niet perse een grote kan, maar onderstel ook heel groot) en hele dure. Deze is 25 euro en 1,75 liter, dus dat klinkt goed!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 06 Mei 2014 21:04

Re: Clean, fit & healthy-topic

Jorja schreef:
Green_Pepper schreef:
Urban Naked schreef:Ik wil een blender! Wie heeft een tip voor een goeie blender voor weinig geld?


Ik zag er een in de folder van de Lidl, zou dat wat zijn?


Oh thanks voor de tip, die ga ik bekijken. Heb laatst een kleintje gekocht, maar wil een grotere, maar zag alleen maar erg grote (en dan niet perse een grote kan, maar onderstel ook heel groot) en hele dure. Deze is 25 euro en 1,75 liter, dus dat klinkt goed!


Ja en de kan is ook nog eens van glas! Ik ga hem zelf misschien ook wel kopen :)
<<

Anoniem147

Bericht 07 Mei 2014 10:16

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ik heb deze van bestron. Ook met glazen kan. Vind hem heel erg fijn. €24.95

http://www.kijkshop.nl/product/136762/b ... er-akl217/
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers