Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf wanneer partner standby

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 05 Mei 2014 13:52

Re: Vanaf wanneer partner standby

Eerlijk gezegd niet over gehad, mijn vriend werkt dichtbij. (20 minuten fietsen) Bij de jongste was zijn oma net overleden, op maandagavond ging hij daarheen om te rouwen, op dinsdagavond zou hij weer gaan maar ik was niet lekker door mijn kaakoperatie. Die avond begonnen de weeën maar anders was hij zowieso wel optijd terug geweest. Over alcohol nooit gehad, hij drinkt max 2 glazen normaal.
M:21072011
J :08012014
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 05 Mei 2014 13:56

Re: Vanaf wanneer partner standby

Mijn man werkt op 10 minuten afstand vanaf hier, dus is zo thuis als dat zou moeten. Wij drinken allebei niet, dus dat scheelt al een hoop.

Enige nadeel is dat hij op zijn werk meestal niet opneemt als ik bel. Dus denk dat we daar wel afspraken over gaan maken in de laatste 3-4 weken, maar dat komt vast wel goed.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 05 Mei 2014 14:17

Re: Vanaf wanneer partner standby

Ik kwam met 36.4 in het ziekenhuis terecht met een hoge bloeddruk. Er was direct sprake van eventueel inleiden, dus vanaf dat moment stond hij standby. Vriend werkte toen op 10 autominuten afstand. Verder weg dan 30 minuten is hij toen niet meer geweest.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 05 Mei 2014 14:54

Re: Vanaf wanneer partner standby

Dit keer hebben we het er eigenlijk niet echt over gehad. Vriend werkt vlakbij huis (20min) dus daar geen aanpassingen. Verder ook geen plannen om ver weg te gaan voorlopig.
Alcohol drinkt hij ook nooit veel, behalve een keer op een feestje ofzo. Maar ook die voorlopig niet op de planning.

Z'n telefoon heeft hij wel sinds een paar dagen in zijn zak op zijn werk.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 06 Mei 2014 09:38

Re: Vanaf wanneer partner standby

Ik heb niet echt iets af hoeven spreken, hij is uit zichzelf al dingen aan gaan passen op werk. Mijn man werkt op 30 minuten rijden, en hij kan alles meteen laten vallen wanneer dat nodig is. Hij heeft altijd al een werktelefoon bij waarvan ik ook het nummer heb. Meestal stond die op stil, sinds deze week heeft hij het geluid altijd aan.
Normaal ging hij regelmatig mee met een lange rit om een hijskraan weg te brengen. Dat doet hij sinds week 30 niet meer, als hij vanaf de andere kant van Nederland moet komen met zo'n ding dan is hij wel heel lang onderweg.

Hij drinkt al nauwelijks alcohol, soms thuis in de avond een glaasje bier.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31