Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Anoniem50

Bericht 05 Mei 2014 11:33

Re: Afvaltopic

Cotton schreef:Marley, dus op en tot motivatie nodig! Heb je al gewichtjes? Als je daarmee thuis oefeningen doet kan je je lichaam goed shapen!


Nee, die heb ik niet meer. Wel eens gehad. Weet niet eens wat ik ermee heb gedaan. Zal eens kijken in de winkel.

En inderdaad, het moet nu echt gebeuren. Geen dag uitstel meer of 'vandaag kan het nog-momentjes' meer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Mei 2014 11:49

Re: Afvaltopic

Zo, ik ben weer terug uit Parijs! 3 dagen du pain, du vin et du fromage, dus ik vreesde voor de weegschaal, maar die gaf net na mn ontbijt hetzelfde aan als vrijdagochtend :thumbup: Valt mee dus! We hebben ook wel echt belachelijk veel gelopen, dus dat compenseert weer lekker. Nu spierpijn haha :)
Maar vanmiddag ga ik nog ff bevrijdingsfestivallen met biertjes in de zon, dus vandaag is ook geen goede dag. De rest van de week ga ik weer ff lekker detoxen en balansen enzo ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2014 11:51

Re: Afvaltopic

Jammer dat je pas na je ontbijt ging wegen Bliss. Anders was je weekendje Parijs misschien wel een afvalweekendje geweest, haha!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Mei 2014 11:52

Re: Afvaltopic

Haha ja precies, zou wel leuk zijn :P
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Mei 2014 11:57

Re: Afvaltopic

Marley schreef:
Cotton schreef:Marley, dus op en tot motivatie nodig! Heb je al gewichtjes? Als je daarmee thuis oefeningen doet kan je je lichaam goed shapen!


Nee, die heb ik niet meer. Wel eens gehad. Weet niet eens wat ik ermee heb gedaan. Zal eens kijken in de winkel.

En inderdaad, het moet nu echt gebeuren. Geen dag uitstel meer of 'vandaag kan het nog-momentjes' meer.


Action!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 05 Mei 2014 12:39

Re: Afvaltopic

Bliss, leuk gehad in Parijs? Fijn dat je niet bent aangekomen en toch hebt kunnen genieten van de wijn en kaasjes.

Cotton: Gaat goed bij jou!

Liz: Wow, wat een verschil! Dat zal een fijn gevoel zijn. Voor wat ik ervan kan zien heb je nu ook al een mooi figuur!

Ik zit nog op hetzelfde gewicht als vorige week, te veel tussendoortjes gehad de afgelopen dagen. Maar ben nu weer echt streng voor mezelf, wil nu ook echt de strijd aangaan met verleidingen (oftewel: gewoon niet nemen). Vanmorgen lekker in de tuin gewerkt, merk ook dat ik ook helemaal niet aan eten denk als ik lekker bezig ben.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Mei 2014 07:36

Re: Afvaltopic

Najaa ik heb zoiets raars! Ik woog gisterochtend, toen woog ik ineens 78,9 (!!). Toen werd ik ineens een soort van ziek, vreselijke buikpijn en echt 10x naar het toilet geweest. 's Avonds na het eten woog ik nog maar 78 en vanmorgen toen ik ging wegen woog ik 76,5. Volgens mij had ik last van obstipatie ofzo? Nja, het is er gelukkig allemaal weer af, maar ik ben dus nog steeds niets afgevallen. Verdorie!

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 09:00

Re: Afvaltopic

Wat raar Elliot, darmen zijn soms rare dingen inderdaad. Hoe gaat het met sporten bij jou dan?

In het begin viel ik sneller af, maar men begint het nu te zien en dat is echt heel leuk! Ik krijg zoveel complimentjes :D
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Mei 2014 09:10

Re: Afvaltopic

Ja heel gek. Ik heb nu wel een veel 'leger' gevoel, dus misschien weeg ik morgen nog minder. Laten we het hopen.
Sporten gaat inmiddels weer goed! Het stond op een laag pitje, ik had echt 0 motivatie, maar zondagochtend heb ik samen met mijn vriend een rondje door het bos gerend en hoewel ik mezelf met pijn en moeite in mijn sportkleding hees, vond ik het eigenlijk heerlijk. Morgenavond ga ik weer!

Leuk he, die complimentjes. Je begint het bij jou ook echt goed te zien nu, echt heel goed van je!

♥♥
<<

Anoniem199

Bericht 06 Mei 2014 12:41

Re: Afvaltopic

Liz, ja ben weer helemaal fit. Vanavond weer sporten.

Elliot, dat is idd wel raar zeg. Zal idd wel iets met obstipatie te maken hebben gehad.

Gisteren nog wel pizza gehad ivm het bevrijdingsfestival. En nog een bakje fruit ;)

Zag dat jullie het hadden over een app. Heb een windowsphone en die heeft een app van Bing. Ook uitgerekend hoeveel calorieën ik op een dag 'mag' hebben. 1366 :wtf: Heb een zittend beroep. Op de dagen dat ik sport ben ik licht actief en mag ik 1639. Gaat me denk ik niet lukken haha, vooral die 1300 niet. Wel een uitdaging zeg.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 13:14

Re: Afvaltopic

Nens, ik vind dat je nog best veel kan eten met 1300kcal.

Vandaag zit ik op 1082 en dat eet ik het volgende;
Ontbijt; 150ml yoghurt met 30 gram cruesli en een scheutje roosvicee laxo erdoor (voor m`n darmen én een beetje zoetigheid).
Tussendoor; Thee met honing, 110gr komkommer en later 150gr aardbeien.
Lunch; 3 Volkoren crackers van Bolletje, 2 met pindakaas, 1 met hazelnootpasta.
Tussendoor: 2 mandarijnen
Diner: 130 bistro aardappelpartjes, een klodder creme fraiche light, 125gr noorse zalm filet gebakken en veel sla
Tussendoor: Kiwi

Op dagen dat we rijst of pasta eten vind ik het moeilijker. Want daar zit veel meer kcal in dan aardappeltjes. Maar alsnog lukt het dan prima. Mijn porties zijn gewoon veel kleiner geworden. Maar ik eet dus gewoon normaal en zit nog niet eens aan 1100kcal vandaag.
<<

Anoniem50

Bericht 06 Mei 2014 13:19

Re: Afvaltopic

Ik heb gisteren uitgerekend wat ik per dag en per week zou moeten afvallen om tot mijn streef te komen voor de dag dat mijn broertje in het huwelijksbootje stapt. 0,17 kg per dag. Per week zo'n 1,4 kg. Moet te doen zijn toch?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 06 Mei 2014 13:21

Re: Afvaltopic

Voor elke week vind ik dat erg veel. Zeker als je al met afvallen bezig bent. Op een gezonde manier lijkt me dat niet haalbaar.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem156

Bericht 06 Mei 2014 13:22

Re: Afvaltopic

Ik vind dat ook erg veel, Marley.

Cotton, pas ook op met structureel te weinig eten. Dat is ook niet goed.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 13:26

Re: Afvaltopic

Poubelle schreef:Cotton, pas ook op met structureel te weinig eten. Dat is ook niet goed.

Ohnee dat weet ik, maar soms komt het nou eenmaal zo uit dat ik niet aan de 1300kcal kom. Doorgaans zit ik wel hoger. Lijstje voor vandaag (tot nu toe, er komt vanavond misschien nog wel wat bij) is alleen maar om aan te geven dat 1300kcal niet eens zo weinig is.

Marley. 1,4 kilo per week is wel heel veel vind ik.
<<

Anoniem50

Bericht 06 Mei 2014 13:29

Re: Afvaltopic

Wat is wel gezond dan? Zelf zit in mijn hoofd dat 1,4 kg echt niet veel is. Maar goed, ik ben ook nog nooit echt bezig geweest met gezond afvallen. :redface:
<<

Anoniem156

Bericht 06 Mei 2014 13:35

Re: Afvaltopic

Marley schreef:Wat is wel gezond dan? Zelf zit in mijn hoofd dat 1,4 kg echt niet veel is. Maar goed, ik ben ook nog nooit echt bezig geweest met gezond afvallen. :redface:


Je hebt diëten waarbij je een kilo per week afvalt, maar ik geloof ook niet dat dat goed is.
Je moet er een gewoonte van maken, jezelf andere gewoontes aanleren. En dan kan het zijn dat je tussen de halve en hele kilo per week afvalt, maar op een gegeven moment zal het afvallen ook stoppen.
Als jij met de bruiloft van je broer per sé op je streefgewicht wilt zitten kun je best zo'n cambridge dieet gaan waarbij je vrijwel alleen maar vloeibaar eet, dan zal het je best lukken. Maar als je daarna weer gaat eten zoals je daarvoor deed heb je een grote kans dat je weer terugvalt in je oude gewoontes en dus weer aankomt.
<<

Anoniem50

Bericht 06 Mei 2014 13:40

Re: Afvaltopic

Zelf heb ik inderdaad al vaker gedacht aan Cambridge, maar vind de moeite zo zonde als ik daarna gewoon weer aankom. Het moet er inderdaad na alle moeite wel afblijven. Dat gejojo ben ik nu wel zat. Ik ga gewoon proberen richting mijn streef te komen. Lukt het niet, dan is het ook maar jammer. Dan had er maar eerder een knop om moeten gaan.
<<

Anoniem156

Bericht 06 Mei 2014 13:57

Re: Afvaltopic

Marley schreef:Zelf heb ik inderdaad al vaker gedacht aan Cambridge, maar vind de moeite zo zonde als ik daarna gewoon weer aankom. Het moet er inderdaad na alle moeite wel afblijven. Dat gejojo ben ik nu wel zat. Ik ga gewoon proberen richting mijn streef te komen. Lukt het niet, dan is het ook maar jammer. Dan had er maar eerder een knop om moeten gaan.


Volgens mij hebben er 2 meiden van hier, beachgirl en minx geloof ik, cambridge gedaan zonder daarna veel aan te komen. Misschien kun je hen vragen hoe ze dat hebben gedaan?
Ik heb in mijn omgeving alleen maar meiden gezien de na cambridge weer teruggingen naar hun oude gewicht, soms nog met een paar kilo's extra. Zonde!
Ik hoop voor je dat je met de bruiloft van je broer richting je streefgewicht zit :)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 06 Mei 2014 14:32

Re: Afvaltopic

Ik val nu ongeveer een kilo per week af, af en toe gaat het wat langzamer. Maar ik was 10 kilo in de eerst 3 maanden kwijt (dus ongeveer 12 weken, net iets minder dan een kilo per week). Maar ik heb wel al mijn eetgewoontes om gegooid en eet nu geen geraffineerde suikers meer (hier en daar een kleine uitzondering, maar dat merk ik meteen). Dus het vraagt wat meer dan alleen maar niet meer snoepen.
Daarnaast is het sporten er bij ook belangrijk natuurlijk, meer spieren opbouwen zodat je meer verbrand.
<<

Anoniem186

Bericht 06 Mei 2014 14:38

Re: Afvaltopic

Jorja schreef:Ik val nu ongeveer een kilo per week af, af en toe gaat het wat langzamer. Maar ik was 10 kilo in de eerst 3 maanden kwijt (dus ongeveer 12 weken, net iets minder dan een kilo per week). Maar ik heb wel al mijn eetgewoontes om gegooid en eet nu geen geraffineerde suikers meer (hier en daar een kleine uitzondering, maar dat merk ik meteen). Dus het vraagt wat meer dan alleen maar niet meer snoepen.
Daarnaast is het sporten er bij ook belangrijk natuurlijk, meer spieren opbouwen zodat je meer verbrand.


Goed bezig zeg, jorja! Gaat het suikervrije leven je goed af? Ik vond het best een opgave. In huis gaat het wel, maar buitenshuis liggen er zoveel verleidingen op de loer. Dat vond ik best lastig. Het is me daarom ook niet lang gelukt om het echt vol te houden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Mei 2014 14:39

Re: Afvaltopic

Cotton schreef:Diner: 130 bistro aardappelpartjes

Da's best veel hoor :nerd:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 14:41

Re: Afvaltopic

Elliot schreef:
Cotton schreef:Diner: 130 bistro aardappelpartjes

Da's best veel hoor :nerd:

Hahaha! GRAM ouwe. :laughcry:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Mei 2014 14:42

Re: Afvaltopic

Ik zag je al helemaal zitten met een bord vol bistro aardappeltjes :elephant:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2014 14:50

Re: Afvaltopic

Haha, voorheen misschien, nu niet meer!

Ik heb wel moeite om avondeten wat ik echt lekker vind met mate op te scheppen en dan daarna niet meer extra te nemen. Soms is het allemaal zo lekker!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron